Balayı, aldatılma,…

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

dreamandream

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2021
17
-21
26
Arkadaslar hepinize merhaba, bu mesajları suan sevgili yeni esimle sahte kahvaltımızı yaparken yazıyorum, güya balayı yapıyoruz
Çok güzel bir düğünümüz oldu ailesiyle ailemle çok çok iyiyiz hiçbir sıkıntı yok. Buraya kadar yani,
28 yaşında öğretmenim, esim asb arkadas aracılıgı ile tanıstık kasımda, aralıkta nişanlandık, esimle tanıştığımızda anlaşamadığı bir ilişkisi olmuş nikah tarihi alınmış bir yıllık bir aşk, bana anlatılan sadece ‘biriyle görüştük aileler anlaşamadı ve ayrıldık ‘ idi ben çok geçmiş takıntılı değilim derin düşünmeden tamam dedim çünkü ailesi arkadaşları o kadar özümsedim ki bir bütün olarak davranıyorlardı. Alkolü sigarası vardı ama alıskanlık dedim çok deşmedim uyumlara odaklandım galiba. Neyse biz alısverislere falan basliyoruz her sey iyi güzel nisanlım da göreve gidecek bana biraz müsade istediğini bi müddet telefona falan çok bakmayacağını söyledi… iki gun sonra bana bir telefon geldi, karsıda bir kız aglıyor dedi ‘ben sizi aramayacaktım ama aramak zorunda kaldım ben şu kişiyim böyle böyle eskiden böyle şeyler oldu nişanlınız şuan bu şehirde görüşmeye geldi bana sizinle ayrıldığını, ailesiyle durumu konuşmak için memlekete geçeceğini söyledi , o çok iyi biri ama kafası gelgitlerle dolu, çok takıntılı bana çok eziyet etti bizden artık hiçbir şey olmayacağını bile bile buraya gelmesi hiç normal değil sizi arama sebebim ise bir kadın olarak sizi uyarmak hakkınızda hayırlısı olsun rabbim iyilerle karşılaştırsın’ Dedi ve kapattı, evin içine sığamadım kimseyle konuşamadım aksamına mesaj attım ben size inanmıyorum diye. Kız dedi ki inanmamanız çok normal ben sizin mesajlarınızı okudum o size göreve gidiyorum deyip buraya gelmis, numaranızı da zaten oradan aldım simdi size biletini beraber fotoğraflarımızı göndereceğim dedi.. tarihlerle birlikte bütün konuşmalar, konumlaşmalar, biletler “ sana geliyorum karım yarım yanımı tamamlamaya geliyorum bizi hiçbir şeyin ayıramayacağını yeni anladım yazıyor, karşılığında kızda “ ben sana vakit ayıramayacağım bize gelirsen akşam yemeğinde görüşürüz fakat babamın yüzüne nasıl bakacaksın bilmiyorum sosyal medyada hala nisan fotoğrafın duruyor ne yaptığını anlayamayacağım vs yazıyor “ benimki bi ara bütün fotoğraflarını sildi tamda bugünmüş. Böyle şeyler oldu neyse uzatmadım bi hesabım vardı konuşmaya gittim içimde kalacaktı falan dedi kapattık konuyu. Kızın hayatında birisi varmış ve zaten olmasa da biz anlaşmadık bana nefes aldırmıyordu çalışmayacaksın diyordu gibi şeyler söyledi böyle olunca kafama takmadım.. aylar geçti her şeyin. Güzelini aldık her şeyi istediğimiz gibi planladık nikahımız oldu düğümüzü bekledik yaptık , düğünden önceki gün çok sarhoştu onu hiç öyle görmemiştim mutluluktan dediler kaptılar konuyu yine, ve balayı.. balayında bir adam eski sevgilisinin fotoğrafıyla gece havuza inip niye içer ? Zaten iliskide de sanki hiç oralı değildi, yani yemek yiyoruz geziyoruz çok güzel ama yalnız kalmaya hiç hevesli değil…. Sürekli arkadaşlarını arıyor işten güçten düğündeki komikliklerden bahsediyor…Düğünümüzdeki o deli oynayışları mutluluğu kahkahaları neydi ? Benim bu kadar zamandır kendimi kandırışımın sonucu ne olacak ? Konuşuyorum olacak iş değildi ben seni seçtim sana güvendim seninle evlendim diyor, bu adam kiminle evlendi ? Benim geçmişimi çok çok soran adam nasıl böyle şeyler yapıyor arkadaşlar en önemlisi ben nasıl bosanacağım… tayinimiz falanda aynı yerde artık ..

ben zaten gecmişte mutlu olmadım, tamam dedm takıntısız biri oda bende bir şeyler yaşamışız bu sefer olur, şu olanlara bak şimdi diyeceksiniz ki adam zaten sinyaller vermiş ama neden konuşmadı ayrılmak istiyorum demedi ? Çıldırtacağım bu kadar masrafa niye girdik … neyi az istesem çok yaptı.. ve o kıza iyi davranmadığı halde niye özlüyor niyeeee soruyorum konuşmuyorrrr , korunmasız da girdik ilişkiye bebek olursa yandım bennn
 

MissCherryBlossom

Nirvana
Pro Üye
23 Ağustos 2012
37.670
153.727
Öncelikle bir ertesi gün hapı alın

Yapılacak şey belli kızın verdiği kanıtları alıcaksınız, ailesine göstericeksiniz sizin ailenin ettiği zararı talep edeceksiniz

Sahte kahvaltıyı bırakacaksınız acilen, bu adamı köpek gibi atıcaksınız. Balayı parası çoktan ödenmiştir diye tahmin ediyorum, herifi at sen tatile devam et dönünce de dava aç maddi manevi tazminat işte. Okul müd0rüyle konuşup tayini geri çevirirsin okulun açılmasına çok var zaten
 

hermionepotter

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2021
2.121
5.479
neyse uzatmadım bi hesabım vardı konuşmaya gittim içimde kalacaktı falan dedi kapattık konuyu.
Yani buradan sonra söyleyecek pek bir şey bulamadım.
Bile bile lades demişsiniz.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 28-12-2021

Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 62 gün kaldı.

Bebeğiniz bu noktada beş duyu organından gelen bilgileri kaydedebilir. Bu ay bebeğinizin ciğerlerinize yaptığı baskı artığı için nefes darlığınızda artış olabilir. Bebeğiniz yaklaşık 29 cm uzunluğunda ve yaklaşık 1,5 kg in üzerinde ağırlığa sahiptir. Bebeğinizin hareketlerinde bir hareketsizlik hissettiğinizde hemen doktorunuza başvurunuz. İdar kaçırma yaşıyor olabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

kosucukaplumbaga

Karbon tabanli yasam formu...
Kayıtlı Üye
15 Mart 2008
2.908
8.466
Adamın eski sevgiliye attığı mesajlar, yanına gitmesi, sensiz olmuyor demesi, kız istedi diye tüm fotoğrafları silmesine rağmen sizdeki nasıl bir evlilik aşkıysa herşeyi görmezden gelip koşa koşa evlenmişsiniz. Şimdi neden ağlıyorsunuz ki? Kendiniz etmiş kendiniz bulmuşsunuz, geçmiş olsun
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 05-11-2021

Hamileliğimin 39. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 9 gün kaldı.

Bu noktadan sonra uyumada zorluk yaşamanızın bir çok sebebi vardır. Bebeğinizin çok daha fazla aktif olması, periodik kasılmalar yaşamanız, sinirli olmanız, ve doğumu bekliyor olmanız bu sebeplerden bazılarıdır. Bütün bu sebepler öngörülebilir ve çok yaygındır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3200 gr. - Yaklaşık boyu : 50.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Passifloraetkisi

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
18 Ocak 2021
997
1.287
Ben eşinize neden evlendi ayrılmadı demem şahsen size derim. Bile bile lades olmuş sizinki başkasını sevdiğini bile bile evlenmişsiniz 🤷
 


Boleyn Kizi

LÜTFEN ALINTI YAPMAYIN🤚🏻🤚🏻🤚🏻
Pro Üye
14 Ekim 2016
5.932
36.073
tarihlerle birlikte bütün konuşmalar, konumlaşmalar, biletler “ sana geliyorum karım yarım yanımı tamamlamaya geliyorum bizi hiçbir şeyin ayıramayacağını yeni anladım yazıyor, karşılığında kızda “ ben sana vakit ayıramayacağım
Bu olaydan sonra mı nikâhınız oldu?

E bile bile evlenmişsiniz, neyden şikayet ediyorsunuz şu an?
 

wplure

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
323
299
Çok korkuyorum şuan, esinizin ö k bas harflerinde iki ismi var mı , lütfen yok deyin…
 


Passifloraetkisi

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
18 Ocak 2021
997
1.287


wplure

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
323
299
Size özel mesaj atamıyorum bana atar mısınız
 


KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
22.077
134.933
Arkadaslar hepinize merhaba, bu mesajları suan sevgili yeni esimle sahte kahvaltımızı yaparken yazıyorum, güya balayı yapıyoruz
Çok güzel bir düğünümüz oldu ailesiyle ailemle çok çok iyiyiz hiçbir sıkıntı yok. Buraya kadar yani,
28 yaşında öğretmenim, esim asb arkadas aracılıgı ile tanıstık kasımda, aralıkta nişanlandık, esimle tanıştığımızda anlaşamadığı bir ilişkisi olmuş nikah tarihi alınmış bir yıllık bir aşk, bana anlatılan sadece ‘biriyle görüştük aileler anlaşamadı ve ayrıldık ‘ idi ben çok geçmiş takıntılı değilim derin düşünmeden tamam dedim çünkü ailesi arkadaşları o kadar özümsedim ki bir bütün olarak davranıyorlardı. Alkolü sigarası vardı ama alıskanlık dedim çok deşmedim uyumlara odaklandım galiba. Neyse biz alısverislere falan basliyoruz her sey iyi güzel nisanlım da göreve gidecek bana biraz müsade istediğini bi müddet telefona falan çok bakmayacağını söyledi… iki gun sonra bana bir telefon geldi, karsıda bir kız aglıyor dedi ‘ben sizi aramayacaktım ama aramak zorunda kaldım ben şu kişiyim böyle böyle eskiden böyle şeyler oldu nişanlınız şuan bu şehirde görüşmeye geldi bana sizinle ayrıldığını, ailesiyle durumu konuşmak için memlekete geçeceğini söyledi , o çok iyi biri ama kafası gelgitlerle dolu, çok takıntılı bana çok eziyet etti bizden artık hiçbir şey olmayacağını bile bile buraya gelmesi hiç normal değil sizi arama sebebim ise bir kadın olarak sizi uyarmak hakkınızda hayırlısı olsun rabbim iyilerle karşılaştırsın’ Dedi ve kapattı, evin içine sığamadım kimseyle konuşamadım aksamına mesaj attım ben size inanmıyorum diye. Kız dedi ki inanmamanız çok normal ben sizin mesajlarınızı okudum o size göreve gidiyorum deyip buraya gelmis, numaranızı da zaten oradan aldım simdi size biletini beraber fotoğraflarımızı göndereceğim dedi.. tarihlerle birlikte bütün konuşmalar, konumlaşmalar, biletler “ sana geliyorum karım yarım yanımı tamamlamaya geliyorum bizi hiçbir şeyin ayıramayacağını yeni anladım yazıyor, karşılığında kızda “ ben sana vakit ayıramayacağım bize gelirsen akşam yemeğinde görüşürüz fakat babamın yüzüne nasıl bakacaksın bilmiyorum sosyal medyada hala nisan fotoğrafın duruyor ne yaptığını anlayamayacağım vs yazıyor “ benimki bi ara bütün fotoğraflarını sildi tamda bugünmüş. Böyle şeyler oldu neyse uzatmadım bi hesabım vardı konuşmaya gittim içimde kalacaktı falan dedi kapattık konuyu. Kızın hayatında birisi varmış ve zaten olmasa da biz anlaşmadık bana nefes aldırmıyordu çalışmayacaksın diyordu gibi şeyler söyledi böyle olunca kafama takmadım.. aylar geçti her şeyin. Güzelini aldık her şeyi istediğimiz gibi planladık nikahımız oldu düğümüzü bekledik yaptık , düğünden önceki gün çok sarhoştu onu hiç öyle görmemiştim mutluluktan dediler kaptılar konuyu yine, ve balayı.. balayında bir adam eski sevgilisinin fotoğrafıyla gece havuza inip niye içer ? Zaten iliskide de sanki hiç oralı değildi, yani yemek yiyoruz geziyoruz çok güzel ama yalnız kalmaya hiç hevesli değil…. Sürekli arkadaşlarını arıyor işten güçten düğündeki komikliklerden bahsediyor…Düğünümüzdeki o deli oynayışları mutluluğu kahkahaları neydi ? Benim bu kadar zamandır kendimi kandırışımın sonucu ne olacak ? Konuşuyorum olacak iş değildi ben seni seçtim sana güvendim seninle evlendim diyor, bu adam kiminle evlendi ? Benim geçmişimi çok çok soran adam nasıl böyle şeyler yapıyor arkadaşlar en önemlisi ben nasıl bosanacağım… tayinimiz falanda aynı yerde artık ..

ben zaten gecmişte mutlu olmadım, tamam dedm takıntısız biri oda bende bir şeyler yaşamışız bu sefer olur, şu olanlara bak şimdi diyeceksiniz ki adam zaten sinyaller vermiş ama neden konuşmadı ayrılmak istiyorum demedi ? Çıldırtacağım bu kadar masrafa niye girdik … neyi az istesem çok yaptı.. ve o kıza iyi davranmadığı halde niye özlüyor niyeeee soruyorum konuşmuyorrrr , korunmasız da girdik ilişkiye bebek olursa yandım bennn
wplure wplure adlı üyenin ikinci üyeliği misiniz? Bir de karşı tarafın gözünden mi yorum almak istediniz?
 

maviterlik

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2013
1.378
2.970
Bile isteye evlenmişsiniz. Eski sevgilisine attığı "karım eksik yanımı senle tamamlamaya geliyorum bizi kimse ayiramayacak" mesajına nasıl bir açıklama yaptı da inandınız acaba? Akıl tutulmasi bu olsa gerek. Herşey Bu kadar asikarken evlendiginize göre zaten kolay kolay bosanmazsiniz katlanacaksiniz bence ayrılmak yok aklınızda. Allah dayanma gücü versin ne diyeyim..
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.