dişim apse yapmıştı, başımın sağ tarafından kulağımın arkasına doğru 20 saniye aralıklarla şimşek gibi ağrılar giriyordu. 1 hafta çektim. hiç ilaç almadım tabi (özel sebepleri vardı ilaç almamamın). ama etrafımdakiler antibiyotikle geçeceğini sölediler, eczacı bile bakıp veriyormuş uygun antibiyotiği. tabi dişte sıkıntın varsa.
ama nasıl ağrıydı o yaaa.. bu arada geçmiş olsun