• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bata 6 gün kala predictor test

Ben bu ay çatlatma iğnesi kullanmadım sadece klomen kullandım bir de hsg çektirdim, ovülasyon testi yaptım çatlama 13 haziranda gerçekleşti canım bugün 10. Gün olmuş oluyor.
Demekki 10 günden sonra beta artıyor ☺️İnşllah herşey gönlünce olsun
 
78BD3393-2EEA-4542-9221-7EB0313BED1B.webp
Kizlar bugun bat gunum testim bu
 
Aaa hadi inşallah kan verseniz daha iyi olurdu netleşirdi.ne gibi hisseleriniz var adet olma hissi falan oluşuyor mu ☺️
Bir kac gun gecsin bir daha test yapicam sonra doktora gidicem insallah. Benim adetlerim agrili olmaz. Su an kasiklarim agriyor, goguslerim cok sisti. Basim dönuyor midem bulaniyo ara ara. Oglumda bunlar olmamisti yada hatirlamiyorum. Allah insallah kiz nasip eder.
 
Back
X