• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bayer Kothrine Karınca

Ben filit karınca tozu kullandım. Her deliğe, çıktıkları her yere döktüm.
Bitanesi yerde ters dönüp ölmüş😔 diğeri fıldır fıldır yürüyodu inşallah o da evden kaçar😂😂
 
Peki bu karıncalar zamanla mı gitti yoksa o gün yok oldular mı
Hemen koyar koymaz belirgin biçimde azaldılar. Ama tamamen yok olmaları birkaç gün sürdü. Ben ne olur ne olmaz diye havalar soğuyana kadar oraya ara ara nane koydum.
 
Bir şişe suya bir avuç tane karabiber atın bir gün boyunca beklesin su hafif kararıyor o suyu kapı eşiklerine ve dolap altlarına falan gelebilecekleri her yere sıkın öldürmeden kaçırma yöntemi
 
Bir şişe suya bir avuç tane karabiber atın bir gün boyunca beklesin su hafif kararıyor o suyu kapı eşiklerine ve dolap altlarına falan gelebilecekleri her yere sıkın öldürmeden kaçırma yöntemi
Ayy işe yarıyor mu gerçekten ya
 
ogrenci evimde mutfagimi basmislardi, salkim domatesin yesil sapi var ya onu koydum tezhagin dip köşelerine terkettiler evimi. o gunden beri ne zaman karinca dadansa öyle yapiyorum
 
Ayy kızlar evimde yaklaşık birkaç aydır karınca durumu var ve fazlaca. Bu arada sirke, nane yağı, lavanta yağı vs denedim ama sanırım benden inatçılar 😂 Bayer Kothrine aldık 1 litr suya yaklaşık 4/1 ini koydum kayınvalidem ile evin süpürgelikleri, kapı araları, evin boşluklarına sıktık dün. Ama bugün bitane karıncaya denk geldim. Aranızda karınca için bu ilacı kullanan var mı? Varsa ne kadar sürede etki etti? Kullandığınız miktar neydi? Ay artık evimden gidin diye konuşuyorum onlarla 😂

O ilacı düzenli kullanmanız lazım. 2-3 gün gözlemleyin azalma oldu mu diye. Rota değişebilir yuva değişebilir gözlemlemeniz de lazım.Balkon cam kenarlarına da sıkın. 2-3 gün sonra tekrar uygulama yapın rota ve yuvalara.
1 hafta içinde bitmesi beklenir aslında.
Bugün bir tane görmüş olmanız iyi gelişme gibi :)
 
Bildiğimiz kuru nane. Ama toz gibi görünmez az miktarda değil, geldiği yerde çizgi şeklinde görünecek kadar koydum.
Merhaba. 6. Kattaki evimize karıncalar dadandı maalesef. Süpürgelik aralarından çıkıp çıkıp geliyorlar. Yorumunuzu gördüm de kesin çözüm oldu mu acaba? Yoksa her sene tekrar tekrar mı yapıyorsunuz?
 
Merhaba. 6. Kattaki evimize karıncalar dadandı maalesef. Süpürgelik aralarından çıkıp çıkıp geliyorlar. Yorumunuzu gördüm de kesin çözüm oldu mu acaba? Yoksa her sene tekrar tekrar mı yapıyorsunuz?
Ben o evde sadece 1 yıl oturdum. Naneyi havaların sıcak olduğu dönemde ara ara koydum tekrar gelmedilerz
 
Back
X