Ayy kızlar evimde yaklaşık birkaç aydır karınca durumu var ve fazlaca. Bu arada sirke, nane yağı, lavanta yağı vs denedim ama sanırım benden inatçılar

Bayer Kothrine aldık 1 litr suya yaklaşık 4/1 ini koydum kayınvalidem ile evin süpürgelikleri, kapı araları, evin boşluklarına sıktık dün. Ama bugün bitane karıncaya denk geldim. Aranızda karınca için bu ilacı kullanan var mı? Varsa ne kadar sürede etki etti? Kullandığınız miktar neydi? Ay artık evimden gidin diye konuşuyorum onlarla