• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bayer Kothrine Karınca

Alyn2222

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Aralık 2019
Mesajlar
20
Emoji Skoru
3
Puanlar
86
Yaş
26
Ayy kızlar evimde yaklaşık birkaç aydır karınca durumu var ve fazlaca. Bu arada sirke, nane yağı, lavanta yağı vs denedim ama sanırım benden inatçılar 😂 Bayer Kothrine aldık 1 litr suya yaklaşık 4/1 ini koydum kayınvalidem ile evin süpürgelikleri, kapı araları, evin boşluklarına sıktık dün. Ama bugün bitane karıncaya denk geldim. Aranızda karınca için bu ilacı kullanan var mı? Varsa ne kadar sürede etki etti? Kullandığınız miktar neydi? Ay artık evimden gidin diye konuşuyorum onlarla 😂
 
Ayy kızlar evimde yaklaşık birkaç aydır karınca durumu var ve fazlaca. Bu arada sirke, nane yağı, lavanta yağı vs denedim ama sanırım benden inatçılar 😂 Bayer Kothrine aldık 1 litr suya yaklaşık 4/1 ini koydum kayınvalidem ile evin süpürgelikleri, kapı araları, evin boşluklarına sıktık dün. Ama bugün bitane karıncaya denk geldim. Aranızda karınca için bu ilacı kullanan var mı? Varsa ne kadar sürede etki etti? Kullandığınız miktar neydi? Ay artık evimden gidin diye konuşuyorum onlarla 😂
Karinca ilaca oldurerek gonderilmez, besin bulduklari bir yer vardir farketmediginiz orayi evinizin disina tasirsaniz hayatinizdan cikacaklardir.
 
Salata suyu ile silmiştim bı kere geldikleri yeri kokusunumu sevmediler bilmem gorunmediler .Emin olmamakla beraber zararsız birşey .İsterseniz deneyin
 
Ayy kızlar evimde yaklaşık birkaç aydır karınca durumu var ve fazlaca. Bu arada sirke, nane yağı, lavanta yağı vs denedim ama sanırım benden inatçılar 😂 Bayer Kothrine aldık 1 litr suya yaklaşık 4/1 ini koydum kayınvalidem ile evin süpürgelikleri, kapı araları, evin boşluklarına sıktık dün. Ama bugün bitane karıncaya denk geldim. Aranızda karınca için bu ilacı kullanan var mı? Varsa ne kadar sürede etki etti? Kullandığınız miktar neydi? Ay artık evimden gidin diye konuşuyorum onlarla 😂
Ben geldikleri noktalara dümdüz nane serptim, gittiler.
 
İlaçlamacı tutuyorum ben,önce bi ilaçlamacı tutun.

Hem şırınga gibi bir şeyle olası yerlere jel sıkıyorlar hem de sırtlarına bağlı ( kaplumbağa gibi oluyorlar ) bir suyla her yeri ilaçla suluyorlar.

Sonrasında siz ara ara ilaçlayın.

Önce profesyonel yardım alın
 
Karinca ilaca oldurerek gonderilmez, besin bulduklari bir yer vardir farketmediginiz orayi evinizin disina tasirsaniz hayatinizdan cikacaklardir.
İşin garip yanı evde besin yok, birde besin olabilecek yerde değiller. Banyo, hol, yatak odası tarafında süpürgeliklerin içine yuvalanmışlar
 
İlaçlamacı tutuyorum ben,önce bi ilaçlamacı tutun.

Hem şırınga gibi bir şeyle olası yerlere jel sıkıyorlar hem de sırtlarına bağlı ( kaplumbağa gibi oluyorlar ) bir suyla her yeri ilaçla suluyorlar.

Sonrasında siz ara ara ilaçlayın.

Önce profesyonel yardım alın
İlaçmacı çağırdık evet, evin hem içi hem dışı için. İnşallah çare olur ya
 
Tatildeyken evimi karınca basmıştı. Bulaşık makinesinin bile içinden çıkıyordu. 2 hafta kadar öldürmemek için her şeyi denedim. Deli gibi konuştum onlarla dua ettim ama olmadı. Ben de eczaneden pembe toz formatında bir ilaç alıp her yere döktüm. Bunu 2 hafta boyunca yaptım. Hepsi öldü 😒 Allah affetsin.
 
Tatildeyken evimi karınca basmıştı. Bulaşık makinesinin bile içinden çıkıyordu. 2 hafta kadar öldürmemek için her şeyi denedim. Deli gibi konuştum onlarla dua ettim ama olmadı. Ben de eczaneden pembe toz formatında bir ilaç alıp her yere döktüm. Bunu 2 hafta boyunca yaptım. Hepsi öldü 😒 Allah affetsin.
Bende bu Bayer in ilacını aldım ama hala 2-3 tane görüyorum. Zamanla mı öldüler peki sizde de🥹
 
İlaçmacı çağırdık evet, evin hem içi hem dışı için. İnşallah çare olur ya
Bir de bu ilaçlama sürecinde hemen mi kayboldular yoksa zamanla mı? Ben Bayer ile ilaçladım ama hala 2-3 tane görüyorum
 
Haydaaa 😂 nasıl güzel bir enerjimiz varsa gideseleri yok 😂
Sormayın 🤭 içim paramparça oldu biraz can çekiştiler ama napayım. Baharatların içinden çıkıyorlardı. Sonra tamamen bitti ama.
 
Sormayın 🤭 içim paramparça oldu biraz can çekiştiler ama napayım. Baharatların içinden çıkıyorlardı. Sonra tamamen bitti ama.
Bende herkesin tavsiyesi üzerine Bayer Kothrine aldım, sıktık heryere ama hala buraladar. Bide bir iki tanesi de yürüyor gayet. İşe mi yaramadı yeni gelenler mi anlamadık ama belli ki tekrarlayacağım
 
Bende herkesin tavsiyesi üzerine Bayer Kothrine aldım, sıktık heryere ama hala buraladar. Bide bir iki tanesi de yürüyor gayet. İşe mi yaramadı yeni gelenler mi anlamadık ama belli ki tekrarlayacağım
Ben filit karınca tozu kullandım. Her deliğe, çıktıkları her yere döktüm.
 
Back
X