Bebe time testi

seda0123456

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
16
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
31
Arkadaşlar adetimin ilk günü ama olmadım. Hamilelik belirtileri yaşadım 1 hafta. Klomen ve çatlama iğnesi kullanmıştım doktor gözetiminde. Dün akşam ve bu sabah miratech marka test kullandım ve ikinci çizgi silik çıkıp 1 saat sonra kaybolmuştu ama dün akşam ile bu sabah arasında ikinci cizginin belirtisi farklıydı sabah ki daha belirgin olup gitti. Bu akşamda bebe time aldım ve test yaptım ikinci çizgi çok silik dahi olsa çıktı . Sizce var mı gebelik ?
 

Eklentiler

  • IMG-20200529-WA0017.webp
    80,5 KB · Görüntüleme: 2.621
  • IMG_20200529_200248.webp
    31,5 KB · Görüntüleme: 2.293
  • IMG-20200529-WA0018.webp
    16,3 KB · Görüntüleme: 2.339
  • IMG-20200529-WA0017.webp
    80,5 KB · Görüntüleme: 1.779
  • Screenshot_2020-05-29-20-12-31-712_com.niksoftware.snapseed.webp
    36,9 KB · Görüntüleme: 1.932
Bazı fotolar çift olmuş kusura bakmayın. Fotodaki testler bebe time ait
 
Ben hamileliğimi adete 5 6 gün kala bebetime da çok silik çizgi görerek öğrenmiştim
 
Peki benim teste var mı sizce? Sizde benimkinden daha mi silik çıktı ?
 
Ayy ben gördüm var gibi inşallah güzel haberler alırsın
 
İnşaallah canım bende gördüm gibi ama hayal mi görüyorum acaba dedim size sormak istedim
 
merhaba kizlar benim 6 aylık bebeğim var ve ben korunyodum adetime 3 gun kala korunmadık olmaz diye adete yakın yumurtlama olmaz diye ama bügun adetim gelecekti gelmedi acaba boyle olupta hamile kalan varmı
 
Bu sabah ki bebe time testim. Sanki daha belirgin
 

Eklentiler

  • IMG_20200530_202354.webp
    5,1 KB · Görüntüleme: 2.842
Bence direk kan ver idrar testleri biraz kafa karıştırıyo
 
Var gibi
 
18 Nisan doktora göründüm 19 unda yumurtam tam gelişmişti ve aynı gün iğnemi yaptırdım. Bugün adet 2 gün gecikmeli.
 
18 Nisan doktora göründüm 19 unda yumurtam tam gelişmişti ve aynı gün iğnemi yaptırdım. Bugün adet 2 gün gecikmeli.
Şimdi 19’unda iğneyi yaptırsan 20’sinde çatlasa ilişki olsa hadi tuttu diyelim 11 gün oldu o zaman testlerde silik çıkması çok normal adette geciktiyse ihtimal daha yüksek pazartesi sabah hemen kanda gebelik baktır inşallah o zamana kadar adet olmazsın
 
Teşekkür ederim pazartesi İlk işim doktora gidip kan vermek olacak.
 
`