• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebeğim nasıl uyumak istiyor çözemedim

beyazzambak77

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nisan 2025
Mesajlar
20
Emoji Skoru
13
Puanlar
8
Yaş
26
Herkese merhaba üç aylık bir kızım var ilk 45 50 gün daha gece gündüz kavrama oturmadığı için ve küçük olduğu için rahatça uyuyordu uyutmak için bir şey yapmıyordum sonrasında gaz krizleri başlayınca kucakta sallayarak uyutmaya başladık ama bilerek yapmamıştım tamamen sakinleştirme amaçlı fark etmeden buna alıştırmışım bir 1:30 aydır kucakta sallayarak uyutuyordum çok uzun sürüyordu ayakta sallayarak vesaire de uymuyor sırtüstü yatırıp yataginda emzik verince de uyumuyor şu son zamanlarda kucakta uyumayı da reddediyor kollarımdan kurtulmak için sürekli kendini hareket ettiriyor emziği ağzından atıyor yani kucakta da uyutmak da zorlanıyorum bence kızım kucakta uyumayı sevmiyor ama şu an desteksiz uyumayı bilmediği için de arada kalıyor diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ben nasıl uyutabilirim bu çocuğu ağlamaktan halsiz düştüğü zaman artık boğazı acımasın diye emziriyorum o sırada uyuyor bazen ama normalde emerek uyuyan bir çocuk değil acaba emerek mi uyumak istiyor onu da bilemedim bir yandan ileride daha kötü olacak bir alışkanlık da kazandırmak istemiyorum emerek uyutanlar da çok şikayetçi kucakta uyutanlar da ayakta sallayanlar da. Nasıl uyuttacağım ben bu çocuğu hangi alışkanlığı kazandıracağım nasıl yapacağım bilmiyorum siz nasıl yapmıştınız deneyiminiz var mı ya da bebeğim şu an üç aylıkken şuna alıştır buna alıştırma dediğiniz bir şey var mı. Bir de acaba kızım sadece uykuyu sevmeyen uykuya direnen bir bebek de olabilir mi çünkü çoğu zaman gözü kapanmak için yalvarsa da açmaya uğraşıyor uykuya çok direniyor bence hiçbir yerde uyuyup kalmıyor mesela sadece dışarıda bebek arabasındadayken tıkırtıdan uyuyor galiba bilmiyorum bana akıl verin ilk bebeğim kimsenin çocuk büyütmesine de yakından şahit olmadım kafam çok karışık hiçbir şey bilmiyorum
 
Ben emerek uyutuyorum. Bebekler emerek uyumayı seviyor💕
 
Ben emerek uyutuyorum. Bebekler emerek uyumayı seviyor💕
Kaç aylık bebeğiniz ne zamandır emerek uyutuyorsunuz ileride emerek uyutmak bebeğin çok uyanmasına sebep oluyor diyorlar memeye çok bağımlı oluyor diyorlar ondan da gözüm korkuyor ya da size Mek uyutmanın bir zorluğu var mı dışarıda vesaire evin dışında olduğunuzda nasıl yapıyorsunuz
 
Kaç aylık bebeğiniz ne zamandır emerek uyutuyorsunuz ileride emerek uyutmak bebeğin çok uyanmasına sebep oluyor diyorlar memeye çok bağımlı oluyor diyorlar ondan da gözüm korkuyor ya da size Mek uyutmanın bir zorluğu var mı dışarıda vesaire evin dışında olduğunuzda nasıl yapıyorsunuz
Oğlumu memeden bırakana kadar emzirerek uyuttum. Emerken gece çok sık uyanıyordu. 22 aylıkken memeyi bıraktık, gece uyanması bitti ama uykuya ilk dalarken zorlandık.
Şimdi kızımı da doğalı beri emzirerek uyutuyorum, 1 yaşında. Gece sık uyanıyor ama tam diş dönemindeyiz, arada hasta oluyor. Yani emmese de sık uyanacak😁
Bebeğim ben yokken meme aramıyor. Mesela annem kucağınd uyutur, kardeşim müzik açar öyle uyur. Ama bende bunlar işe yaramıyor, ille de emecek. Açıkçası ben de memnunum. Emzik ver, mama ver, uyku rutini yap, beyaz müzik aç, pışpışla vs uğraşmıyorum, memeyi veriyorum uyuyor hemen.
Bebişler her ihtimalde ilk 2-3 yıl çok uyanıyorlar gece. Sabaha kadar uyanmadan uyuyor diyen çok nadirdir. Kızım 6 aylık olana kadar gece boyu uyurdu. Sonra diş ve ek gıda dönemi başlayınca o da uyanmaya başladı.
Dışardaysak arabasında uyuyor kızım, emzirmeye gerek kalmıyor. 💕💕
 
ben ilk kızımda bir süre kv yüzünden ayakta salaldım. ama baktım olacak gibi değil. her gece aynı saatte emzir altını değiştir kundakla. emzir uyut. hergün sabırla. eve misafir almadım. bir yere gitmedim. ilk zamanlar emerek yanında uzanarak uyuttum. çok küçük çünkü. kokunuzu alarak güvende uyumak istemesi normal. ama aynı saatte rutin oluşturmanız çok öenmli.
 
Herkese merhaba üç aylık bir kızım var ilk 45 50 gün daha gece gündüz kavrama oturmadığı için ve küçük olduğu için rahatça uyuyordu uyutmak için bir şey yapmıyordum sonrasında gaz krizleri başlayınca kucakta sallayarak uyutmaya başladık ama bilerek yapmamıştım tamamen sakinleştirme amaçlı fark etmeden buna alıştırmışım bir 1:30 aydır kucakta sallayarak uyutuyordum çok uzun sürüyordu ayakta sallayarak vesaire de uymuyor sırtüstü yatırıp yataginda emzik verince de uyumuyor şu son zamanlarda kucakta uyumayı da reddediyor kollarımdan kurtulmak için sürekli kendini hareket ettiriyor emziği ağzından atıyor yani kucakta da uyutmak da zorlanıyorum bence kızım kucakta uyumayı sevmiyor ama şu an desteksiz uyumayı bilmediği için de arada kalıyor diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ben nasıl uyutabilirim bu çocuğu ağlamaktan halsiz düştüğü zaman artık boğazı acımasın diye emziriyorum o sırada uyuyor bazen ama normalde emerek uyuyan bir çocuk değil acaba emerek mi uyumak istiyor onu da bilemedim bir yandan ileride daha kötü olacak bir alışkanlık da kazandırmak istemiyorum emerek uyutanlar da çok şikayetçi kucakta uyutanlar da ayakta sallayanlar da. Nasıl uyuttacağım ben bu çocuğu hangi alışkanlığı kazandıracağım nasıl yapacağım bilmiyorum siz nasıl yapmıştınız deneyiminiz var mı ya da bebeğim şu an üç aylıkken şuna alıştır buna alıştırma dediğiniz bir şey var mı. Bir de acaba kızım sadece uykuyu sevmeyen uykuya direnen bir bebek de olabilir mi çünkü çoğu zaman gözü kapanmak için yalvarsa da açmaya uğraşıyor uykuya çok direniyor bence hiçbir yerde uyuyup kalmıyor mesela sadece dışarıda bebek arabasındadayken tıkırtıdan uyuyor galiba bilmiyorum bana akıl verin ilk bebeğim kimsenin çocuk büyütmesine de yakından şahit olmadım kafam çok karışık hiçbir şey bilmiyorum
18 aylık şimdiye kadar hep memede uyuttum. Bazen babası omzunda uyutuyo. Emzirsen de emzirmesen de bu bebeler belli bir süre boyunca gece hep uyanacak atak oluyor diş oluyor bazen sebepsiz anneyi arıyor vs. Tavsiyem yorucu şeylere alıştırmayın kucakta gezdirerek veya ayakta sallayarak uyutmak gibi çünkü ağırlaştıkça çok zor oluyor. Ben bebekliğinden beri oturarak emerken kucağımda hafif hafif salladım ( memesiz asla uyumuyodu ilk andan itibaren)
 
8 aylık pışpışlayıp zıplayarak uyutuyorum çok zor. Memede uyumasını tercih ederdim. Tabi en güzeli beşiğinde kendi kendine uyuması.atağıydı dişiydi derken uyuma şekilleri bin kere değişecek zaten
 
Memede uyuması kadar normal birşey yok.ona ihtiyacı var.daha çok küçük.esirgemeyin.ilerleyen dönemde bağımsız uyutmaya çalışırsınız.ben öyle yaptım
 
Herkese merhaba üç aylık bir kızım var ilk 45 50 gün daha gece gündüz kavrama oturmadığı için ve küçük olduğu için rahatça uyuyordu uyutmak için bir şey yapmıyordum sonrasında gaz krizleri başlayınca kucakta sallayarak uyutmaya başladık ama bilerek yapmamıştım tamamen sakinleştirme amaçlı fark etmeden buna alıştırmışım bir 1:30 aydır kucakta sallayarak uyutuyordum çok uzun sürüyordu ayakta sallayarak vesaire de uymuyor sırtüstü yatırıp yataginda emzik verince de uyumuyor şu son zamanlarda kucakta uyumayı da reddediyor kollarımdan kurtulmak için sürekli kendini hareket ettiriyor emziği ağzından atıyor yani kucakta da uyutmak da zorlanıyorum bence kızım kucakta uyumayı sevmiyor ama şu an desteksiz uyumayı bilmediği için de arada kalıyor diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ben nasıl uyutabilirim bu çocuğu ağlamaktan halsiz düştüğü zaman artık boğazı acımasın diye emziriyorum o sırada uyuyor bazen ama normalde emerek uyuyan bir çocuk değil acaba emerek mi uyumak istiyor onu da bilemedim bir yandan ileride daha kötü olacak bir alışkanlık da kazandırmak istemiyorum emerek uyutanlar da çok şikayetçi kucakta uyutanlar da ayakta sallayanlar da. Nasıl uyuttacağım ben bu çocuğu hangi alışkanlığı kazandıracağım nasıl yapacağım bilmiyorum siz nasıl yapmıştınız deneyiminiz var mı ya da bebeğim şu an üç aylıkken şuna alıştır buna alıştırma dediğiniz bir şey var mı. Bir de acaba kızım sadece uykuyu sevmeyen uykuya direnen bir bebek de olabilir mi çünkü çoğu zaman gözü kapanmak için yalvarsa da açmaya uğraşıyor uykuya çok direniyor bence hiçbir yerde uyuyup kalmıyor mesela sadece dışarıda bebek arabasındadayken tıkırtıdan uyuyor galiba bilmiyorum bana akıl verin ilk bebeğim kimsenin çocuk büyütmesine de yakından şahit olmadım kafam çok karışık hiçbir şey bilmiyorum
Eğer sürekli yaninda olabileceksiniz emerek uyuyun bence tabi bide gaz problemi yoksa.İlk oğlumda sadece Hamak besikte uyuyabildik deneyerek bulmuştuk.8 aylık olunca emerek uyumaya geçti yanında yatarak bende uyudum çok rahattı.Sonradan emmeyi bırakınca da yanında yatınca uyudu.Gecici bir dönemde de olabilirsiniz deneyerek gidin derim.Şimdi ikinci oğlumu büyütüyorum şu an onun ne istediğini bende bulamadım 😑 Allah yardımcınız olsun
 
Herkese merhaba üç aylık bir kızım var ilk 45 50 gün daha gece gündüz kavrama oturmadığı için ve küçük olduğu için rahatça uyuyordu uyutmak için bir şey yapmıyordum sonrasında gaz krizleri başlayınca kucakta sallayarak uyutmaya başladık ama bilerek yapmamıştım tamamen sakinleştirme amaçlı fark etmeden buna alıştırmışım bir 1:30 aydır kucakta sallayarak uyutuyordum çok uzun sürüyordu ayakta sallayarak vesaire de uymuyor sırtüstü yatırıp yataginda emzik verince de uyumuyor şu son zamanlarda kucakta uyumayı da reddediyor kollarımdan kurtulmak için sürekli kendini hareket ettiriyor emziği ağzından atıyor yani kucakta da uyutmak da zorlanıyorum bence kızım kucakta uyumayı sevmiyor ama şu an desteksiz uyumayı bilmediği için de arada kalıyor diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ben nasıl uyutabilirim bu çocuğu ağlamaktan halsiz düştüğü zaman artık boğazı acımasın diye emziriyorum o sırada uyuyor bazen ama normalde emerek uyuyan bir çocuk değil acaba emerek mi uyumak istiyor onu da bilemedim bir yandan ileride daha kötü olacak bir alışkanlık da kazandırmak istemiyorum emerek uyutanlar da çok şikayetçi kucakta uyutanlar da ayakta sallayanlar da. Nasıl uyuttacağım ben bu çocuğu hangi alışkanlığı kazandıracağım nasıl yapacağım bilmiyorum siz nasıl yapmıştınız deneyiminiz var mı ya da bebeğim şu an üç aylıkken şuna alıştır buna alıştırma dediğiniz bir şey var mı. Bir de acaba kızım sadece uykuyu sevmeyen uykuya direnen bir bebek de olabilir mi çünkü çoğu zaman gözü kapanmak için yalvarsa da açmaya uğraşıyor uykuya çok direniyor bence hiçbir yerde uyuyup kalmıyor mesela sadece dışarıda bebek arabasındadayken tıkırtıdan uyuyor galiba bilmiyorum bana akıl verin ilk bebeğim kimsenin çocuk büyütmesine de yakından şahit olmadım kafam çok karışık hiçbir şey bilmiyorum
Selamlar sanırım birbirimizi biz anlarız, bebeğim 3ay 3 günlük. 10-11hafta arası sizinde yaşadığınız durum uykuya direnme, uyurken krize girip ağlama arada katılırcasına ağlama, arada direnerek ağlamayla uykuya dalıyor. Bu aya kadar aslaaa böyle bir şey yoktu. Ne yapacağımı şaştım ailemde böyle büyüyen böyle ağlayan çocuk yok. Dışarda yürüyüşe çıkarsam çok huzurlu uyuyor ama evde uyutursam uykuya direniyor. Sakin ortam denedim olmadı. Uyku sinyali vermiyor bi anda ya ağlıyor ya da mızıklanıyor sonra uyutmaya çalışınca da direnip ağlıyor. Tahmini 7 dk ağlıyor eğer kucakta sakinleştirirsem 10+ dk ağlıyor. Çevrem gazdır dedi. Gaz değil gibi sadece uyku sırasında ağlıyor uyanınca huzurlu uyanıyor gülüyor. Reflüsü yok. Açlık mı bilmiyorum uyanır uyanmaz emer uyurken emzikle uyutuyorum çünkü uyku geldiği zaman mememi reddediyor açsa reddetmiyor siniri geçince emiyor. Benim durumlar böyle. Ben yarın doktora gideceğim bir türlü anlam veremedim. Sizinki de hemen hemen benzer ya da ben öyle yorumladım isterseniz doktor görüşünü yazarım sizde şu an durum nasıl
 
Herkese merhaba üç aylık bir kızım var ilk 45 50 gün daha gece gündüz kavrama oturmadığı için ve küçük olduğu için rahatça uyuyordu uyutmak için bir şey yapmıyordum sonrasında gaz krizleri başlayınca kucakta sallayarak uyutmaya başladık ama bilerek yapmamıştım tamamen sakinleştirme amaçlı fark etmeden buna alıştırmışım bir 1:30 aydır kucakta sallayarak uyutuyordum çok uzun sürüyordu ayakta sallayarak vesaire de uymuyor sırtüstü yatırıp yataginda emzik verince de uyumuyor şu son zamanlarda kucakta uyumayı da reddediyor kollarımdan kurtulmak için sürekli kendini hareket ettiriyor emziği ağzından atıyor yani kucakta da uyutmak da zorlanıyorum bence kızım kucakta uyumayı sevmiyor ama şu an desteksiz uyumayı bilmediği için de arada kalıyor diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ben nasıl uyutabilirim bu çocuğu ağlamaktan halsiz düştüğü zaman artık boğazı acımasın diye emziriyorum o sırada uyuyor bazen ama normalde emerek uyuyan bir çocuk değil acaba emerek mi uyumak istiyor onu da bilemedim bir yandan ileride daha kötü olacak bir alışkanlık da kazandırmak istemiyorum emerek uyutanlar da çok şikayetçi kucakta uyutanlar da ayakta sallayanlar da. Nasıl uyuttacağım ben bu çocuğu hangi alışkanlığı kazandıracağım nasıl yapacağım bilmiyorum siz nasıl yapmıştınız deneyiminiz var mı ya da bebeğim şu an üç aylıkken şuna alıştır buna alıştırma dediğiniz bir şey var mı. Bir de acaba kızım sadece uykuyu sevmeyen uykuya direnen bir bebek de olabilir mi çünkü çoğu zaman gözü kapanmak için yalvarsa da açmaya uğraşıyor uykuya çok direniyor bence hiçbir yerde uyuyup kalmıyor mesela sadece dışarıda bebek arabasındadayken tıkırtıdan uyuyor galiba bilmiyorum bana akıl verin ilk bebeğim kimsenin çocuk büyütmesine de yakından şahit olmadım kafam çok karışık hiçbir şey bilmiyorum
Bu arada uyutma şeklime de direniyor aynı sizinki gibi, kucağımdaysa ayaklarını geriyor bırak uyutma beni dercesine amaa bayılacak belli yani, bende artık yatağa koydum pış pış yaptım bi uykuda beğendi bi uyku da beğenmedi anlamadım gitti. Bende kafama göre takılıyorum bazen ayakta puş pış bazen yerdeyiz bazen gökte, bugün en son gece uykusuna başlarken o ağladı ben ağladım uyutma beni diyor resmen gaz olan veya aç olan çocuk uyur mu ? Katıla katıla ağlayıp dışarda uyusun bari diye bebek arabasına koyunca susup uyuyan gazlı bi bebek aç bi bebek yoktur sanmıyorum.
 
Selamlar sanırım birbirimizi biz anlarız, bebeğim 3ay 3 günlük. 10-11hafta arası sizinde yaşadığınız durum uykuya direnme, uyurken krize girip ağlama arada katılırcasına ağlama, arada direnerek ağlamayla uykuya dalıyor. Bu aya kadar aslaaa böyle bir şey yoktu. Ne yapacağımı şaştım ailemde böyle büyüyen böyle ağlayan çocuk yok. Dışarda yürüyüşe çıkarsam çok huzurlu uyuyor ama evde uyutursam uykuya direniyor. Sakin ortam denedim olmadı. Uyku sinyali vermiyor bi anda ya ağlıyor ya da mızıklanıyor sonra uyutmaya çalışınca da direnip ağlıyor. Tahmini 7 dk ağlıyor eğer kucakta sakinleştirirsem 10+ dk ağlıyor. Çevrem gazdır dedi. Gaz değil gibi sadece uyku sırasında ağlıyor uyanınca huzurlu uyanıyor gülüyor. Reflüsü yok. Açlık mı bilmiyorum uyanır uyanmaz emer uyurken emzikle uyutuyorum çünkü uyku geldiği zaman mememi reddediyor açsa reddetmiyor siniri geçince emiyor. Benim durumlar böyle. Ben yarın doktora gideceğim bir türlü anlam veremedim. Sizinki de hemen hemen benzer ya da ben öyle yorumladım isterseniz doktor görüşünü yazarım sizde şu an durum nasıl
Gittinizmi doktora doktor ne dedi
 
Back
X