- Katılım
- 11 Nisan 2025
- Mesajlar
- 20
- Emoji Skoru
- 13
- Puanlar
- 8
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi beyazzambak77
- #1
Herkese merhaba üç aylık bir kızım var ilk 45 50 gün daha gece gündüz kavrama oturmadığı için ve küçük olduğu için rahatça uyuyordu uyutmak için bir şey yapmıyordum sonrasında gaz krizleri başlayınca kucakta sallayarak uyutmaya başladık ama bilerek yapmamıştım tamamen sakinleştirme amaçlı fark etmeden buna alıştırmışım bir 1:30 aydır kucakta sallayarak uyutuyordum çok uzun sürüyordu ayakta sallayarak vesaire de uymuyor sırtüstü yatırıp yataginda emzik verince de uyumuyor şu son zamanlarda kucakta uyumayı da reddediyor kollarımdan kurtulmak için sürekli kendini hareket ettiriyor emziği ağzından atıyor yani kucakta da uyutmak da zorlanıyorum bence kızım kucakta uyumayı sevmiyor ama şu an desteksiz uyumayı bilmediği için de arada kalıyor diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ben nasıl uyutabilirim bu çocuğu ağlamaktan halsiz düştüğü zaman artık boğazı acımasın diye emziriyorum o sırada uyuyor bazen ama normalde emerek uyuyan bir çocuk değil acaba emerek mi uyumak istiyor onu da bilemedim bir yandan ileride daha kötü olacak bir alışkanlık da kazandırmak istemiyorum emerek uyutanlar da çok şikayetçi kucakta uyutanlar da ayakta sallayanlar da. Nasıl uyuttacağım ben bu çocuğu hangi alışkanlığı kazandıracağım nasıl yapacağım bilmiyorum siz nasıl yapmıştınız deneyiminiz var mı ya da bebeğim şu an üç aylıkken şuna alıştır buna alıştırma dediğiniz bir şey var mı. Bir de acaba kızım sadece uykuyu sevmeyen uykuya direnen bir bebek de olabilir mi çünkü çoğu zaman gözü kapanmak için yalvarsa da açmaya uğraşıyor uykuya çok direniyor bence hiçbir yerde uyuyup kalmıyor mesela sadece dışarıda bebek arabasındadayken tıkırtıdan uyuyor galiba bilmiyorum bana akıl verin ilk bebeğim kimsenin çocuk büyütmesine de yakından şahit olmadım kafam çok karışık hiçbir şey bilmiyorum