Bebeğim

Hanimefendi mecbur değilsen aman aman çalişma tabiki. 20 gunluk daha minnacik nasil icine sinecek. O cocuk saat basi emmek isteyecek azicik büyüt bebeğini bir kokla bir sar bu ne acele... 40 ini cikar bari... 40 ta neyse soz misal...
 
Kızım 20 günlükken kızımı beş dakika bırakıp tuvalete gidemiyordum.
Mecburiyet yoksa 5 saat ayrı kalmayı düşünene sadece yuh derim.
Keşke anne baba olabilmeyi ehliyete bağlasalar belirli psikolojik sınavları geçemeyenler anne baba olamasa diye düşündüğün anlar oluyor. Bu da onlardan biri.
 
yazık sana o senin yavrum nasıl kiyican daha 20 günlük benim mantığım alması bu ne para hirsi ya hicmi annelik duygun kalmadı acıdım o yavrucaga..
 
Calismak zorunda misiniz? Biraz daha idare etseniz evde kalsaniz. Daha cok kucuk surekli emmek ister. Olmadi emzirmeye gelin 2 saatte bir.
Öle yapıyorum emzirmeye geliyorum iki saate bir
 
Calismak zorunda misiniz? Biraz daha idare etseniz evde kalsaniz. Daha cok kucuk surekli emmek ister. Olmadi emzirmeye gelin 2 saatte bir.
Bende şu an öle yapıyorum iki saate geliyorum emzirmeye
 
Ne kadar iyi bi patronunuz varmış masallah şanslısınız.
 
Gercekten mecburmusun calişmaya yani sen olmadan bikac ay idare edilemezmi.

Sen bile daha tam olarak iyilesememisken lohusayken çalışmak zorundamısın .
Daha cok kücük bebegin emme düzeni olusmamıştır.Saatlerce bile gögsünde durabilirken neden çalışmak .
 
Ne bu aceleniz 20 gunluk bebek bırakılır mı hic.
 
sen neden doğurdun kı bebeği!!!!
 
bazıları paraya ne de tapar olmuş............neyse ban yemek ıstemıyorum degmeszsın cunku.hayır değsen sana burda bi döşerim feleğin şaşar
 
`