• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

BEBEĞİMDE 7.5 NUMARA HİPERMETROP-BEBEK GÖZLÜĞÜ ÖNERİSİ

Miramisu

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Eylül 2024
Mesajlar
642
Emoji Skoru
609
Puanlar
23
Yaş
34
Selam anneler,
7 aylık bebeğimde ileri derece hipermetrop buna bağlı göz kayması var. Doktor bugün 4 numara gözlük yazdı. Ayağında çorap bile tutmayan bir bebeğe tüm gün nasıl gözlük taktırılır. Ne tavsiye edersiniz. Böyle bir durum yaşayıp numarası düşen var mı? Doktor çok umutlu konuşmadı çok yüksek numarası cerrahi operasyona ihtiyaç duyabilir dedi.
Bir de önerebileceğiniz bir marka vs var mı gözlük için.
 
Selam anneler,
7 aylık bebeğimde ileri derece hipermetrop buna bağlı göz kayması var. Doktor bugün 4 numara gözlük yazdı. Ayağında çorap bile tutmayan bir bebeğe tüm gün nasıl gözlük taktırılır. Ne tavsiye edersiniz. Böyle bir durum yaşayıp numarası düşen var mı? Doktor çok umutlu konuşmadı çok yüksek numarası cerrahi operasyona ihtiyaç duyabilir dedi.
Bir de önerebileceğiniz bir marka vs var mı gözlük için.
Benim kızımın ilk ölçümü 9.50 üstüydü. Çok şok olmuştum. 6 numara gözlük kullanıyoruz ve 5-6 ayda numarası 7.50ye geriledi. Gözlükle kayması hiç yok ama gözlüksüz içe kayması var. Bence bir doktordan daha fikir alın 4 numara gözlük verilen çocuk için umutsuz konuşmak ne demek? Zaten 7 aylık bebeklerde 4-5 derece hipermetrop anormal değildir. Gözlüğünü takacak merak etmeyin kızım da toka şapka vs taktırmayan bir bebekti ama net görünce gözlüğünü taktı birkaç defa atsa da siz takın alışacak. Arkasında ip değil de silikon olan çerçevelerden almanızı tavsiye ederim kaymıyor gevşemiyor
 
Nano vista sprite 3.0 çok tavsiye ederim çok rahat kullanıyoruz. Geçmiş olsun
 
Benim kızımın ilk ölçümü 9.50 üstüydü. Çok şok olmuştum. 6 numara gözlük kullanıyoruz ve 5-6 ayda numarası 7.50ye geriledi. Gözlükle kayması hiç yok ama gözlüksüz içe kayması var. Bence bir doktordan daha fikir alın 4 numara gözlük verilen çocuk için umutsuz konuşmak ne demek? Zaten 7 aylık bebeklerde 4-5 derece hipermetrop anormal değildir. Gözlüğünü takacak merak etmeyin kızım da toka şapka vs taktırmayan bir bebekti ama net görünce gözlüğünü taktı birkaç defa atsa da siz takın alışacak. Arkasında ip değil de silikon olan çerçevelerden almanızı tavsiye ederim kaymıyor gevşemiyor
1 haftadır gözlük kullanıyoruz tepki vermedi çok şükür. Bizim gözlüğümüzün arkası lastik ve sürekli kayıyor. Biraz aceleyle aldık doktor hemen kullanmaya başlayın diyince. Sanırım değiştirmemiz gerekecek silikon olanlarını deneyeceğim çok teşekkür ederim.
 
Selam anneler,
7 aylık bebeğimde ileri derece hipermetrop buna bağlı göz kayması var. Doktor bugün 4 numara gözlük yazdı. Ayağında çorap bile tutmayan bir bebeğe tüm gün nasıl gözlük taktırılır. Ne tavsiye edersiniz. Böyle bir durum yaşayıp numarası düşen var mı? Doktor çok umutlu konuşmadı çok yüksek numarası cerrahi operasyona ihtiyaç duyabilir dedi.
Bir de önerebileceğiniz bir marka vs var mı gözlük için.
Merhaba mutlaka arkası lastikli modellerdeb tercih edin benim bebeğim şuan 4.5 aylık 3 aylıkken yazıldı, 9 derece dendi ama gözlüğü 5 derece yazıldı, bir kaç model denesik arka kısmı lastikli olan en rahatı yatarken de takıp oynatabiliyoruz
 
böyle bir video karşıma çıktı belki buradaki bir gözlük alabilirsiniz
 
Geçmiş olsun @Miramisu 🌺

@bessste nin tecrübeleri bize ışık oldu. Sana da yardımı olacaktır. 💙
 
Merhaba mutlaka arkası lastikli modellerdeb tercih edin benim bebeğim şuan 4.5 aylık 3 aylıkken yazıldı, 9 derece dendi ama gözlüğü 5 derece yazıldı, bir kaç model denesik arka kısmı lastikli olan en rahatı yatarken de takıp oynatabiliyoruz
Ne güzel erkenden fark etmişsiniz. Bizim doktorumuz yalancı kayma dedi biz de göz doktorunu hep erteledik ona güvenip. 2 yaşına kadar göz gelişiyor kırma kusurları geriliyormuş. Gözlük ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi. Şifa olsun inşallah yavrularımıza.
 
Geçmiş olsun @Miramisu 🌺

@bessste nin tecrübeleri bize ışık oldu. Sana da yardımı olacaktır. 💙
Çok teşekkür ederim 😌
Tam yuvarlak çerçeve alın lütfen plastik gibi hafif malzemeden olsun. Çünkü burunları çok hassas şeklini bozabiliyormuş ağır çerçeveler. Yuvarlak olsun ki hem gözü tam kavrasın hem camın odağı düzgün ayarlansın.
Cam piyasası hakkında baya bilgi sahibi oldum istediğinizi sorabilirsiniz
 
Selam anneler,
7 aylık bebeğimde ileri derece hipermetrop buna bağlı göz kayması var. Doktor bugün 4 numara gözlük yazdı. Ayağında çorap bile tutmayan bir bebeğe tüm gün nasıl gözlük taktırılır. Ne tavsiye edersiniz. Böyle bir durum yaşayıp numarası düşen var mı? Doktor çok umutlu konuşmadı çok yüksek numarası cerrahi operasyona ihtiyaç duyabilir dedi.
Bir de önerebileceğiniz bir marka vs var mı gözlük için.
Size çok bilimsel birşey söyleyemem ama ben 2 yaşındayken şişe dibi gözlük takıyormuşum 1-2 yıl kullanıp gözlerim düzelmiş kendi kendine şuan 34 yaşındayım hala gözlerim çok iyi bilmiyorum ama belki size umut olur geçmiş olsun ❤️‍🩹
 
Size çok bilimsel birşey söyleyemem ama ben 2 yaşındayken şişe dibi gözlük takıyormuşum 1-2 yıl kullanıp gözlerim düzelmiş kendi kendine şuan 34 yaşındayım hala gözlerim çok iyi bilmiyorum ama belki size umut olur geçmiş olsun ❤️‍🩹
Çok teşekkür ederim hep güzel şeyler görün 🌸
 
Benim kızımın ilk ölçümü 9.50 üstüydü. Çok şok olmuştum. 6 numara gözlük kullanıyoruz ve 5-6 ayda numarası 7.50ye geriledi. Gözlükle kayması hiç yok ama gözlüksüz içe kayması var. Bence bir doktordan daha fikir alın 4 numara gözlük verilen çocuk için umutsuz konuşmak ne demek? Zaten 7 aylık bebeklerde 4-5 derece hipermetrop anormal değildir. Gözlüğünü takacak merak etmeyin kızım da toka şapka vs taktırmayan bir bebekti ama net görünce gözlüğünü taktı birkaç defa atsa da siz takın alışacak. Arkasında ip değil de silikon olan çerçevelerden almanızı tavsiye ederim kaymıyor gevşemiyor
Merhaba benim kizimda 1.5 yaşında hipermetrop denildi göz numarası 7.5 gözlük verildi 2 aydir takıyoruz mayısta kontrolümüz var izmirde bende asla takmaz ddim ama 1 ayda tamamen alıştı yavrum insallah bjzimde göz numaramızda düşme oluyordur insan ne olursa olsun üzülüyor evet ama bunada şükür 🙏
 
Merhaba benim kızımda 4 yaşında olucak miyop ve astigmat çıktı gözünün biri 2 biri 1 doktor Özel cam olan gözlük önerdi siparişi verdik inşallah bir an önce düzelir
 
Back
X