Bebeğimize ne almalıyız? Ne almamalıyız?

joynss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2020
4.431
4.874
Sabah 3 lere kadar oturma huyu çıktı kızlar ya deliricem😩😩gayet enerjik oyun oynuyo bu saatlere kadar.Oglen 12 ye kadar da uyuyo.Ben bunu nasıl duzelticem ya😕
Her gün 1 saat daha erken uyandırsanız ve akşam belli bi saatten sonra loş ışıkta sakin aktiviteler yapmaya çalışsanız zamanla düzelir diyr düşünüyorum. Düzen için bir gün 7-7.30 gibi uyandırın diyorlar ama çok geç yatıyormuş uykusuz kalır. Böyle 1 hafta 10 günde düzelir diye düşünüyorum
 

papatyakokankadin

Hissedilen şeylere cümle kurulamıyor bazen :)
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2017
5.745
6.158
Sabah 3 lere kadar oturma huyu çıktı kızlar ya deliricem😩😩gayet enerjik oyun oynuyo bu saatlere kadar.Oglen 12 ye kadar da uyuyo.Ben bunu nasıl duzelticem ya😕
Bende tam bunu yazacaktım yasayan varmi diye Saat 5 ten 6 dan sonra asla uyutmuyorum ama yinede en erken 1 olmadan uyumuyor benim bebeğim zaten hiç erkenuyuyan bir bebek olmadı ama en geç saat 10 30 da uyumuş olurdu, birde sürekli bana yapışık ve sürekli ayakta olmak istiyor hiç oturmak istemiyor kendi kendine oynamıyor sizdede varmi bu durum
 

melinda-

Keep it simple 🦋
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2016
4.085
6.171
Kizlar merhaba, bebegime ocean microfer demir damlası basladim bugun ama verdikten 2-3 saat sonra yanağı kizardi hala da kizarik 😔 Boyle bir seyle karsilasan var mi? Zaten çok beyaz ve hassas tenli bir daha vermeye korkuyorum açıkçası. Sizler neler kullaniyosunuz?
Benim bebeğim de çok beyaz çok hassas tenli, bestiron damla kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık.
Önerebileceğiniz, kullanmaktan memnun olduğunuz temiz içerikli şampuan, bebe yağı ve pişik önleyici krem var mı? Siveno'yu duydum ama göz yakıyor ve kuruluk yapıyor yorumları gördüm. Sudocream ve mustela için temiz değil diyorlar. Siz neler kullanıyorsunuz?
Doğduğundan beri siveno kullanıyorum bizde öyle sorunlar olmadı hem de çok hassas tenlidir🙄 pişik önleyici krem incia kullanıyorum çok memnunum
Bebek yatağı için sıvı koruyucu kılıf, alez almamız gerekir mi?
alez gerekiyor ya, kusma ya da çiş kazası oluyor çünkü 🙈
Sabah 3 lere kadar oturma huyu çıktı kızlar ya deliricem😩😩gayet enerjik oyun oynuyo bu saatlere kadar.Oglen 12 ye kadar da uyuyo.Ben bunu nasıl duzelticem ya😕
arkadaşın dediği gibi birer saat erken uyandırırak çözersin onu canım, nasıl dayanıyorsun ya😱
Bende tam bunu yazacaktım yasayan varmi diye Saat 5 ten 6 dan sonra asla uyutmuyorum ama yinede en erken 1 olmadan uyumuyor benim bebeğim zaten hiç erkenuyuyan bir bebek olmadı ama en geç saat 10 30 da uyumuş olurdu, birde sürekli bana yapışık ve sürekli ayakta olmak istiyor hiç oturmak istemiyor kendi kendine oynamıyor sizdede varmi bu durum
Anlattıkların atağa benziyor atak zamanı mı acaba?
 

Temren

Üye
Kayıtlı Üye
15 Mayıs 2022
262
319
Benim bebeğim de çok beyaz çok hassas tenli, bestiron damla kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık.

Doğduğundan beri siveno kullanıyorum bizde öyle sorunlar olmadı hem de çok hassas tenlidir🙄 pişik önleyici krem incia kullanıyorum çok memnunum

alez gerekiyor ya, kusma ya da çiş kazası oluyor çünkü 🙈

arkadaşın dediği gibi birer saat erken uyandırırak çözersin onu canım, nasıl dayanıyorsun ya😱

Anlattıkların atağa benziyor atak zamanı mı acaba?
Olmadı deneyeyim o şampuanı başka alternatif bulamadım çünkü 🤷 umarım biz de problem yaşamayız. Kıyafet ve biberon temizliği için ne kullanıyorsunuz? Green clean aldım ama alternatifleri de listeme koyayım.
 

papatyakokankadin

Hissedilen şeylere cümle kurulamıyor bazen :)
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2017
5.745
6.158
Benim bebeğim de çok beyaz çok hassas tenli, bestiron damla kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık.

Doğduğundan beri siveno kullanıyorum bizde öyle sorunlar olmadı hem de çok hassas tenlidir🙄 pişik önleyici krem incia kullanıyorum çok memnunum

alez gerekiyor ya, kusma ya da çiş kazası oluyor çünkü 🙈

arkadaşın dediği gibi birer saat erken uyandırırak çözersin onu canım, nasıl dayanıyorsun ya😱

Anlattıkların atağa benziyor atak zamanı mı acaba?
Kuzum atak mi bilmiyorum hiç bakmadım açıkçası ama yaklaşık 15 gündür boyle
 

melinda-

Keep it simple 🦋
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2016
4.085
6.171
Olmadı deneyeyim o şampuanı başka alternatif bulamadım çünkü 🤷 umarım biz de problem yaşamayız. Kıyafet ve biberon temizliği için ne kullanıyorsunuz? Green clean aldım ama alternatifleri de listeme koyayım.
Siveno kullanıyorum ikisi için de 🤗
 

s_gofret

Popüler Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
2 Ocak 2015
3.453
4.765
Alerji testi mi yaptırdınız yoksa deneme yanılma yöntemi ile mi öğrendiniz bunları. Yani bizimde alerjimiz var yeni öğrendik doktora randevu almaya çalışıyoruz. Ama testler belirli bir yaşın altında doğru sonuç vermiyor diyorlar sizinki nasıldı merak ettim
Alerji testi ile öğrendik. 45 günlükken. Zaten testten 2 hafta önce alerjisini anlayıp her şeyi yemeyi kesmiştim. Sonuç verince test için doktora gittik.
Sizin neye var?
 

s_gofret

Popüler Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
2 Ocak 2015
3.453
4.765
Bende tam bunu yazacaktım yasayan varmi diye Saat 5 ten 6 dan sonra asla uyutmuyorum ama yinede en erken 1 olmadan uyumuyor benim bebeğim zaten hiç erkenuyuyan bir bebek olmadı ama en geç saat 10 30 da uyumuş olurdu, birde sürekli bana yapışık ve sürekli ayakta olmak istiyor hiç oturmak istemiyor kendi kendine oynamıyor sizdede varmi bu durum
Benimki de hep ayakta tutmamı istiyor. Daha emekleme yok ama ayaklarını yere koymak istiyor sürekli.
Kendi kendine oynamaması normal değil mi? Bizimkiler de sürekli neden kendi oynamıyor kötü alıştırmışsın diyorlar. Ama bana mantıklı gelmiyor. Daha bebek. Tabii ki tek oynamayacak.
Oğlum zaten hareketi çok sevdiği için oturunca sıkılıyor. Dışarı hastası. Doğduğunda da öyleydi büyüdükçe artıyor.

Gündüz uykuları tamamen bitti neredeyse. Max 1 saat uyuyor. Ama gece 20:00 uyku saatini bozmuyoruz. Emerek uyuduğu için bir şekilde uzun da sürse uyutuyorum.
 

s_gofret

Popüler Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
2 Ocak 2015
3.453
4.765
Hanımlar selamlar yeniden🌸
Bebeğim biraz ufak ve erken doğdu. 2400 gr su anda..
Elimizde şundanımız mevcut fakat bebeyi içine altına destek yapmadan oturtmam imkansız gibi bi şey. Çok stres oluyorum, bilmediğim bi kullanım şekli mi var acaba deneyimlemiş ve fikir verebilecek olan var mı?

Ay ben pusetle ilgili sana yazdığımı fark etmemişim. 12 gün önce gelmiş kuzucuk🙏🏼🥰 Gözünüz aydııın🥰🥰 Sağlıkla büyüsün inşallah
 

papatyakokankadin

Hissedilen şeylere cümle kurulamıyor bazen :)
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2017
5.745
6.158
Benimki de hep ayakta tutmamı istiyor. Daha emekleme yok ama ayaklarını yere koymak istiyor sürekli.
Kendi kendine oynamaması normal değil mi? Bizimkiler de sürekli neden kendi oynamıyor kötü alıştırmışsın diyorlar. Ama bana mantıklı gelmiyor. Daha bebek. Tabii ki tek oynamayacak.
Oğlum zaten hareketi çok sevdiği için oturunca sıkılıyor. Dışarı hastası. Doğduğunda da öyleydi büyüdükçe artıyor.

Gündüz uykuları tamamen bitti neredeyse. Max 1 saat uyuyor. Ama gece 20:00 uyku saatini bozmuyoruz. Emerek uyuduğu için bir şekilde uzun da sürse uyutuyorum.
Yok kuzum saat en geç 10 da odaya götürüyorum 2 3 saat uğraşıyorum uyumuyor zaten doğdu doğalı hiç 8 de 9 da uyuyan bir bebek değildi, kendi kendine tabiki saatlerce oynamasıni beklemiyorum ama en azından ilgisini çeken bir oyuncakla 10 dk oyalansin istiyorum. Onun dışında sürekli yakama yapışık sürekli gezdir beni diyo
 

s_gofret

Popüler Üye
Pro Üye
Anneler Kulübü
2 Ocak 2015
3.453
4.765
Gofretcim nasılsın bnm minnoş kızım yürüyor darısı sana ve diğer bebişlere
Ay maşallah🥰🥰 Erkenci yine seninki🧿
İnşallah yürüyünce rahatlıyor muyuz?:)

Yoğunluktan giremiyorum buraya. Bakıcı olmayınca bir anneme bir yazlığa derken günler koşturmayla geçti. Gün içinde çalışmak da zor oluyor. Yarın İstanbula dönüp bakıcı arama serüvenine başlayacağım yine🥲

Senin nasıl gidiyor? Ek gıda gidişatı nasıl alıştı mı kuzucuk