• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebeğin kalbinin durması kan pıhtılaşması

zeynel32

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Mart 2026
Mesajlar
15
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
26
Herkese hayırlı ramazanlar merhaba arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı aranızda lütfen İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durdu tıbbi genetik de kan verdim kan pıhtılaşması için bir şeyin olmadığını söylediler ikinci hamileliğimde kadın doğuma gittiğimde bana niye bu kadar geç geldiğimi söyledi çünkü sonuçlarımı gösterdim ne olur ne olmaz diye bana kan pıhtılaşması olduğunu söyledi kan sulandırıcı iğneye ve kan sulandırıcı hapı ve prog Stana başladı sonrasında tekrardan bebeğinin kalbi durdu ve ikinci defa kürtaj olmak zorunda kaldım doktora ne yapmam gerektiğini söylediğimde bana herhangi bir şey
Yapılamacağını söyledi ben de korkuyorum iğne kullanmama rağmen aynı şey ikinci defa başıma geldi böyle bir şey yaşayan var mı ilk gebeliğinmde bilmiyordum ama ikinci gebeliğinmde biliyordum ilaçlar ve iğneler kullanmama rağmen bebeği yine kaybettim bunun bir tedavisi yok mu iğne kullanmasına rağmen tekrardan düşük yaşayan var mı varsa ne yaptı bilgisi olan varsa Allah rızası için söyleyebilir mi ve iki kaybğımda da hastaneye gitmeyene kadar öğrenmedim çünkü herhangi bir rahatsızlığım kanamam olmadı ultrasona girince doktorlar söylüyor Allah rızası için başına böyle gelen var mı
 
Herkese hayırlı ramazanlar merhaba arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı aranızda lütfen İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durdu tıbbi genetik de kan verdim kan pıhtılaşması için bir şeyin olmadığını söylediler ikinci hamileliğimde kadın doğuma gittiğimde bana niye bu kadar geç geldiğimi söyledi çünkü sonuçlarımı gösterdim ne olur ne olmaz diye bana kan pıhtılaşması olduğunu söyledi kan sulandırıcı iğneye ve kan sulandırıcı hapı ve prog Stana başladı sonrasında tekrardan bebeğinin kalbi durdu ve ikinci defa kürtaj olmak zorunda kaldım doktora ne yapmam gerektiğini söylediğimde bana herhangi bir şey
Yapılamacağını söyledi ben de korkuyorum iğne kullanmama rağmen aynı şey ikinci defa başıma geldi böyle bir şey yaşayan var mı ilk gebeliğinmde bilmiyordum ama ikinci gebeliğinmde biliyordum ilaçlar ve iğneler kullanmama rağmen bebeği yine kaybettim bunun bir tedavisi yok mu iğne kullanmasına rağmen tekrardan düşük yaşayan var mı varsa ne yaptı bilgisi olan varsa Allah rızası için söyleyebilir mi ve iki kaybğımda da hastaneye gitmeyene kadar öğrenmedim çünkü herhangi bir rahatsızlığım kanamam olmadı ultrasona girince doktorlar söylüyor Allah rızası için başına böyle gelen var mı
Öncelikle cok gecmis olsun canım kan pıhtılaşması yok diyen neye gore dedi yada kesin teşhis var mi? Bir de iğneye ne zaman baslandigi da cok önemli geç kalmış olabilme ihtimalin var mi diye soruyorum. Eger elinde test sonucun varsa atabilirsen bakarım. Bir de kromozom testi de verdiniz mi esinizle birlikte kromozomdan kaynakli düşükler de olabilir.
 
Öncelikle cok gecmis olsun canım kan pıhtılaşması yok diyen neye gore dedi yada kesin teşhis var mi? Bir de iğneye ne zaman baslandigi da cok önemli geç kalmış olabilme ihtimalin var mi diye soruyorum. Eger elinde test sonucun varsa atabilirsen bakarım. Bir de kromozom testi de verdiniz mi esinizle birlikte kromozomdan kaynakli düşükler de olabilir.
Tıbbi genetikte kan verdim yok dediler bende yok denilince 5.5 haftalıkken gittim doktor niye bu kadar geç geldin dedi bana evet var eşim değil ben verdim sadece kromozda dahil o da temiz denilmişti öyle hatırlıyorum aklım şaştı iki kürtajım var doktorlarıma ne yapacak diyorum hiç birşey tekrar hamile kal bu sefer deniyelim ne kadar kolay onlar için ben iki defa evlat kaybediyorum masaya yatırıyorum o kadar kolay mı aynı şeyleri yaşamak
 

Eklentiler

  • IMG_3613.webp
    IMG_3613.webp
    86,6 KB · Görüntüleme: 320
Tıbbi genetikte kan verdim yok dediler bende yok denilince 5.5 haftalıkken gittim doktor niye bu kadar geç geldin dedi bana evet var eşim değil ben verdim sadece kromozda dahil o da temiz denilmişti öyle hatırlıyorum aklım şaştı iki kürtajım var doktorlarıma ne yapacak diyorum hiç birşey tekrar hamile kal bu sefer deniyelim ne kadar kolay onlar için ben iki defa evlat kaybediyorum masaya yatırıyorum o kadar kolay mı aynı şeyleri yaşamak
Evet malesef çoğu doktorlara gore herşey çok basit bende böyle bi durum yaşamıştım 3 düşük de yapabilirsin 4 de sonra normal şekilde doğurabilirsin dedi resmen belki düşük yapmadı kürtaj olmadı hiç çok basit konuşuyorlar.. attığın testi inceledim 2 tane varyasyon var çok riskli olanlar yok sende korkma iyi şekilde ilerlerse sağlıklı bi gebelik olur senin için önemli olan iyi bir doktorla ilerlemen sana hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı iğne ve ilaç başlaması gerekiyor ben keseyi görelim kalp atışını görelim sözlerini hiç dinlemedim eğer riski yoksa hemen başlamak istiyorum dedim ve başladım erken başlamanın herhangi bi riski yokmus hatta benim doktorum gebelik planladigim zaman 3 ay oncesinde kan sulandırıcı hap baslamisti bir de vitamin biraz cidden kendi kendimizin doktoru olmamız gerektiğini düşünüyorum ben çünkü doktorlar bazen çok yüzeysel düşünüyor yeri geldi ben 2-3 doktordan ayrı ayrı görüş aldım şuan gebelik planliyosan sana tavsiyem bunlar olur tabi her kişinin hamileliği durumu farklı dediğim gibi iyi bir doktor araştır tüm süreci onunla yönet inşallah herşey gönlünce olur sağlıklı bi gebeliğin olur ve sağlıklı bi sekilde bebeğini kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🌸
 
Son düzenleme:
Öncelikle geçmiş olsun . Trombofili paneli sonuçlarına baktım pıhtılaşma ile ilgili probleminiz yok . Embriyolara genetik test yaptırdınız mı ? Düşüklerin sebebi Embriyoların genetik olarak sağlıklı olmaması olabilir
 
Herkese hayırlı ramazanlar merhaba arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı aranızda lütfen İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durdu tıbbi genetik de kan verdim kan pıhtılaşması için bir şeyin olmadığını söylediler ikinci hamileliğimde kadın doğuma gittiğimde bana niye bu kadar geç geldiğimi söyledi çünkü sonuçlarımı gösterdim ne olur ne olmaz diye bana kan pıhtılaşması olduğunu söyledi kan sulandırıcı iğneye ve kan sulandırıcı hapı ve prog Stana başladı sonrasında tekrardan bebeğinin kalbi durdu ve ikinci defa kürtaj olmak zorunda kaldım doktora ne yapmam gerektiğini söylediğimde bana herhangi bir şey
Yapılamacağını söyledi ben de korkuyorum iğne kullanmama rağmen aynı şey ikinci defa başıma geldi böyle bir şey yaşayan var mı ilk gebeliğinmde bilmiyordum ama ikinci gebeliğinmde biliyordum ilaçlar ve iğneler kullanmama rağmen bebeği yine kaybettim bunun bir tedavisi yok mu iğne kullanmasına rağmen tekrardan düşük yaşayan var mı varsa ne yaptı bilgisi olan varsa Allah rızası için söyleyebilir mi ve iki kaybğımda da hastaneye gitmeyene kadar öğrenmedim çünkü herhangi bir rahatsızlığım kanamam olmadı ultrasona girince doktorlar söylüyor Allah rızası için başına böyle gelen var mı
Kaybınız için çok üzgünüm 😢 iğnelerin dozu da önemli sizin durumunuz için 6binlik verilmeliydi mesela bir de embriyonuz genetikli miydi bazen kromozom analizinde eşlerde genetikte sorun olmayıp embriyoda laboratuvar ortamında bölünürken sorun olabiliyor bu da ancak genetiğe gittiğinde anlaşılıyor
 
Kaybınız için çok üzgünüm 😢 iğnelerin dozu da önemli sizin durumunuz için 6binlik verilmeliydi mesela bir de embriyonuz genetikli miydi bazen kromozom analizinde eşlerde genetikte sorun olmayıp embriyoda laboratuvar ortamında bölünürken sorun olabiliyor bu da ancak genetiğe gittiğinde anlaşılıyor
6 binlik neden verilsin ki düşüklerin sebebi pıhtılaşma değil . Ben pıhtılaşmaya yatkınlığım olduğu halde 0.4 lük kullanıyorum. Önce düşüklerin sebebi araştırılmalı
 
6 binlik neden verilsin ki düşüklerin sebebi pıhtılaşma değil . Ben pıhtılaşmaya yatkınlığım olduğu halde 0.4 lük kullanıyorum. Önce düşüklerin sebebi araştırılmalı
Bende de var ben de 4binlik kullanıyorum üç değerim heterezigot fakat bu hanımefendinin değerleri homozigot daha yüksek riskli ama tabi embriyolara genetik de yapılmalıydı düşükler iyice araştırılmalı buna katılıyorum
 
Bende de var ben de 4binlik kullanıyorum üç değerim heterezigot fakat bu hanımefendinin değerleri homozigot daha yüksek riskli ama tabi embriyolara genetik de yapılmalıydı düşükler iyice araştırılmalı buna katılıyorum
Önemli olan hangi genlerin homozigot veye heterozigot olduğu. Protrombin ve faktör v önemli . Onlar paylaşan kişinin normal çıkmış
 
Öncelikle geçmiş olsun . Trombofili paneli sonuçlarına baktım pıhtılaşma ile ilgili probleminiz yok . Embriyolara genetik test yaptırdınız mı ? Düşüklerin sebebi Embriyoların genetik olarak sağlıklı olmaması olabilir
Üç tane kadın doğumcudan kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim yani kamplaşma var ama ikinci hamileliğimde iğne kullanmama rağmen kaybettim ikinci kaybımdan sonra doktorlar bana genetik yapısı bozuk dedi yani artık korkarım ne yapacağımı bilmemezlik var İstanbul’da yaşıyorum sözde en iyi doktorlara muayene ücretleri ödedim ama bana hiçbir açıklama yapmadılar yani bilmiyorum o yüzden şehir dışında bir tane doktor var oraya geldim o da bana hamile kalmadan önce aspirin’ne başlamam gerektiğini söyledi yani neden böyle olduğunu söylüyorum bana diyorlar ki olabilir genetik bozuk genetik kromozom mu bozuk öyle bir şeyler söylediler ne yapılması gerek diyorum İstanbul’daki doktorlara hiçbir şey diyorlar denemeniz gerek tekrardan etek tekrardan başıma girip gelmeyeceği ne malum bunun önceden bir hazırlığı bir şey yok mu siz benim pıhtılaşmamın olmadığını nasıl anladınız peki embriyolarının yönettiği bozuklukta ne yapmam gerekiyor bana verebileceğiniz bir yol var mı
 
Kaybınız için çok üzgünüm 😢 iğnelerin dozu da önemli sizin durumunuz için 6binlik verilmeliydi mesela bir de embriyonuz genetikli miydi bazen kromozom analizinde eşlerde genetikte sorun olmayıp embriyoda laboratuvar ortamında bölünürken sorun olabiliyor bu da ancak genetiğe gittiğinde anlaşılıyor
Altı binlik verilmesini nereden çıkarttınız mesela nasıl anladınız durumumda ne var tam olarak
 
Evet malesef çoğu doktorlara gore herşey çok basit bende böyle bi durum yaşamıştım 3 düşük de yapabilirsin 4 de sonra normal şekilde doğurabilirsin dedi resmen belki düşük yapmadı kürtaj olmadı hiç çok basit konuşuyorlar.. attığın testi inceledim 2 tane varyasyon var çok riskli olanlar yok sende korkma iyi şekilde ilerlerse sağlıklı bi gebelik olur senin için önemli olan iyi bir doktorla ilerlemen sana hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı iğne ve ilaç başlaması gerekiyor ben keseyi görelim kalp atışını görelim sözlerini hiç dinlemedim eğer riski yoksa hemen başlamak istiyorum dedim ve başladım erken başlamanın herhangi bi riski yokmus hatta benim doktorum gebelik planladigim zaman 3 ay oncesinde kan sulandırıcı hap baslamisti bir de vitamin biraz cidden kendi kendimizin doktoru olmamız gerektiğini düşünüyorum ben çünkü doktorlar bazen çok yüzeysel düşünüyor yeri geldi ben 2-3 doktordan ayrı ayrı görüş aldım şuan gebelik planliyosan sana tavsiyem bunlar olur tabi her kişinin hamileliği durumu farklı dediğim gibi iyi bir doktor araştır tüm süreci onunla yönet inşallah herşey gönlünce olur sağlıklı bi gebeliğin olur ve sağlıklı bi sekilde bebeğini kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🌸
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun sizin çocuğunuz var mı
 
Önemli olan hangi genlerin homozigot veye heterozigot olduğu. Protrombin ve faktör v önemli . Onlar paylaşan kişinin normal çıkmış
Altı binlik verilmesini nereden çıkarttınız mesela nasıl anladınız durumumda ne var tam olarak
Homozigot olduğundan ben öyle çıkardım yüksek derecede pıhtılaşmaya yatkınlık bu benim üç değerimde heterezigot vardı ayrıca arkadaşın dedikleri bende de normal ama genetik uzmanı bir daha gebeliğinde mutlaka iğne kullanmamı söylemişti öyle de yapıyorum 4binlik reçete edildi rapor çıkarıldı bana
 
Homozigot olduğundan ben öyle çıkardım yüksek derecede pıhtılaşmaya yatkınlık bu benim üç değerimde heterezigot vardı ayrıca arkadaşın dedikleri bende de normal ama genetik uzmanı bir daha gebeliğinde mutlaka iğne kullanmamı söylemişti öyle de yapıyorum 4binlik reçete edildi rapor çıkarıldı bana
Daha önce hiç kaybınız oldu mu iğne kullanmanıza rağmen kaybınız peki şu an hamilesiniz Rabbim sağ salim kucağına kucağınıza almayı nasip etsin iğneyi nasıl ben kullandım hamilelikten önce yaptığım ekstra bir şey var mıydı
 
Önemli olan hangi genlerin homozigot veye heterozigot olduğu. Protrombin ve faktör v önemli . Onlar paylaşan kişinin normal çıkmış
Benim de sonucum konuyu açan hanımefendiyle aynı çıktı. Ben de araştırıyorum genetik doktoru kadın dogumcuna göster dedi pek yorum yapmadı. Size doktor mu söyledi bu sonuctaki değerlerin kritik olmadığını? 🥲
 
Daha önce hiç kaybınız oldu mu iğne kullanmanıza rağmen kaybınız peki şu an hamilesiniz Rabbim sağ salim kucağına kucağınıza almayı nasip etsin iğneyi nasıl ben kullandım hamilelikten önce yaptığım ekstra bir şey var mıydı
Maalesef geçen yıl 9haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum sonra tıbbi genetikten trombofili paneline bakıldı öylece bu tedavide kan sulandırıcı iğne eklendi bu arada tek embriyom kalmıştı onu da genetiğe gönderdik öylece hamd olsun gebelikte son haftalarımdayım şuanda amin Allah razı olsun Allah bi dahakine size de hayırlısıyla sağlıklı doğumla taçlanan güzel bir gebelik nasip etsin 🤲❤️
 
Benim de sonucum konuyu açan hanımefendiyle aynı çıktı. Ben de araştırıyorum genetik doktoru kadın dogumcuna göster dedi pek yorum yapmadı. Size doktor mu söyledi bu sonuctaki değerlerin kritik olmadığını? 🥲
Üç tane doktorum vardı hiç biride değerler hakkında bilgi vermedi normal dendi
 
Üç tane kadın doğumcudan kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim yani kamplaşma var ama ikinci hamileliğimde iğne kullanmama rağmen kaybettim ikinci kaybımdan sonra doktorlar bana genetik yapısı bozuk dedi yani artık korkarım ne yapacağımı bilmemezlik var İstanbul’da yaşıyorum sözde en iyi doktorlara muayene ücretleri ödedim ama bana hiçbir açıklama yapmadılar yani bilmiyorum o yüzden şehir dışında bir tane doktor var oraya geldim o da bana hamile kalmadan önce aspirin’ne başlamam gerektiğini söyledi yani neden böyle olduğunu söylüyorum bana diyorlar ki olabilir genetik bozuk genetik kromozom mu bozuk öyle bir şeyler söylediler ne yapılması gerek diyorum İstanbul’daki doktorlara hiçbir şey diyorlar denemeniz gerek tekrardan etek tekrardan başıma girip gelmeyeceği ne malum bunun önceden bir hazırlığı bir şey yok mu siz benim pıhtılaşmamın olmadığını nasıl anladınız peki embriyolarının yönettiği bozuklukta ne yapmam gerekiyor bana verebileceğiniz bir yol var mı
Ben pıhtılaşma konusunu atacağım videodaki gibi biliyorum öncelikli olarak yani bu izlediğim videoya göre sizin kan sulandırıcı kullanmanıza gerek yok . Ama eğer doktorlara kullanmanızı önerdiyse bence kullanın bir zararı olmaz en azından aklınıza takılmamış olur .
Düşük konusuna gelince bende 1 kez düşük yaptım .Benimki tüp bebekti .Doktor genetik olarak bozuk olduğu için vücut imha ediyor dedi . Eğer doğal yolla hamile kaldıysanız öncesinde anlamanız mümkün değil. Tüp bebek yöntemi olursa embriyolara genetik test yapıyorlar. Sizin durumda yapacak birşey yok gibi duruyor. Allah sağlıklı gebelik nasip etsin
 
Homozigot olduğundan ben öyle çıkardım yüksek derecede pıhtılaşmaya yatkınlık bu benim üç değerimde heterezigot vardı ayrıca arkadaşın dedikleri bende de normal ama genetik uzmanı bir daha gebeliğinde mutlaka iğne kullanmamı söylemişti öyle de yapıyorum 4binlik reçete edildi rapor çıkarıldı bana
Bende pıhtılaşma sorunu olduğu için bu konuyu çok araştırmıştım Ben bu videodaki gibi biliyorum
 
Benim de sonucum konuyu açan hanımefendiyle aynı çıktı. Ben de araştırıyorum genetik doktoru kadın dogumcuna göster dedi pek yorum yapmadı. Size doktor mu söyledi bu sonuctaki değerlerin kritik olmadığını? 🥲
bu videodaki doktor öyle söylüyor. Bendeki durum doktorun videodaki kullanılması gerektiğini söylediği durumlardan biri
 
Back
X