Herkese hayırlı ramazanlar merhaba arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı aranızda lütfen İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durdu tıbbi genetik de kan verdim kan pıhtılaşması için bir şeyin olmadığını söylediler ikinci hamileliğimde kadın doğuma gittiğimde bana niye bu kadar geç geldiğimi söyledi çünkü sonuçlarımı gösterdim ne olur ne olmaz diye bana kan pıhtılaşması olduğunu söyledi kan sulandırıcı iğneye ve kan sulandırıcı hapı ve prog Stana başladı sonrasında tekrardan bebeğinin kalbi durdu ve ikinci defa kürtaj olmak zorunda kaldım doktora ne yapmam gerektiğini söylediğimde bana herhangi bir şey
Yapılamacağını söyledi ben de korkuyorum iğne kullanmama rağmen aynı şey ikinci defa başıma geldi böyle bir şey yaşayan var mı ilk gebeliğinmde bilmiyordum ama ikinci gebeliğinmde biliyordum ilaçlar ve iğneler kullanmama rağmen bebeği yine kaybettim bunun bir tedavisi yok mu iğne kullanmasına rağmen tekrardan düşük yaşayan var mı varsa ne yaptı bilgisi olan varsa Allah rızası için söyleyebilir mi ve iki kaybğımda da hastaneye gitmeyene kadar öğrenmedim çünkü herhangi bir rahatsızlığım kanamam olmadı ultrasona girince doktorlar söylüyor Allah rızası için başına böyle gelen var mı
Yapılamacağını söyledi ben de korkuyorum iğne kullanmama rağmen aynı şey ikinci defa başıma geldi böyle bir şey yaşayan var mı ilk gebeliğinmde bilmiyordum ama ikinci gebeliğinmde biliyordum ilaçlar ve iğneler kullanmama rağmen bebeği yine kaybettim bunun bir tedavisi yok mu iğne kullanmasına rağmen tekrardan düşük yaşayan var mı varsa ne yaptı bilgisi olan varsa Allah rızası için söyleyebilir mi ve iki kaybğımda da hastaneye gitmeyene kadar öğrenmedim çünkü herhangi bir rahatsızlığım kanamam olmadı ultrasona girince doktorlar söylüyor Allah rızası için başına böyle gelen var mı