• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebeğin kalbinin durması kan pıhtılaşması

MTHFR (C677T) HOMOZIGOT MUTANT
PAI-1 (4G/5G) 5G-5G
FAKTOR XIl HETEROZiGOT MUTANT
Kan sulandırıcı mı verilmesi lazım corasprin falan.gebelikten önce mi içilmesi lazım
 
Herkese hayırlı ramazanlar merhaba arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı aranızda lütfen İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durdu tıbbi genetik de kan verdim kan pıhtılaşması için bir şeyin olmadığını söylediler ikinci hamileliğimde kadın doğuma gittiğimde bana niye bu kadar geç geldiğimi söyledi çünkü sonuçlarımı gösterdim ne olur ne olmaz diye bana kan pıhtılaşması olduğunu söyledi kan sulandırıcı iğneye ve kan sulandırıcı hapı ve prog Stana başladı sonrasında tekrardan bebeğinin kalbi durdu ve ikinci defa kürtaj olmak zorunda kaldım doktora ne yapmam gerektiğini söylediğimde bana herhangi bir şey
Yapılamacağını söyledi ben de korkuyorum iğne kullanmama rağmen aynı şey ikinci defa başıma geldi böyle bir şey yaşayan var mı ilk gebeliğinmde bilmiyordum ama ikinci gebeliğinmde biliyordum ilaçlar ve iğneler kullanmama rağmen bebeği yine kaybettim bunun bir tedavisi yok mu iğne kullanmasına rağmen tekrardan düşük yaşayan var mı varsa ne yaptı bilgisi olan varsa Allah rızası için söyleyebilir mi ve iki kaybğımda da hastaneye gitmeyene kadar öğrenmedim çünkü herhangi bir rahatsızlığım kanamam olmadı ultrasona girince doktorlar söylüyor Allah rızası için başına böyle gelen var mı
Geçmiş oldun canım ama bir kan tahlili yapıp pıhtılaşmaya bakılmali daha sondaki gebelikler için de hamile kalır kalmaz doktora gitmelisin ki Rahimi kuvvetlendirici ilaç versin bebek iyi tutunsun bnde sürekli ilaç kullanmıştım 2. Hamilelilgimde bir neden varki seninde düşük oluyor
 
MTHFR (C677T) HOMOZIGOT MUTANT
PAI-1 (4G/5G) 5G-5G
FAKTOR XIl HETEROZiGOT MUTANT
Kan sulandırıcı mı verilmesi lazım corasprin falan.gebelikten önce mi içilmesi lazım
Homosisten seviyenize baktırın homozigot olan gen folik asit ile alakalı hamile kalmadan önce yüksekse o değeri düşürmeye çalışın ben öncesinden başladım Coraspirine kızımda öyle yapmıştım doktor hamilr kalınca dese de ben içtim iğne de keseyi görür görmez
 
Homosisten seviyenize baktırın homozigot olan gen folik asit ile alakalı hamile kalmadan önce yüksekse o değeri düşürmeye çalışın ben öncesinden başladım Coraspirine kızımda öyle yapmıştım doktor hamilr kalınca dese de ben içtim iğne de keseyi görür görmez
Vnatura aktifmetil formda olanını kullandım b12 B6 sını bizim bu genimiz folik asiti enzimleyemiyor vücutta heterizgot da pıhtılasmayla ilgili siz gene de bunları bu şekilde doktora bi sorun
 
Vnatura aktifmetil formda olanını kullandım b12 B6 sını bizim bu genimiz folik asiti enzimleyemiyor vücutta heterizgot da pıhtılasmayla ilgili siz gene de bunları bu şekilde doktora bi sorun
Dr yüksek folik asit dedi 5 mg lik kullanıyorum ama fazlası var mı bilmiyorum
 
Nasil pıhtılaşma sorunu yok. Testinin resmini paylasmis orada 2 değerde sıkıntı var. Ben kendiminkini atayım bende var mi ona bakar mısınız
Bi video linki paylaşmıştım mesajlarım arasında görürsünüz . Ben bu konuyu çok araştırdım kan sulandırıcı kullanmak istemediğim için. Videodaki doktor diyor ki çoğu kadın gereksiz yere kan sulandırıcı kullanıyor . Kan sulandırıcı için gerekli 3 durum vardır
1) faktör II homozigot
2) faktör V homozigot
3) faktör II ve faktör V aynı anda heterozigot
Diğer durumlarda gerek olmadığını söylüyor
Tabi tüm doktorlar aynı fikirde mi bilmiyorum. Bendeki durum 3. Seçenekteki durum bu yüzden kan sulandırıcı kullanıyorum
 
Back
X