• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beddua Zinciri :(

aylanrr

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2026
Mesajlar
36
Emoji Skoru
16
Puanlar
3
Yaş
28
Selamlar herkese, 1 saat önce kötü bir olay yaşadım belki biraz uzun olacak ama okuyan olup cevaplarsa çok sevinirim.
3 aydır görüştüğüm biri var, aramız çok iyiydi çok merhametliydi bana karşı sevecendi ve ilgiliydi komik de biri. “Yengeç burcu”
Bu akşam beraberdik dünden beri bir şeye küstüm ve konuşmamıştık akşamüstü mesaj attı bir saat konuştuk sonra ben kahve içmeye gittim evine, film açtık izledik kahve yaptı vs. Tuvalete gitti o anda hani olur ya kızlarım içinize kurt düşer telefona bakayım dedim bir baktım eski sevgilisinin adı! Panik atağım var ve ismi görünce kalbim teklemeye başladı, bir süre durdum sonra tuvalete gittim kapıdan dedim ki eski sevgilisinin adını söylerek yazdı gel cevapla dedim ne falan dedi bir süre tuvaletten çıkmadı. Sonra geldi dedim bu ne demek falan afalladı zaten yüzü bembeyaz oldu yani yazmıştır ben napayım falan filan dedi başta, baya sinirlendim hakarette ettim arada hani :) aç dedim açmadı kapıya kadar gittim çıkacaktım bir şeyler söylüyor ama telefonumu neden karıştırıyorsun falan diyor hala. Klasik erkek manipülasyonu o an.. Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu yine ne alaka dedi ortalığı karıştırma falan dedi o an zaten yıkıldım arkadaşlar bedenen ayaktaydım ama ruhen gerçekten gömülmüştüm eski sevgilisinin öğrenmesinden korkuyor yani. Sonra dışarı çıkacaktım engelledi beni gel anlatıcam falan dedi dün sabah bu kız aramış bunu İnstagramdan videolar falan atıyormuş sürekli komik videolar gibi. Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma de sevgilim bar dedim kaç kere yazma dedim diye söyledi.En son dedim ki “sen adi birisin ve bence sen de ne mal olduğunu biliyorsun “ asla ağlamadım beni üzgün görmesini de istemedim. Çıktım bunu söyleyip peşimden geldi direkt kapıyı kapattım dışarı çıktım. Her yerden engelledim çok küçük bir şehirdeyiz o burada ve evlerimiz aşırı yakın yine görürüz birbirimizi de sizden ricam 8 ay önce 2 senelik sevgilimle de başıma tek gecelik takılma gibi bir olay gelmişti ve ayrıldım ciddiydik şunu söylemek istiyorum bir senede ikinci kazığım ve ikisini de sevmiştim. Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi :(( Sizden ricam hakketiğini bulması bir dua ya , yani kimsenin yanınakar kalsın istemiyorum artık lütfen Allahım diye dua ediyorum bir saattir, saçımın teline muhtaç hala gelsin naptım diye kafasını duvarlara vursun ( dönmek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın 2 senelik sevgilime de dönmedim asla ) Sadece allahım beni onun pişmanlığını bitikliğini görmeye nasip etsin istiyorum.
 
Okurken fenalık geçirdim bu kişiye başlıkta yazdığınız şeyi yapmak istiyorum ama herkese açık bir forum kendimi tutmalıyım🤣
 
Okurken fenalık geçirdim bu kişiye başlıkta yazdığınız şeyi yapmak istiyorum ama herkese açık bir forum kendimi tutmalıyım🤣
Hikayeyi çok özetlemeye çalılştım, bu kız da 3 aylık sevgilisi ayrılıyor bir ay sonra bana istek atıyor.. ilk defa birini ailesi ile falan tanıştırmış kız aşırı evlenmek istiyormuş onunla falan filan.. bu kızdan önce buraya tayini ilk çıktığı zaman iş için bizim kurama gelmişt 8 ay önce orada iş icabı konuştuk beni ekledi sevgilim bardı kabul etmedim sonra bu kızla tanışmışlar kız varken hiç görmedim bile bu küçük ilçede evlerimiz bu kadar yakınken ayrıldıktan sonra görüyor ve bana tekrar istek atıyor ( kız da uzaktan akrabam:) ) görüşmüşlüğüm yok ama ben bunu çok sonra öğrendim zaten.. yani gözünüzü seveyim bir Allah sana öyle bir muhtaç etsin ki diye duanızı edin ya ilahi adalet işliyor elbet de göreyim ama ağlayamıyorum bile o kadar dehşete düştüm ki.
 
Ayy dik durusun icin seni tebrik ediyorum 👏🏼👏🏼💋

Malesef gunumuz erkekleri boyle, 2-3 kisi ile ayni aynanda gorusuyor. Akil alir gibi degil
Dışarıdan anlaşılmıyor ki çok merhametli namazını kılan asla içki içmeyen kuran okuyan biri hiç böyle biriyle olmamıştım dedim ki iyi biri bir kötülüğü olmaz sonra yavaşça bağlandım ve sevdim
 
Genelleme yapmayı sevmem ama tanıdığım ne kadar yengeç burcu erkeği varsa hepsi bir değişik.. Bu kadarı tesadüf olamaz. Bir baltaya sap olmadıkları gibi hayatlarına giren kadınları da o değişik tavırlarıyla delirtirler. Tanıdıklarımın hepsi böyle tuhaf tipler. Bir de sınama huyları vardır bunların sürekli. Aman aman uzak durun bunlardan, demişti dersiniz. 😄
Beddua zincirine ortak olup hepimiz birlikte girelim mi günaha yani. Eşlik edemeyeceğim size bu konuda.. 🙂 Allah'a havale edin, geçin. Ayrıca yol yakınken kurtulmuşsunuz, beddua değil şükredin.
 
Genelleme yapmayı sevmem ama tanıdığım ne kadar yengeç burcu erkeği varsa hepsi bir değişik.. Bu kadarı tesadüf olamaz. Bir baltaya sap olmadıkları gibi hayatlarına giren kadınları da o değişik tavırlarıyla delirtirler. Tanıdıklarımın hepsi böyle tuhaf tipler. Bir de sınama huyları vardır bunların sürekli. Aman aman uzak durun bunlardan, demişti dersiniz. 😄
Beddua zincirine ortak olup hepimiz birlikte girelim mi günaha yani. Eşlik edemeyeceğim size bu konuda.. 🙂 Allah'a havale edin, geçin. Ayrıca yol yakınken kurtulmuşsunuz, beddua değil şükredin.
Beddua dediğime bakmayın o başlık ciddi bir sinirle atıldı..hani Allah’ından bulsun gibi bir şey istedim :) kurtduldım kurtduldım Alalh gerçekten karşıma çıkarıyor diğerini acayip saçma bir şekilde bir mekan storysinde önüme düşüp görmüştüm, ama artık çıkarsın değild de bana niye böyleleri geliyor diyorum hep.yengeç asla geçmişi unutamıyor o kesin.
 
Beddua dediğime bakmayın o başlık ciddi bir sinirle atıldı..hani Allah’ından bulsun gibi bir şey istedim :) kurtduldım kurtduldım Alalh gerçekten karşıma çıkarıyor diğerini acayip saçma bir şekilde bir mekan storysinde önüme düşüp görmüştüm, ama artık çıkarsın değild de bana niye böyleleri geliyor diyorum hep.yengeç asla geçmişi unutamıyor o kesin.

İyi niyet. Muhtemelen 100'den başlatıyorsunuz, hata yaptıkça düşüyor puanı. Ben de tam tersi durum. 10'dan başlıyor ilk hatasında siliyorum. 🙂

Üzülmeyin, Sorun sizde değil. Erkeklerin çoğu böyle, içlerinden doğrusu nadir çıkar o da bize denk gelmez..

Yengeç unutmaz doğru ama erkekleri beter işte. Beynini, ruhunu yavaş yavaş tüketir kadının.
 
diğerini acayip saçma bir şekilde bir mekan storysinde önüme düşüp görmüştüm
Çok berbat bir durum. Ama şanslısın ki gerçek yüzünü görmüşsün. İşler ciddiye binince ya da evlenince sadık olmadığını öğrenmek berbat olur, umarım kimse böyle bir şey yaşamaz 🙁
 
Dışarıdan anlaşılmıyor ki çok merhametli namazını kılan asla içki içmeyen kuran okuyan biri hiç böyle biriyle olmamıştım dedim ki iyi biri bir kötülüğü olmaz sonra yavaşça bağlandım ve sevdim
Kul hakkindan haberi yok arkadasin demekki.. bosver ucuz yirtmissin.
 
bu kız da 3 aylık sevgilisi ayrılıyor bir ay sonra bana istek atıyor
Takılmalık ilişki değilse eski sevgiliyi bir ayda unutmak mümkün mü. Bence bundan sonra sevgilisinden kısa sürede ayrılmış kişilerle görüşmeyin. Ama maalesef isterse yıl sonra ayrılmış olsun aklı hala eskide kalanlar oluyor. Umarım hiçbiriyle karşılaşmayız. Hele siz umarım bir kere daha böyle bir şey yaşamazsınız. Sadık biriyle huzur dolu bir ilişki yaşamak sizin de hakkınız.
 
Takılmalık ilişki değilse eski sevgiliyi bir ayda unutmak mümkün mü. Bence bundan sonra sevgilisinden kısa sürede ayrılmış kişilerle görüşmeyin. Ama maalesef isterse yıl sonra ayrılmış olsun aklı hala eskide kalanlar oluyor. Umarım hiçbiriyle karşılaşmayız. Hele siz umarım bir kere daha böyle bir şey yaşamazsınız. Sadık biriyle huzur dolu bir ilişki yaşamak sizin de hakkınız.
Umarım hiçbirimiz yaşamayız, teşekkür ediyorum kendinize iyi bakın🫶
 
İyi niyet. Muhtemelen 100'den başlatıyorsunuz, hata yaptıkça düşüyor puanı. Ben de tam tersi durum. 10'dan başlıyor ilk hatasında siliyorum. 🙂

Üzülmeyin, Sorun sizde değil. Erkeklerin çoğu böyle, içlerinden doğrusu nadir çıkar o da bize denk gelmez..

Yengeç unutmaz doğru ama erkekleri beter işte. Beynini, ruhunu yavaş yavaş
İyi niyet. Muhtemelen 100'den başlatıyorsunuz, hata yaptıkça düşüyor puanı. Ben de tam tersi durum. 10'dan başlıyor ilk hatasında siliyorum. 🙂

Üzülmeyin, Sorun sizde değil. Erkeklerin çoğu böyle, içlerinden doğrusu nadir çıkar o da bize denk gelmez..

Yengeç unutmaz doğru ama erkekleri beter işte. Beynini, ruhunu yavaş yavaş tüketir kadının.
bu konu altında toplanan bekarların karşılarına harika biri çıkması için dua zinciri olarak başlığı değiştirmek istedim 🫶😅 teşekkür ediyorum
 
Umarım hiçbirimiz yaşamayız, teşekkür ediyorum kendinize iyi bakın🫶
Sen de kendine çok iyi bak umarım hayatına düzgün birisi girer de sana bu yaşadıklarını unutturacak kadar huzur verir 🩷
 
Kıza da söyleyip ortalığı ateşe verseydin keşke. Karaktersiz herif.
Kız çok toksik zaten öyle böyle değil sürekli ağlayan zırlayan aşırı kıskanan evlenmek için baskı yapan annesinden bile kıskanan birisi dedim ki sonradan belası budur belki de , belki ona öyle şeyler yapar ki hayattan nefret ettirir
 
bu konu altında toplanan bekarların karşılarına harika biri çıkması için dua zinciri olarak başlığı değiştirmek istedim 🫶😅 teşekkür ediyorum
Bu çok iyi oldu işte. Böyle adiler yüzünden içimizi karartmayalım. Dua edelim, içimiz ferahlasın. 😄
Zincirin ikinci halkası benden;
Aminn diyorum. 🤲
 
Dışarıdan anlaşılmıyor ki çok merhametli namazını kılan asla içki içmeyen kuran okuyan biri hiç böyle biriyle olmamıştım dedim ki iyi biri bir kötülüğü olmaz sonra yavaşça bağlandım ve sevdim
Burada açılmış bir çok konu var. Namazında niyazında denen erkeklerin büyük çoğunluğu böyle. Bunlar sizin için kriter olmasın. Escorta gideni var, karısından mal kaçırıp ailesinin üstüne yapan var, boşanırken çocuklarından boşananlar bile var.

3 aylık sevgilik için bence abartmışsınız , panik atak kalp çarpıntısı vs. Ciddi ilişki veya evlilik arefesinde değilsiniz ki. 3 ayda çok merhametli biri olduğunu bile yazmışsınız. Kimseyi o kadar kısa sürede tanıyamazsınız. O mesajı görünce çıkıp gitmeliydiniz. Ne diye bağırıp çağırıp tuvalet kapısında beklediniz, yalan hazırlaması için fırsat vermişsiniz. Yalan söyleyeceği belli değil miydi?
Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu
Bu kızdan haberiniz var mıydı?
 
Back
X