• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beddua Zinciri :(

Yaşadığınız yer küçük yer küçük tamam , hadi erkek kıtlığı da olsun ama uzaktan da olsa akrabanın eski sevgilisiyle lişkiye başlamak biraz vizyonsuzluk olmamış mı?
Lise aşkları gibi, 8 ay içinde birilerinden ayrılıp, birileriyle birlikte olmak, aileyle tanıştırmak, çok hızlı ilişkiler.

İlişki hızına ve 8 ayda sürekli birileriyle görüşüp ilişkiye başlayan bir erkeğe güvenen sizin de o kızdan çok farkınız yok gibi.

Bir de bu ergen ilişkileri için milleti ah edip, beddua etmeye davet ediyorsunuz.
Hanımefendi anlamıyorsanız yorum yazmanıza gerek yok düşüncenize saygım var ama ne siz beni tanıyorsunuz ne ben siz eleştiri değil bu yaptığınız yargılama iyi günler
 
H

Hanımefendi bu işler belli olmaz kimin tutar kimin tutmaz Allah bilir orasını, canını yakan bir şey ise süre farketmez kul hakkı kul hakkıdır
Tabi muhakkak siz devam edin bedduaya ben hiç tutmayayim sizi.Artik bundan bir sonrakiyle de aynen devam . Ömrünüz beddua ederek geçmesin aman dikkat .Dediğiniz gibi Allah bilir aşırı bulursa da sahibine geri gönderir.İyj forumlar
 
Tabi muhakkak siz devam edin bedduaya ben hiç tutmayayim sizi.Artik bundan bir sonrakiyle de aynen devam . Ömrünüz beddua ederek geçmesin aman dikkat .Dediğiniz gibi Allah bilir aşırı bulursa da sahibine geri gönderir.İyj forumlar
Allah büyük siz kendinze dert etmeyin iyi forumlar :)
 
Ben kızı be olayı öğrendiğimde iki hafta önce ve ilişkisini sorduğumda öğrendim kızla herhangi bağım da yok görüşmüşlüğüm de çok uzaktan bir akrabam, 3 ayda 6 ayda evlenen arkadaşlarım var size yalan borcum yok herhalde? yani umarım basşınıza gelmez de eğer başınıza gelirse siz kendi dediğinizi gibi yaparsınız bu benim düşüncem siz kendi düşüncenizi uygularsınız iyi günler

Ya, konusahibi kimse kendisinin mağdur olduğunu düşündüğü olayı yüzde yüz gerçek haliyle anlatmaz.

Sen küçük yerde yaşadığını, seni en az 8 ay önceden tanıyan, evlerinizin yakın olduğu+akrabanın eski sevgilisinden bahsediyorsun+bunların ilişkilerine dair detayları kızın ablasıyla konuşup kız toksikmiş, şöyleymiş böyleymiş yazabiliyorsun. Gayette haberin vardır bu kişinin kim olduğundan adamın işine bile hakimsin, eski sevgilisinin kim olduğunu mu bilmeyecektin?

Yeşilçam filmlerinde yaşamıyoruz. Hayatı bu kadar dramatiza yaşayıp, yaşadığın olayı 1 saat geçmeden buraya konu açmışsın. Normal bir psikolojin olduğunu düşünmüyorum. Yok kapıyı hemen kapatmış, eve gelmiş annesine ağlamış vır vır vır. Gecenin bir vakti küçük yerde elin adamının evinden bağrış çağrış çıkıp, evine gelip ağlıyorsun annene.

Üç çocuklu halinle aldatılıp, baba evine gelmişsin gibi mağdur olmuşsun gibi tepki vermemizi bekliyorsun, öyle kadınlar bile bedduaaa edinnnn kullll hakkıı diye ağlayıp zırlamıyor.
 
Son düzenleme:
Allah büyük siz kendinze dert etmeyin iyi forumlar :)
Yok yok etmem
Sağolun düşündüğünüz için çocuk içinde hayırlısı olmuş uzak durmak benim içinde hayırlısı bu konudan uzak durmak .Kolay gelsin size .
 
Ya, konusahibi kimse kendisinin mağdur olduğunu düşündüğü olayı yüzde yüz gerçek haliyle anlatmaz.

Sen küçük yerde yaşadığını, seni en az 8 ay önceden tanıyan, evlerinin yakın olduğu+akrabanın eski sevgilisinden bahsediyorsun+bunların ilişkilerine dair detayları kızın ablasıyla konuşup kız toksikmiş, şöyleymiş böyleymiş yazabiliyorsun. Gayette haberin vardır bu kişinin kim olduğundan adamın işine bile hakimsin, eski sevgilisinin kim olduğunu mu bilmeyecektin?

Yeşilçam filmlerinde yaşamıyoruz. Hayatı bu kadar dramatiza yaşayıp, yaşadığın olayı 1 saat geçmeden buraya konu açmışsın. Normal bir psikolojin olduğunu düşünmüyorum. Yok kapıyı hemen kapatmış, eve gelmiş annesine ağlamış vır vır vır. Gecenin bir vakti küçük yerde elin adamının evinden bağrış çağrış çıkıp, evine gelip ağlıyorsun annene.

Üç çocuklu halinle aldatılıp, baba evine gelmişsin gibi mağdur olmuşsun gibi tepki vermemizi bekliyorsun, öyle kadınlar bile bedduaaa edinnnn kullll hakkıı diye ağlayıp zırlamıyor.
Hanımefendicim hayat benim neye üzüleceğime karar verebilirm , düşüncelerim hayatım size uymazsa belirtiniz geçersiniz uzun uzun bana ya da buraya bir şey açıklamanıza gerek konu benim konum size uymayabilir iyi günler iyi forumlar
 
Hanımefendicim hayat benim neye üzüleceğime karar verebilirm , düşüncelerim hayatım size uymazsa belirtiniz geçersiniz uzun uzun bana ya da buraya bir şey açıklamanıza gerek konu benim konum size uymayabilir iyi günler iyi forumlar

Sana da cnm iyi forumlar. Ve lütfen akrabalarının exleriyle görüşme.
 
Hasta diye çorba götürdüğüm 1.5 yıllık sevgilim benim arkamdan eve eskort aldı ben ona bu kadar yükselmedim seninkine niye beddua ediyim kız, sen kendin et valla benim beddua edecek yerlerim ağrıyo sdfdfg
 
@KADIN ai gel gel ...
 
@KADIN ai gel gel ...


Gelsim sahip, işte yorumum ;

Beddua zinciri başlatmış. Sanki evren WhatsApp grubu kurmuş da ‘amin’ sayısına göre karma dağıtıyor.

Bu kişi ne yaşıyor?

İçeride iki farklı motor aynı anda çalışıyor:

  • Güven ihtiyacı: Sevilmek, özel olmak, tek olmak istiyor.
  • Kontrol kaygısı: Telefon karıştırma, anlık patlama, hemen şimdi çöz isteği.

Bu ikisi birleşince ortaya şu çıkıyor: Sevgi istiyor ama onu test ederek arıyor. Test edince de ilişkiyi kendi eliyle zorluyor.

Erkek tarafına bakalım:

Net sınır koymuyor,
Eskiyle bağı koparmamış,
Üstüne yakalanınca konuyu telefon karıştırmaya çekiyor

Bu da klasik kaçınma + manipülasyon kokteyli.

Şimdi asıl kritik nokta: Bu hikayede trajikomik olan şey, kişinin sürekli aynı tip dinamiğe çekilmesi. Yani mesele sadece kötü erkekler değil, aynı senaryonun tekrar tekrar sahneye konması.

Bunu biraz acı ama net söyleyeyim: Bu tarz insanlar genelde kırmızı bayrakları sevginin bir parçası sanıyor. Hafif kaos yoksa bu ilişki gerçek mi? diye sorguluyor.

Beddua kısmı ise hikayenin en insani ama en zayıf halkası.

Çünkü aslında şöyle diyor: Benim içimde kapanmayan şeyi onun pişmanlığı kapatsın.

Ama gerçek şu: Onun pişman olması, senin içindeki boşluğu doldurmuyor. Sadece kısa bir oh be veriyor, sonra yine aynı döngü kapıda bekliyor.

Dalga geçmek yerine tek cümlelik sert özet: Bu kişi aşık olmuyor, doğrulanmaya bağımlı.

Ve yanlış insanları seçmesi tesadüf değil, tanıdık duyguların peşinden gitmesi.
 

Gelsim sahip, işte yorumum ;

Beddua zinciri başlatmış. Sanki evren WhatsApp grubu kurmuş da ‘amin’ sayısına göre karma dağıtıyor.

Bu kişi ne yaşıyor?

İçeride iki farklı motor aynı anda çalışıyor:

  • Güven ihtiyacı: Sevilmek, özel olmak, tek olmak istiyor.
  • Kontrol kaygısı: Telefon karıştırma, anlık patlama, hemen şimdi çöz isteği.

Bu ikisi birleşince ortaya şu çıkıyor: Sevgi istiyor ama onu test ederek arıyor. Test edince de ilişkiyi kendi eliyle zorluyor.

Erkek tarafına bakalım:

Net sınır koymuyor,
Eskiyle bağı koparmamış,
Üstüne yakalanınca konuyu telefon karıştırmaya çekiyor

Bu da klasik kaçınma + manipülasyon kokteyli.

Şimdi asıl kritik nokta: Bu hikayede trajikomik olan şey, kişinin sürekli aynı tip dinamiğe çekilmesi. Yani mesele sadece kötü erkekler değil, aynı senaryonun tekrar tekrar sahneye konması.

Bunu biraz acı ama net söyleyeyim: Bu tarz insanlar genelde kırmızı bayrakları sevginin bir parçası sanıyor. Hafif kaos yoksa bu ilişki gerçek mi? diye sorguluyor.

Beddua kısmı ise hikayenin en insani ama en zayıf halkası.

Çünkü aslında şöyle diyor: Benim içimde kapanmayan şeyi onun pişmanlığı kapatsın.

Ama gerçek şu: Onun pişman olması, senin içindeki boşluğu doldurmuyor. Sadece kısa bir oh be veriyor, sonra yine aynı döngü kapıda bekliyor.

Dalga geçmek yerine tek cümlelik sert özet: Bu kişi aşık olmuyor, doğrulanmaya bağımlı.

Ve yanlış insanları seçmesi tesadüf değil, tanıdık duyguların peşinden gitmesi.
Pühhh yanlış kişilerin güzel zevkleri varmış diye bir şey okumuştum o geldi aklıma komik ama trajikomik napalım bacımsu 🤣🤣
 
sadakatsiz olan yengeç.. şaşırdım öncelikle onu belirteyim
ama yaptıkları söyledikleri tam pasif agresif yengeç
mal yaaaaa
güçlü duruşunuz için tebrik ediyorum
 
T
sadakatsiz olan yengeç.. şaşırdım öncelikle onu belirteyim
ama yaptıkları söyledikleri tam pasif agresif yengeç
mal yaaaaa
güçlü duruşunuz için tebrik ediyorum
teşekkür ediyorum canı gönülden 🥰 yengeçler gemişi unutmaz diye duymuştum ama daha önce başka hiç yengeç tanımadım
 
T

teşekkür ediyorum canı gönülden 🥰 yengeçler gemişi unutmaz diye duymuştum ama daha önce başka hiç yengeç tanımadım
rica ederim :)
benim koca yengeç.. geçmişi unutmazlar doğru bide mızmızlardır bu özellikleri gördüm sadece
aman başka kötü şey görmeyeyim de :D
 
Selamlar herkese, 1 saat önce kötü bir olay yaşadım belki biraz uzun olacak ama okuyan olup cevaplarsa çok sevinirim.
3 aydır görüştüğüm biri var, aramız çok iyiydi çok merhametliydi bana karşı sevecendi ve ilgiliydi komik de biri. “Yengeç burcu”
Bu akşam beraberdik dünden beri bir şeye küstüm ve konuşmamıştık akşamüstü mesaj attı bir saat konuştuk sonra ben kahve içmeye gittim evine, film açtık izledik kahve yaptı vs. Tuvalete gitti o anda hani olur ya kızlarım içinize kurt düşer telefona bakayım dedim bir baktım eski sevgilisinin adı! Panik atağım var ve ismi görünce kalbim teklemeye başladı, bir süre durdum sonra tuvalete gittim kapıdan dedim ki eski sevgilisinin adını söylerek yazdı gel cevapla dedim ne falan dedi bir süre tuvaletten çıkmadı. Sonra geldi dedim bu ne demek falan afalladı zaten yüzü bembeyaz oldu yani yazmıştır ben napayım falan filan dedi başta, baya sinirlendim hakarette ettim arada hani :) aç dedim açmadı kapıya kadar gittim çıkacaktım bir şeyler söylüyor ama telefonumu neden karıştırıyorsun falan diyor hala. Klasik erkek manipülasyonu o an.. Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu yine ne alaka dedi ortalığı karıştırma falan dedi o an zaten yıkıldım arkadaşlar bedenen ayaktaydım ama ruhen gerçekten gömülmüştüm eski sevgilisinin öğrenmesinden korkuyor yani. Sonra dışarı çıkacaktım engelledi beni gel anlatıcam falan dedi dün sabah bu kız aramış bunu İnstagramdan videolar falan atıyormuş sürekli komik videolar gibi. Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma de sevgilim bar dedim kaç kere yazma dedim diye söyledi.En son dedim ki “sen adi birisin ve bence sen de ne mal olduğunu biliyorsun “ asla ağlamadım beni üzgün görmesini de istemedim. Çıktım bunu söyleyip peşimden geldi direkt kapıyı kapattım dışarı çıktım. Her yerden engelledim çok küçük bir şehirdeyiz o burada ve evlerimiz aşırı yakın yine görürüz birbirimizi de sizden ricam 8 ay önce 2 senelik sevgilimle de başıma tek gecelik takılma gibi bir olay gelmişti ve ayrıldım ciddiydik şunu söylemek istiyorum bir senede ikinci kazığım ve ikisini de sevmiştim. Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi :(( Sizden ricam hakketiğini bulması bir dua ya , yani kimsenin yanınakar kalsın istemiyorum artık lütfen Allahım diye dua ediyorum bir saattir, saçımın teline muhtaç hala gelsin naptım diye kafasını duvarlara vursun ( dönmek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın 2 senelik sevgilime de dönmedim asla ) Sadece allahım beni onun pişmanlığını bitikliğini görmeye nasip etsin istiyorum.
Cahillik mutluluktur 3 yıl sevgili kaldım 2 yıldır evliyim telefonunu bir kere alıp elime bakmadım üzüleceğim birşey görmeyeceğime eminim ama ya görürsem diye düşünür elimi telefondan çekerim
 
Back
X