• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beddua Zinciri :(

Burada açılmış bir çok konu var. Namazında niyazında denen erkeklerin büyük çoğunluğu böyle. Bunlar sizin için kriter olmasın. Escorta gideni var, karısından mal kaçırıp ailesinin üstüne yapan var, boşanırken çocuklarından boşananlar bile var.

3 aylık sevgilik için bence abartmışsınız , panik atak kalp çarpıntısı vs. Ciddi ilişki veya evlilik arefesinde değilsiniz ki. 3 ayda çok merhametli biri olduğunu bile yazmışsınız. Kimseyi o kadar kısa sürede tanıyamazsınız. O mesajı görünce çıkıp gitmeliydiniz. Ne diye bağırıp çağırıp tuvalet kapısında beklediniz, yalan hazırlaması için fırsat vermişsiniz. Yalan söyleyeceği belli değil miydi?

Bu kızdan haberiniz var mıydı?
Şimdi şöyle söyleyeyim ben oradan çekip giderdim ama çekip gitmemek lazım:) normalde direkt giden biriyim. Ama sonra dönüp diyecektim ki keşke yüzüne şöyle deseydim şunu yapsaydım vs ya başka açıklaması var mıydı ? Bunları dememek için midem bulanana kadar kaldım o an ne kadar bağrıyorsam hepsi kendim içindi. Panik atak da şöyle isteyerek gelmiyor, yüksek ses bile bir anda çıkıveriyor onu ben abartamıyorum maalesef:(:)
 
Son düzenleme:
Burada açılmış bir çok konu var. Namazında niyazında denen erkeklerin büyük çoğunluğu böyle. Bunlar sizin için kriter olmasın. Escorta gideni var, karısından mal kaçırıp ailesinin üstüne yapan var, boşanırken çocuklarından boşananlar bile var.

3 aylık sevgilik için bence abartmışsınız , panik atak kalp çarpıntısı vs. Ciddi ilişki veya evlilik arefesinde değilsiniz ki. 3 ayda çok merhametli biri olduğunu bile yazmışsınız. Kimseyi o kadar kısa sürede tanıyamazsınız. O mesajı görünce çıkıp gitmeliydiniz. Ne diye bağırıp çağırıp tuvalet kapısında beklediniz, yalan hazırlaması için fırsat vermişsiniz. Yalan söyleyeceği belli değil miydi?

Bu kızdan haberiniz var mıydı?
Eski sevgilisi olduğundan olaylardan haberim vardı
 
Selamlar herkese, 1 saat önce kötü bir olay yaşadım belki biraz uzun olacak ama okuyan olup cevaplarsa çok sevinirim.
3 aydır görüştüğüm biri var, aramız çok iyiydi çok merhametliydi bana karşı sevecendi ve ilgiliydi komik de biri. “Yengeç burcu”
Bu akşam beraberdik dünden beri bir şeye küstüm ve konuşmamıştık akşamüstü mesaj attı bir saat konuştuk sonra ben kahve içmeye gittim evine, film açtık izledik kahve yaptı vs. Tuvalete gitti o anda hani olur ya kızlarım içinize kurt düşer telefona bakayım dedim bir baktım eski sevgilisinin adı! Panik atağım var ve ismi görünce kalbim teklemeye başladı, bir süre durdum sonra tuvalete gittim kapıdan dedim ki eski sevgilisinin adını söylerek yazdı gel cevapla dedim ne falan dedi bir süre tuvaletten çıkmadı. Sonra geldi dedim bu ne demek falan afalladı zaten yüzü bembeyaz oldu yani yazmıştır ben napayım falan filan dedi başta, baya sinirlendim hakarette ettim arada hani :) aç dedim açmadı kapıya kadar gittim çıkacaktım bir şeyler söylüyor ama telefonumu neden karıştırıyorsun falan diyor hala. Klasik erkek manipülasyonu o an.. Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu yine ne alaka dedi ortalığı karıştırma falan dedi o an zaten yıkıldım arkadaşlar bedenen ayaktaydım ama ruhen gerçekten gömülmüştüm eski sevgilisinin öğrenmesinden korkuyor yani. Sonra dışarı çıkacaktım engelledi beni gel anlatıcam falan dedi dün sabah bu kız aramış bunu İnstagramdan videolar falan atıyormuş sürekli komik videolar gibi. Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma de sevgilim bar dedim kaç kere yazma dedim diye söyledi.En son dedim ki “sen adi birisin ve bence sen de ne mal olduğunu biliyorsun “ asla ağlamadım beni üzgün görmesini de istemedim. Çıktım bunu söyleyip peşimden geldi direkt kapıyı kapattım dışarı çıktım. Her yerden engelledim çok küçük bir şehirdeyiz o burada ve evlerimiz aşırı yakın yine görürüz birbirimizi de sizden ricam 8 ay önce 2 senelik sevgilimle de başıma tek gecelik takılma gibi bir olay gelmişti ve ayrıldım ciddiydik şunu söylemek istiyorum bir senede ikinci kazığım ve ikisini de sevmiştim. Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi :(( Sizden ricam hakketiğini bulması bir dua ya , yani kimsenin yanınakar kalsın istemiyorum artık lütfen Allahım diye dua ediyorum bir saattir, saçımın teline muhtaç hala gelsin naptım diye kafasını duvarlara vursun ( dönmek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın 2 senelik sevgilime de dönmedim asla ) Sadece allahım beni onun pişmanlığını bitikliğini görmeye nasip etsin istiyorum.
Ben boşandığım 16 senelik eski eşime bile beddua etmedim. 3 aylık sevgiliye ne bedduası? Hiç düşünmeyin. Değmez. Psikoloji bozacak bir durum yok. Bana uzak Allah'a yakın diyebilme rahatlığına gelin. Ve çok şanslı olduğunuzu görüp sevinin. Hem iki ilişkide de ciddi adımlar atılmadan gerçeği öğrenmişsiniz hem de harika bir anneniz var. Kadın gece yavrucuğuna sarılıp yatmak, üzüntüsüne derman olmak istemiş. Sevgiliyi s*ktir edin, annenizin söylediği bu şeyi ömrü boyunca duyamayacak ne çok insan var. Şansınızın farkına varın. Dilerim bundan sonra karşınıza güzel insanlar çıksın🙏
 
Bklarında boğulsunlar ikisini de engelle geç bacım geçmiş olsun hayat devam ediyor salla
 
Başlığa çok güldüm kusura bakma 🤣🤣
 
Ben boşandığım 16 senelik eski eşime bile beddua etmedim. 3 aylık sevgiliye ne bedduası? Hiç düşünmeyin. Değmez. Psikoloji bozacak bir durum yok. Bana uzak Allah'a yakın diyebilme rahatlığına gelin. Ve çok şanslı olduğunuzu görüp sevinin. Hem iki ilişkide de ciddi adımlar atılmadan gerçeği öğrenmişsiniz hem de harika bir anneniz var. Kadın gece yavrucuğuna sarılıp yatmak, üzüntüsüne derman olmak istemiş. Sevgiliyi s*ktir edin, annenizin söylediği bu şeyi ömrü boyunca duyamayacak ne çok insan var. Şansınızın farkına varın. Dilerim bundan sonra karşınıza güzel insanlar çıksın🙏
2 senelik sevgilim böyle bir şey yaptığında gece boyu sabaha kadar ağladım, sonra unuttum bir şekilde bunda eve gelince bile ağlayamadım normalde sinirlenince bile ağlayan biriyim yani psikolojim artık o kadar bozulmuş ki annemin de üzüldüğü nokta bu :( Bedduadan kastım da hakketiğini bulsun da ben de göreyim bu ikinci başıma gelen olay o yüzden bu kadar sarsıldım , bir de gerçekten sevip bağlanmıştım maalesef ki.. ilahi adalet tecelli ediyor biliyorum ama görmek de istedim bu kadar iğrenç insanların ilahi adalet tecelli ederken ne hale geldiğini görmek istedim ki içim bir nebze soğusun
 
Hikayeyi çok özetlemeye çalılştım, bu kız da 3 aylık sevgilisi ayrılıyor bir ay sonra bana istek atıyor.. ilk defa birini ailesi ile falan tanıştırmış kız aşırı evlenmek istiyormuş onunla falan filan.. bu kızdan önce buraya tayini ilk çıktığı zaman iş için bizim kurama gelmişt 8 ay önce orada iş icabı konuştuk beni ekledi sevgilim bardı kabul etmedim sonra bu kızla tanışmışlar kız varken hiç görmedim bile bu küçük ilçede evlerimiz bu kadar yakınken ayrıldıktan sonra görüyor ve bana tekrar istek atıyor ( kız da uzaktan akrabam:) ) görüşmüşlüğüm yok ama ben bunu çok sonra öğrendim zaten.. yani gözünüzü seveyim bir Allah sana öyle bir muhtaç etsin ki diye duanızı edin ya ilahi adalet işliyor elbet de göreyim ama ağlayamıyorum bile o kadar dehşete düştüm ki.
Hiçbirşey anlamadım😂
 
Selamlar herkese, 1 saat önce kötü bir olay yaşadım belki biraz uzun olacak ama okuyan olup cevaplarsa çok sevinirim.
3 aydır görüştüğüm biri var, aramız çok iyiydi çok merhametliydi bana karşı sevecendi ve ilgiliydi komik de biri. “Yengeç burcu”
Bu akşam beraberdik dünden beri bir şeye küstüm ve konuşmamıştık akşamüstü mesaj attı bir saat konuştuk sonra ben kahve içmeye gittim evine, film açtık izledik kahve yaptı vs. Tuvalete gitti o anda hani olur ya kızlarım içinize kurt düşer telefona bakayım dedim bir baktım eski sevgilisinin adı! Panik atağım var ve ismi görünce kalbim teklemeye başladı, bir süre durdum sonra tuvalete gittim kapıdan dedim ki eski sevgilisinin adını söylerek yazdı gel cevapla dedim ne falan dedi bir süre tuvaletten çıkmadı. Sonra geldi dedim bu ne demek falan afalladı zaten yüzü bembeyaz oldu yani yazmıştır ben napayım falan filan dedi başta, baya sinirlendim hakarette ettim arada hani :) aç dedim açmadı kapıya kadar gittim çıkacaktım bir şeyler söylüyor ama telefonumu neden karıştırıyorsun falan diyor hala. Klasik erkek manipülasyonu o an.. Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu yine ne alaka dedi ortalığı karıştırma falan dedi o an zaten yıkıldım arkadaşlar bedenen ayaktaydım ama ruhen gerçekten gömülmüştüm eski sevgilisinin öğrenmesinden korkuyor yani. Sonra dışarı çıkacaktım engelledi beni gel anlatıcam falan dedi dün sabah bu kız aramış bunu İnstagramdan videolar falan atıyormuş sürekli komik videolar gibi. Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma de sevgilim bar dedim kaç kere yazma dedim diye söyledi.En son dedim ki “sen adi birisin ve bence sen de ne mal olduğunu biliyorsun “ asla ağlamadım beni üzgün görmesini de istemedim. Çıktım bunu söyleyip peşimden geldi direkt kapıyı kapattım dışarı çıktım. Her yerden engelledim çok küçük bir şehirdeyiz o burada ve evlerimiz aşırı yakın yine görürüz birbirimizi de sizden ricam 8 ay önce 2 senelik sevgilimle de başıma tek gecelik takılma gibi bir olay gelmişti ve ayrıldım ciddiydik şunu söylemek istiyorum bir senede ikinci kazığım ve ikisini de sevmiştim. Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi :(( Sizden ricam hakketiğini bulması bir dua ya , yani kimsenin yanınakar kalsın istemiyorum artık lütfen Allahım diye dua ediyorum bir saattir, saçımın teline muhtaç hala gelsin naptım diye kafasını duvarlara vursun ( dönmek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın 2 senelik sevgilime de dönmedim asla ) Sadece allahım beni onun pişmanlığını bitikliğini görmeye nasip etsin istiyorum.
Çok üzüldüm adına gerçekten zor çok zor bir durum Allah kimseyi düşürmesin.
Şimdi 1: bu çocuğun yaptığı çok büyük bir hata
2: baştan kendini belli etmesi çok iyi sonradan da olabilirdi
3: zaten yazışıyormuş bu kızla sana bir şey soyleyecegim gerçekten çok samimiyim eğer dürüst biri olsaydı güvenilir biri olsaydı sana gelip derdi ki bu kişi bana yazdı al bak mesaj tarihine ondan önce zaten hiç yazışmadım eğer bana inanmıyorsan elinden tutar da senin gidip karşı tarafla bir kafede görüştürüp mesajlara baktırırdı seven insan yapar vallahi yapar billahi yapar yani kast ettiğim şey senin yakalamamış olmaman ve onun o kadınla günler öncesinde ya da haftalar öncesinde mesajlaşmasını sana söylememesi.
4: bir insan seviyorsan bu güven meselesidir öyle evli olsan da öyle sevgili olsan da öyle her ne olursa olsun bir defa bu güven bitti yapacak bir şey yok aklında hep soru kalacak o kişiyi aradı mı o kişiye mesaj attım sürekli telefonları kontrol etmek zorundasın
5: ya da bu süreç bitene kadar aradan yıllar geçecek yavaş yavaş o güven kazanılacak ama kazanana kadar adamın canı çıkar demem şu ki seven insan yapmaz vallahi yapmaz billahi yapmaz
 
Selamlar herkese, 1 saat önce kötü bir olay yaşadım belki biraz uzun olacak ama okuyan olup cevaplarsa çok sevinirim.
3 aydır görüştüğüm biri var, aramız çok iyiydi çok merhametliydi bana karşı sevecendi ve ilgiliydi komik de biri. “Yengeç burcu”
Bu akşam beraberdik dünden beri bir şeye küstüm ve konuşmamıştık akşamüstü mesaj attı bir saat konuştuk sonra ben kahve içmeye gittim evine, film açtık izledik kahve yaptı vs. Tuvalete gitti o anda hani olur ya kızlarım içinize kurt düşer telefona bakayım dedim bir baktım eski sevgilisinin adı! Panik atağım var ve ismi görünce kalbim teklemeye başladı, bir süre durdum sonra tuvalete gittim kapıdan dedim ki eski sevgilisinin adını söylerek yazdı gel cevapla dedim ne falan dedi bir süre tuvaletten çıkmadı. Sonra geldi dedim bu ne demek falan afalladı zaten yüzü bembeyaz oldu yani yazmıştır ben napayım falan filan dedi başta, baya sinirlendim hakarette ettim arada hani :) aç dedim açmadı kapıya kadar gittim çıkacaktım bir şeyler söylüyor ama telefonumu neden karıştırıyorsun falan diyor hala. Klasik erkek manipülasyonu o an.. Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu yine ne alaka dedi ortalığı karıştırma falan dedi o an zaten yıkıldım arkadaşlar bedenen ayaktaydım ama ruhen gerçekten gömülmüştüm eski sevgilisinin öğrenmesinden korkuyor yani. Sonra dışarı çıkacaktım engelledi beni gel anlatıcam falan dedi dün sabah bu kız aramış bunu İnstagramdan videolar falan atıyormuş sürekli komik videolar gibi. Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma de sevgilim bar dedim kaç kere yazma dedim diye söyledi.En son dedim ki “sen adi birisin ve bence sen de ne mal olduğunu biliyorsun “ asla ağlamadım beni üzgün görmesini de istemedim. Çıktım bunu söyleyip peşimden geldi direkt kapıyı kapattım dışarı çıktım. Her yerden engelledim çok küçük bir şehirdeyiz o burada ve evlerimiz aşırı yakın yine görürüz birbirimizi de sizden ricam 8 ay önce 2 senelik sevgilimle de başıma tek gecelik takılma gibi bir olay gelmişti ve ayrıldım ciddiydik şunu söylemek istiyorum bir senede ikinci kazığım ve ikisini de sevmiştim. Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi :(( Sizden ricam hakketiğini bulması bir dua ya , yani kimsenin yanınakar kalsın istemiyorum artık lütfen Allahım diye dua ediyorum bir saattir, saçımın teline muhtaç hala gelsin naptım diye kafasını duvarlara vursun ( dönmek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın 2 senelik sevgilime de dönmedim asla ) Sadece allahım beni onun pişmanlığını bitikliğini görmeye nasip etsin istiyorum.


Sevgili değilsiniz, hesap sorup telefonunu karıştırıp beddua ediyorsun.

Çok küçük şehirdesiniz ama rahatça 3 aylık ismi konmayan ilişkinizde evine girip çıkıyorsunuz.

Sadece 3 ay görüşüp adını koymadığın ilişkilerde hesap sormak telefon karıştırmak hiç doğru değil. Adam sevgilin değil? Siz zaten birbirinizi tanımak için flört ettiğiniz süreçteymişsiniz. Yanlışını görüp, görüşmeyi kesmişsin.

Ek olarak Allah korkun olsun azıcık ne bedduası.

Üç ayda ne sevmesi birde sevdim yazmışsın.

Annen sana evlen demekte haklı. Kadın senin evlenip evden gitmeni ister haklı olarak.
 
Çok üzüldüm adına gerçekten zor çok zor bir durum Allah kimseyi düşürmesin.
Şimdi 1: bu çocuğun yaptığı çok büyük bir hata
2: baştan kendini belli etmesi çok iyi sonradan da olabilirdi
3: zaten yazışıyormuş bu kızla sana bir şey soyleyecegim gerçekten çok samimiyim eğer dürüst biri olsaydı güvenilir biri olsaydı sana gelip derdi ki bu kişi bana yazdı al bak mesaj tarihine ondan önce zaten hiç yazışmadım eğer bana inanmıyorsan elinden tutar da senin gidip karşı tarafla bir kafede görüştürüp mesajlara baktırırdı seven insan yapar vallahi yapar billahi yapar yani kast ettiğim şey senin yakalamamış olmaman ve onun o kadınla günler öncesinde ya da haftalar öncesinde mesajlaşmasını sana söylememesi.
4: bir insan seviyorsan bu güven meselesidir öyle evli olsan da öyle sevgili olsan da öyle her ne olursa olsun bir defa bu güven bitti yapacak bir şey yok aklında hep soru kalacak o kişiyi aradı mı o kişiye mesaj attım sürekli telefonları kontrol etmek zorundasın
5: ya da bu süreç bitene kadar aradan yıllar geçecek yavaş yavaş o güven kazanılacak ama kazanana kadar adamın canı çıkar demem şu ki seven insan yapmaz vallahi yapmaz billahi yapmaz
Biz zaten bir gün konuşmuyorduk, bu kızda yazmış o ara dediğine göre şunu yapsaydı mesela biz konuşmadık bir yazmasaydı bir daha silseydi eyvallah derdim,ya da gelip ben hala o kızı seviyorum bana yazdı deyip güzelce bir açıklama yapsaydı ona da tamam derdim olabilir ne yapalım.. ama bunu böyle görmek açıklaması yüzsüzlüğü beni mahvetti
 
Allah bu adamı çok mutlu etsin inşallah 🙏🏻 gerçek aşkı bulsun bağlansın ama siz olmayın o kişi 🤣 oh.
 
Selamlar herkese, 1 saat önce kötü bir olay yaşadım belki biraz uzun olacak ama okuyan olup cevaplarsa çok sevinirim.
3 aydır görüştüğüm biri var, aramız çok iyiydi çok merhametliydi bana karşı sevecendi ve ilgiliydi komik de biri. “Yengeç burcu”
Bu akşam beraberdik dünden beri bir şeye küstüm ve konuşmamıştık akşamüstü mesaj attı bir saat konuştuk sonra ben kahve içmeye gittim evine, film açtık izledik kahve yaptı vs. Tuvalete gitti o anda hani olur ya kızlarım içinize kurt düşer telefona bakayım dedim bir baktım eski sevgilisinin adı! Panik atağım var ve ismi görünce kalbim teklemeye başladı, bir süre durdum sonra tuvalete gittim kapıdan dedim ki eski sevgilisinin adını söylerek yazdı gel cevapla dedim ne falan dedi bir süre tuvaletten çıkmadı. Sonra geldi dedim bu ne demek falan afalladı zaten yüzü bembeyaz oldu yani yazmıştır ben napayım falan filan dedi başta, baya sinirlendim hakarette ettim arada hani :) aç dedim açmadı kapıya kadar gittim çıkacaktım bir şeyler söylüyor ama telefonumu neden karıştırıyorsun falan diyor hala. Klasik erkek manipülasyonu o an.. Dedim ki ben bu kıza yazıcam açtım bende telefon numarasını bulmuştum önceden şok oldu yine ne alaka dedi ortalığı karıştırma falan dedi o an zaten yıkıldım arkadaşlar bedenen ayaktaydım ama ruhen gerçekten gömülmüştüm eski sevgilisinin öğrenmesinden korkuyor yani. Sonra dışarı çıkacaktım engelledi beni gel anlatıcam falan dedi dün sabah bu kız aramış bunu İnstagramdan videolar falan atıyormuş sürekli komik videolar gibi. Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma de sevgilim bar dedim kaç kere yazma dedim diye söyledi.En son dedim ki “sen adi birisin ve bence sen de ne mal olduğunu biliyorsun “ asla ağlamadım beni üzgün görmesini de istemedim. Çıktım bunu söyleyip peşimden geldi direkt kapıyı kapattım dışarı çıktım. Her yerden engelledim çok küçük bir şehirdeyiz o burada ve evlerimiz aşırı yakın yine görürüz birbirimizi de sizden ricam 8 ay önce 2 senelik sevgilimle de başıma tek gecelik takılma gibi bir olay gelmişti ve ayrıldım ciddiydik şunu söylemek istiyorum bir senede ikinci kazığım ve ikisini de sevmiştim. Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi :(( Sizden ricam hakketiğini bulması bir dua ya , yani kimsenin yanınakar kalsın istemiyorum artık lütfen Allahım diye dua ediyorum bir saattir, saçımın teline muhtaç hala gelsin naptım diye kafasını duvarlara vursun ( dönmek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın 2 senelik sevgilime de dönmedim asla ) Sadece allahım beni onun pişmanlığını bitikliğini görmeye nasip etsin istiyorum.

Hikayeyi çok özetlemeye çalılştım, bu kız da 3 aylık sevgilisi ayrılıyor bir ay sonra bana istek atıyor.. ilk defa birini ailesi ile falan tanıştırmış kız aşırı evlenmek istiyormuş onunla falan filan.. bu kızdan önce buraya tayini ilk çıktığı zaman iş için bizim kurama gelmişt 8 ay önce orada iş icabı konuştuk beni ekledi sevgilim bardı kabul etmedim sonra bu kızla tanışmışlar kız varken hiç görmedim bile bu küçük ilçede evlerimiz bu kadar yakınken ayrıldıktan sonra görüyor ve bana tekrar istek atıyor ( kız da uzaktan akrabam:) ) görüşmüşlüğüm yok ama ben bunu çok sonra öğrendim zaten.. yani gözünüzü seveyim bir Allah sana öyle bir muhtaç etsin ki diye duanızı edin ya ilahi adalet işliyor elbet de göreyim ama ağlayamıyorum bile o kadar dehşete düştüm ki.

Tam 8 ay önce aldatılma sonucu ayrıldığın çok sevdiğin ilişkinden hemen 5 ay sonra evinin dibindeki adamla görüşmeye başlayıp her ikisini de üzüntüden mahvolacak, beddualar edecek kadar sevdiğine inanmamızı mı bekliyorsun?

Kız çok toksik zaten öyle böyle değil sürekli ağlayan zırlayan aşırı kıskanan evlenmek için baskı yapan annesinden bile kıskanan birisi dedim ki sonradan belası budur belki de , belki ona öyle şeyler yapar ki hayattan nefret ettirir

Bu bahsettiğin, tarif ettiğin kız daha çok seni tarif ediyor.
 
Beddua diye bir şey yok.

Beddua diye bir şey olsa İsrail sürüm sürüm sürünürdü.

Pırıl pırıl askerlerimizi şehit eden PKK parçalanırdı.

Sadece şehit olan asker/polislerimizin dul ve yetimlerinin bedduaları yeterdi.

Bacak kadar çocuktum Apo diye bir adamı yargılıyorlardı Tv de özenle cam bir kabine koymuşlardı. İzleyen herkes beddua ediyordu ne oldu?

Orta yaşa geldim harika bir adada yaşıyor sözleri emir sayılıyor vs

Siyasete girmiyim ama beddua tutsa bunlara tutar.

Seni aldatana değil.

En fazla ne olur? Evlenir yine aldatır karısı dayanamayıp boşar.

E ne olmuş dün bile boşanmış çocuklu adama 2 yıldır yapışan kadın konusu vardı.

Yine kapısında birileri olur yani.

Beddua edeceğine onu hayatından çıkar.

Hayat sırlar dünyası gibi değil biri sana kötülük yapınca sürüm sürüm sürünmüyor.

Kimseye kötülük yapmayan insanların başına da kötülükler geliyor.
 
Sabahtan beri yazmamış şimdi yazmış.. aradığında eklemiş. Kızın da mesajı “naptın”. Yani dedi bunda ne var falan ben hiç sana sorguluyor muyum dedi ? Engelle dedim kimseyi engellmem dedi ? Kıskançlık yapıyorsun dedi yazma
Klasik aldatan ama üste çıkmaya çalışan zeytinyağı erkek modeli. Gelmeyin bu oyunlara. Allaha havale edin bırakın gitsin. 3 aylık ilişki çok kısa ama yaşananlar insanı etkiliyor tabi.
Eve geldim ağlayamadım bile annem anlattım o bile çok üzüldü.. evlen diyen kadın bir süre hayatına kimseyi alma ya da hiç alma senin bu psikolojini bozdular gece seninle uyuyalım dedi
Annenize ilişkinizi anlatabiliyor olmanıza ve size karşı anlayışlı,duyarlı, ilgili olmasına çok sevindim. Annenizin de dediği gibi bir süre ilişki kurmayıp kafa dinlemeniz iyi olur. Aldatan erkek, en başta kendini aldatır defolup gitsin şerro. Gözü dışarıda, aklı eski sevgilide biriyle uğraşacak halimiz yok.
 
Neden? 3 çocukla aç açıkta mı bırakıldınız? Abartmayın yahu.
Siz de eski sevgilinizle görüşmüşsünüz bir ara. Adam da henüz aranızdaki sevgililik değilken piyasadan elini eteğini çekmemiş. Tepkileriniz çok abartı.

Kötü bir haber alsam direkt midem bulanır benim de ama hayat bu hep kötü şeyler olacak. Bu kadar aşırı tepkiler vermeyip kendinizi kontrol etmeyi öğrenmeniz gerekir.
 
Ben burda biraz da karşıdaki kıza üzüldüm ya. Daha doğrusu kadının kadının yine kurdu oldu benim gözümde şuan. O zaten öyleydi onun cezası o falan... Arkadaşlar bir erkek bir konuda suçlandığında niye illa bi kadın da aşağılanmak zorunda ben cidden anlamıyorum ya. Adam zaten 5 para etmez herifin tekiymiş ki kız ayrılmış bak sen de ayrıldın. Niye ayrılık konularında sadece erkeklere laf söylenemiyor? Araya bi kadını katıştırıp hakaret etmek yok yaa...Bana göre değil. Ben hayatıma girecek adama önce niye ayrıldın diye sorarım mesela. Kadını kötülemeye başlarsa zaten ondan hiç bir halt olmaz. O yüzden birilerini de 3 ayda sevmeye çalışmayın, güvenmeye çalışmayın. Bunlar için acele etmenize hiç gerek yok. Biraz tanımaya çalışın ki böyle konularda kahrolmayın.
 
Biz zaten bir gün konuşmuyorduk, bu kızda yazmış o ara dediğine göre şunu yapsaydı mesela biz konuşmadık bir yazmasaydı bir daha silseydi eyvallah derdim,ya da gelip ben hala o kızı seviyorum bana yazdı deyip güzelce bir açıklama yapsaydı ona da tamam derdim olabilir ne yapalım.. ama bunu böyle görmek açıklaması yüzsüzlüğü beni mahvetti
Onlar bence önceden konuşuyorlardı ya da bence sen konuşmayınca yani küsünce vs ona msj attı yeminle valla.Başka bi açıklaması yok asla yazma arama msj cvp dahi verme gidersen ararsan cvp verirsen ezer seni yapar yine yapar unutma
 
S
Sevgili değilsiniz, hesap sorup telefonunu karıştırıp beddua ediyorsun.

Çok küçük şehirdesiniz ama rahatça 3 aylık ismi konmayan ilişkinizde evine girip çıkıyorsunuz.

Sadece 3 ay görüşüp adını koymadığın ilişkilerde hesap sormak telefon karıştırmak hiç doğru değil. Adam sevgilin değil? Siz zaten birbirinizi tanımak için flört ettiğiniz süreçteymişsiniz. Yanlışını görüp, görüşmeyi kesmişsin.

Ek olarak Allah korkun olsun azıcık ne bedduası.

Üç ayda ne sevmesi birde sevdim yazmışsın.

Annen sana evlen demekte haklı. Kadın senin evlenip evden gitmeni ister haklı olarak.
Anlamadım şuanda ? :) Sevgili olmadığımızı size kim söyledi nerede geçiyor bu bilgi ? Arkadaşlarım dahil kuzenlerimle tanışmış bir insan bu kendi isteğiyle, 3 ayda evlenen insanlar var ha 3 aylık “sevgilim” ha 2 senelik ihanet ihanettir, bir insanı aptal yerine koyuyorlarsa bence herkese hesap sorabilir arkadaşım da olsa sevgilim de olsa.. ben sizin zihniyetinizi anlamadım ve yakıştıramadım maalesef, Allahtan korkucak varsa o ben değilim kul hakkı yiyip birini üzen insanlardır
 
Back
X