• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Benimki kaybetmenin takıntısı mı, yoksa gerçekten hala duygularım mı var?

Aldatıldığınız için tazminat almanız gerekmiyor mu? Aldatıldığınızı kanıtlayamadınız mı?

Karşı taraf için aşk duymuyorsunuzdur diye düşünüyorum, pavyondan çıkmış kadınların yataklarından yanınıza gelmiş yüzsüzce. Büyük ihtimal karşı tarafın keyifli olması size dokundu.
Kanıtlarımı sundum, şu an bilirkişinin incelemesine gitti. Kadınlara paralar göndermiş. Kanıtlar uygun bulunursa banka hesapları incelenecek ve evet tahminen tazminat alacağım gibi görünüyor. Eskortlarla yazışmalarında 1000 adet ekran görüntüsü sundum. Onlar inceleniyor.

Evet mutlu olması dokundu, ben ilahi adalet tecelli eder diye düşünüyordum. Ama çok neşeli çok tasasızdı. Sadece duruşma 8 ay sonraya ertelendi ona çok üzüldü. Avukatı çok bıkkındı. Adam bıkmış süreçten. Annesi ve babası da çok utanmıştı, üzgünlerdi. Oğullarının beni aldattığını öğrendiler, ayrıntıları dinlediler, yüzleri sirke satıyordu. Ama oğulları çok neşeliydi sanki ilaç içip gelmiş gibiydi.
 
Kanıtlarımı sundum, şu an bilirkişinin incelemesine gitti. Kadınlara paralar göndermiş. Kanıtlar uygun bulunursa banka hesapları incelenecek ve evet tahminen tazminat alacağım gibi görünüyor. Eskortlarla yazışmalarında 1000 adet ekran görüntüsü sundum. Onlar inceleniyor.

Evet mutlu olması dokundu, ben ilahi adalet tecelli eder diye düşünüyordum. Ama çok neşeli çok tasasızdı. Sadece duruşma 8 ay sonraya ertelendi ona çok üzüldü. Avukatı çok bıkkındı. Adam bıkmış süreçten. Annesi ve babası da çok utanmıştı, üzgünlerdi. Oğullarının beni aldattığını öğrendiler, ayrıntıları dinlediler, yüzleri sirke satıyordu. Ama oğulları çok neşeliydi sanki ilaç içip gelmiş gibiydi.

Bulmuştur kendine birini. Evlenir bile. Ortalık aman erkek olsun, imzayı atsın yeter bana diyen kadın dolu. Mutlaka bulmuştur kendine birini.
 
Siz avukatsınız. Bana anlaşma için geldiler. Bende isteklerimi söyledim kabul etmediler. Bende o zaman çekişmeli sürecek dedim. Zaten davayı kazanırsam istinafı düşünmüyorum. Zaten en iyi ihtimal 2027de bitecek gibi. 2024ten beri 3 yıl sürmüş olacak. İstediklerimi verseydi anlaşmalı bitirirdim ama evet ya maddi ya manevi bedel ödeyecek. Ve farkındayım manevi bedeli bende ödüyorum maalesef.

Avukat olarak bir tavsiyeniz var mı?
Hayır ben avukat değilim.
Konularınızı başından beri bilen biri olarak karşı tarafa bedel ödetmeye çalışırken, asıl bedel ödeyen siz olduğunuzu görüyorum. Eşiniz manevi bedel falan ödemez. Maddi bedel kısmında da hangi sonuç içinizi soğutacak? Bu süreçte gerçekten eşinizi içinizde bitirmiş olsanız neyse ama öyle değilsiniz. Bir dahaki dava 8 ay sonraya verilmiş. Kafanızda döndürüp duracaksınız sürekli. Böyle durumlarda uzayan davanın kadına hiçbir katkısı olduğunu görmedim etrafımda malesef. Erkekler keyiflerine bakıyorlar bir güzel. Sizin evliliğinizdeki sorunları görüp, kabul etmeniz de çok uzun süre almıştı. Boşanmayı aynı zorlukla karşılıyor, adeta bitmesin diye uğraşıyorsunuz. Nereden bakılsa size zarar bu süreç.
 
Bulmuştur kendine birini. Evlenir bile. Ortalık aman erkek olsun, imzayı atsın yeter bana diyen kadın dolu. Mutlaka bulmuştur kendine birini.
Evet bende öyle tahmin ediyorum. Maaşı iyi, evi arabası var. Toplumda statüsü var. Bulup evlenir. Ama 3 yıllık evllikten anladığım tek bir şey var ise, evlenmek mesele değil önemli olan o evliliği mutlu, huzurlu devam ettirmektir. İşte orada da inşallah ilahi adalet devreye girer. Anne olamadım. Annelik şansım bitti.. Umarım Allah bana yapılanları karşılıksız bırakmaz.
 
Evet bende öyle tahmin ediyorum. Maaşı iyi, evi arabası var. Toplumda statüsü var. Bulup evlenir. Ama 3 yıllık evllikten anladığım tek bir şey var ise, evlenmek mesele değil önemli olan o evliliği mutlu, huzurlu devam ettirmektir. İşte orada da inşallah ilahi adalet devreye girer. Anne olamadım. Annelik şansım bitti.. Umarım Allah bana yapılanları karşılıksız bırakmaz.

Doktor mu dedi çocuğunuz artık olamaz diye?
 
Anne olmak isterseniz Kıbrıs'ta yumurta dondurma işlemi yapıyorlar bir araştırın bence. Ya da birçok bakıma muhtaç cocuk var. Allah yardımcınız olsun geçmiş olsun fakat bu dava sürecini erken bitirmeniz bence de sizin hayriniza gibi duruyor
 
Yok yumurta rezervim çok azalmış durumda..
Bu kesinlikle anne olmayacağınız anlamına gelmez dondurma işlemi yapabilirsiniz. Arkadaşım kanser olduğunda kanser tedavisi ( kemoterapi) sebebiyle anne olamayabilecegi söylendi tedavi sonrası için. Arkadaşım yumurta dondurma işlemi yaptırdı bu sebeple. Gerçekten de tedaviden sonra doğurganlığı etkilenmiş dondurma işlemi yaptirtmasa anne olma şansı olmayacaktı.
 
Kaçan kovalanıyor,adam ne kadar umursamaz görünse,boşanma konusunda kararlı halini görünce bu adama hevesiniz daha artıyor..Bazı kadınlar bayılıyor böylelerine maalesef..sizden af dilememiş,evliliği sürdürmek için hiçbir çabası olmamış..ee siz de evli kalamam diyorsunuz zaten..Daha ne duygusu Allah aşkına,bir karar verdiyseniz arkasında durun..
 
Yaşadıklarınız çok ağır işin içine aldatma girince ego zedeleniyor ve bu inkar ile beraber mutsuz olsun sürünsün ilahi adale tecelli etsin isteniyor ama gerçek hayat öyle değil maalesef. Kişi ne kadar yüzsüz ve kendine odaklıysa o kadar çok mutlu oluyor bunu kabul edip siz de kendinize odaklanmalısınız. Mutsuz bir anne olmaktansa bekar özgür bir kadın olmak çok daha iyi. Kim bilir karşınıza iyi biri çıkar ve siz de anneliği tadarsınız. Yumurta dondurma işini düşünün bence eğer sizi maddi olarak zorlamayacaksa ve ailede 3 avukat olan biri olarak söylüyorum çekişmeli boşanma çok yıpratıcı bir süreç kaldıramam diyorsanız anlaşmalıyı da düşünün eşinizin yüzü yok her türlü pisliği yapmaya müsait biri çünkü.
 
Genel olarak gördüğüm haklı veya haksız olmaktan bağımsız defteri ilk dürüp kenara koyan kişinin alışma süreci daha hızlı. Vazgeçilen kişinin hikayesi 'sözde' yarım kaldığı için bocalama süreci daha uzun sürüyor. Kendiniz için vermeniz gereken kararı bir baskasının vermesinin yası da var bu sürüncemede.

Eşinize duygularınız için birşey diyemem. Ama huzurunuzu onun kötü gününe bağladığınız için odağınızda hala o var. Şartlı bir mutluluk beklentiniz olduğu için de onun devam etme şekli sizi fazla etkiliyor bence.

Uzun zamandır yorumlarınıza denk geliyorum ve iç huzurunuzu bulduğunuzu okumayı çok isterim. Eşiniz rol insanı. Sizinle evliyken nasılsa mahkemede de aynı şekilde rol yaptı o kadar. Kötü hissetmenizi istediği için onu öyle görün istedi.
 
Kaçan kovalanıyor,adam ne kadar umursamaz görünse,boşanma konusunda kararlı halini görünce bu adama hevesiniz daha artıyor..Bazı kadınlar bayılıyor böylelerine maalesef..sizden af dilememiş,evliliği sürdürmek için hiçbir çabası olmamış..ee siz de evli kalamam diyorsunuz zaten..Daha ne duygusu Allah aşkına,bir karar verdiyseniz arkasında durun..
Yok ben kararlıyım boşanacağım.

Duygularımın esiri değilim. Velev ki duygularım bitmedi, bu eşimi affedeceğim anlamına gelmiyor. Bu benim problemim. Ve bir şekilde çözeceğim. Tahminen hayatında biri var. Benim hayatımda kimse yok. Sadece çok neşeli görünce kendi halime üzüldüm. Önceki duruşmada kötü olmamıştım.
 
Bu kesinlikle anne olmayacağınız anlamına gelmez dondurma işlemi yapabilirsiniz. Arkadaşım kanser olduğunda kanser tedavisi ( kemoterapi) sebebiyle anne olamayabilecegi söylendi tedavi sonrası için. Arkadaşım yumurta dondurma işlemi yaptırdı bu sebeple. Gerçekten de tedaviden sonra doğurganlığı etkilenmiş dondurma işlemi yaptirtmasa anne olma şansı olmayacaktı.
Şu an evli göründüğüm için yumurta dondurma olmuyor. Evliler sadece embriyo dondurabilirmiş. Ama kıbrısta sanırım evli de olsan yumurta dondurma yapıyorlar sanırım. Bir araştıracağım.
 
Sizi hatırlıyorum çok zor şeyler yaşadınız. Bu kadar kırıcı şeyler yaşadığınız için güzel duygular, sevgi beslediğinizi sanmıyorum. Ama öfke ve nefret güçlü bir duygu. Hissettiğiniz şey muhtemelen öfke, nefret, haksızlık.
Ama bir kişinin mutsuzluğuna inşa etmeyin kendinizi. Siz kendiniz mutlu etmeye, kendi hayatınızı yaşamaya odaklanmıyorsunuz. Tamamen intikam ve nefretle yaşıyorsunuz ve karşılık göremediğinizi düşündükçe daha da büyüyor bu hisler.
Bence iyi bir terapiye başlayın ve kendi hayatınızı kurmaya çalışın. Kendi yolunuza baktığınızda inanıyorum ben çiçek gibi açıp mutlu olacaksınız.
Bırakın karmaya exi ve kendinizi onarın. Kendinizi onarmanız da onun bedel ödemesi olmasın. Bedel ödesin derken bakın siz kaç senenizi ziyan ettiniz bu duygularla
 
Yanlış insana değer verdiğinizi kendinize yediremediginizden .Kendinizi çok kapattığınızdan hayata.O çok neşeli gamsız tercih edilir yolunu bulur.Beni ise kim anlar artık diye düşündüğünüzden.Belki zor kabullendiginizden belki ilk ona çok güvendiğinizden.Ona zamanında verdiğiniz çok değer kendi gözünüzde sizi degersizlestirdiginden .Geçmişi çok geceler en İnce ayrıntısına kadar düşündüğünüzden.Hayat zor ve birçok gündelik ufak tefek şeyler de yaşarken bu benim başıma niye geldi demekten.Fakat kesinlikle o insanı sevmekten değil kafanızdaki siz i ikinizi o hayali sevmekten.Geçecek .Aileniz sizi sarınca hayatın içinde iyi olmaya gayret ettikçe geçmiş takintisini biraktikca yeniden herşeye rağmen kendine sarılınca.Kendi değerini fark edip o sırtlan sırıtışına o samimiyetsiz olmayan duygulara nörtleşince bitecek .
 
Evet mutlu olması dokundu, ben ilahi adalet tecelli eder diye düşünüyordum.

yani mesela ne olur diye düşünüyordunuz?
adamı çökmüş, bıkmış, dağılmış, Tülaaay geri dööön der halde mi bulmak istiyordunuz siz?

ya bakın siz eşiniz ev işi yapmıyordu, kaynananız evliliğin içindeydi de eşiniz laf geçiremiyordu ne biliyim eşiniz kumar oynuyordu gibi şeylerden boşanmıyorsunuz. böyle şeyler yapanların egosu ezilebiliyor. ağlayıp zırlayan çok oluyor.

adam eskortlara binlerce mesaj ve binlerce lira filan atmış birisi...bu adamın şu anda tek derdi şey olabilir "sonrakinde eskortlara mesaj atacağım telefonu karıya yakalatmayayım, orada salaklık ettim"
evi-iş-statüsü var hemen yeni birini bulur. belki bulmuştur.
çok rahat bulur, ortalık evlenme delisi kadın dolu. ha normalde evlenmese ne olacak sanki aile kurumuna çok mu inanıyor, sevmeyi çok mu biliyor? yooo.
ama bu tipler illa evlenir, zira yanında vitrin, etiket lazım + yaşı 40'tır en az artık çocuk yapması lazım, yapmayanı erkekten saymıyorlar.

böyle.

valla nasıl olur da ilahi adalet tecelli eder diye bir beklentiniz var şaşkınım.
ha eder, bu dünyanın öbür dünyası var, inançlıysanız öyle düşünebilirsiniz elbette ama eşiniz gibi adamlar salt kötü. ve de bu düzen onlara çalışıyor....
kötüye bişey olsa ülke/dünya şu halde olmazdı ya, ne adaleti ne tecellisi Allah aşkına? çoluk çocuğun başına neler geliyor.

valla kimse kusura kalmasın da
3-4 sene davaya git gel
annen kardeşin gibi mahkeme yüzü görmemiş kişileri duruşma salonlarının kapılarında beklet, adam karşında sırıta sırıta seyretsin
siz memursunuzdur da özelde olsa bir de sürekli bunun izniyle filan uğraş
avukat parası ver, dosya topla, kafanda çevir çevir dur olanları sürekli

niye. adam 50 tane eskortla aldattı diye tazminat verecekmiş.
kaç lira verecek tazminat?
50 bin lira mı? 100 bin lira mı? avukatın parasına yetiyor mu bari?

eşiniz gibi adamlara bişey olmaz
o yüzden artık bu ilahi adalet filan gibi şeylerden medet ummayı bırakın. onu hala sevdiğinizi sanmıyorum ama olayı kabullenememekten içinizde bitiremiyorsunuz sanıyorum.

evet, bu adama inanmış, güvenmişsiniz
evet, başka bir adam seçseydiniz (muhtemelen başka adaylar olmuştur) belki şimdiye çocuğunuz vardı, evliliğiniz devam ediyordu
evet, bir adam nasıl bu kadar leş olabilir ve evet, sizi nasıl bu kadar yıpratabilir, tüm bunlar nasıl oldu da oldu....sizin ne suçunuz vardı ki!

evet. çok haklısınız.
haklısınız da...bu kadar yani, yapabilecek başka birşey yok. olan oldu. telafi edecek de bir mekanizma yok. bazı yanlış tercihlerin bedeli çok büyük oluyor. çok can yakıyor. evet, maalesef.

1 sene 2 sene daha uğraşacaksınız. işte bir miktar tazminat, ortak malları filan alacaksınız. sanki o zaman adalet mi olacak? telafi mi olacak? yine olmayacak
ama bunu yapmak, sürecin sonuna kadar gitmek zorunda hissediyorsunuz, büyük ihtimalle de mecbursunuz gerçekten. tamam süreç bitsin de
yine de telafi olmayacak, yine de adalet olmayacak. yine de pişman olmayacak. olmayacak yani... beklemeyin öyle bişey.
 
Aşk yalnızca duygunun sahibi kadar iyidir. Kötü insanlar kötüce sever, şiddet yanlıları şiddetle sever, korkaklar korkakça sever. Eski eşinizin yaşayabileceği en iyi aşk da aynı kendisi gibi kaypak, sinsi ve rezil bir aşk olacaktır. Kaldı ki henüz boşanmamış, escort sevdalısı, yalancı adama koşa koşa gelen umutsuz kadının kalitesi de, o kadınla yaşanacak ilişkinin kalitesi de bellidir.
Boşanmanın da kuralları var. Kuyruğu dik tutmak, daima mutlu görünmek... Adam sizi çatlamak istediği için rol yapmış. Herkes aynı fikirde. Duruşma salonundaki sahteliğine takılıp tuzağa düşmeyin.
Duygularınızı tanıyın, yaşayın ve bu defteri kapatın. İlerde yeniden mutlu olma ihtimali şu an çok uzak gelse de doğru insanları, partnerleri, arkadaşları bulduğunuz zaman her şeyin nasıl kolayca aktığını ve taşların yerine oturduğunu hatırlayın. Her şeyin sizin için iyi olacağını biliyorum. Umutsuzluk sarmalına daldığınızı farkettiğiniz an kendinize müdahale edin.
 
Herkese Merhaba,

Tek başıma işin içinden çıkamadığım bir konu var. O yüzden değerli görüşlerinize ihtiyacım var.

Ben yaklaşık 1,5 yıldır çekişmeli boşanma aşamasındayım. Eşim beni eskort kadınlarla aldattı, aldatıldığımı yakaladım sonrasında çekişmeli olarak boşanma aşamasına geçtik. Şu anda şahitlerin dinlenme aşamasındayız. En son annem, kız kardeşim dinlendi. Bir sonraki duruşmada şahit dinlenmesine devam edilecek. Sonraki duruşma 8 ay sonraya verildi. En son olan duruşmaya o ve ailesi ( annesi ve babası) beraber geldiler. Ve eşim çok neşeliydi, sürekli kahkahalar attı. Bizimkiler dinlenirken sürekli güldü, tebessüm etti. Sonraki duruşma erkene alınsın diye çok rica ettiler ama yoğunluktan bir sonraki duruşma 8 ay sonraya verildi.

Son duruşmadan sonra sürekli eşimi düşünmeye başladım. Sürekli ne kadar neşeli olduğunu, hiçbir şeyin umrunda olmadığını, bitsin artık diye beklediğini anladım. Bende ise hala ona karşı inanılmaz bir öfke, nefret ve hiddet var. Hala da hiçbiri geçmiyor. Son zamanlarda hala eşime duygum olduğundan şüpheleniyorum. Bazen hala ağlıyorum, hatta bugün de ağladım. Yıkılan yuvama ağladım. Boşandıktan sonra eşimin başka bir kadınla evlenecek olmasına da ağladım.

Boşanacağım orası kesin, orayla ilgili sorun yok. Bana rezil iftiralar atmış, benim için kılını bile kıpırdatmamış, beni eskortlara kötüleyip aldatmış biriyle zaten evli kalamam. (Ki zaten eşim de boşanmak istiyor. Hatta benden çok daha hızlı bir şekilde boşanmak istiyor.) Ben halime hala çok üzülüyorum. Bana neler yaşattığını hala hatırlıyorum ama yaşama hevesim gitti. Diyelim boşandım, ileride başka biriyle olma, başka birini tanıma hevesim hiç yok. Daha 39 yaşındayım çok yaşlı değilim ama artık hiçbir erkeğe kalbimi, ruhumu açmak istemiyorum.

Bu arada dava sürecinde adliyede çok katıyım, asla duygusal değilim. Sonuna kadar hakkımı arama konusunda kararlıyım. Ama kendi başıma kalınca melankolik bir hale bürünüyorum. Önceki duruşmada böyle olmamıştım, bu duruşmada eşimin çok neşeli halini görünce şok oldum. Orada çaktırmadım ama bana her türlü kötülüğü yaptığı halde ne kadar neşeli, belki hayatında biri bile var, mutluluğu bulmuş diye düşündüm, kendime çok üzüldüm.

Hala eşime duygularım olduğundan şüpheleniyorum. Benimki kaybetmenin takıntısı mı, yoksa gerçekten duygularım mı var? Bu arada ilk boşanma davasını o açtı. Benim aldatıldığımı anladığımı fark edip hemen iftiralarla çekişmeli dava açtı. Ben ondan sonra dava açtım.

Fikrinizi yazarsanız çok sevinirim. Aşk mı takıntı mı? Gerçekten hala eşimi seviyor muyum, yoksa onu neşeli ve mutlu görünce takıntı mı yaptım, nasıl bu kadar tasasız, neşeli bir halde hayatına devam eder mi dedim. Eğer hala seviyorsam da duygularımı nasıl bitireceğim?

Değerli yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler :KK200:
Ya ben sana kıyamam
Sen çok güçlü ve aklı başında bir kadınsın, böyle bir adama duygun kaldığına inanmıyorum

Duruşmada gülerek kahkaha atarak sana psikolojik baskı kurmaya çalışmış, başarılı da olmuş.

Çoluk çocuk da yoksa ortada amann hiç düşünme bile 1-2 seneye hiç evlenmemiş gibi olacaksın. Kendine yeni bir aile kurup bu günleri nadiren hatırlayacaksın.
 
Back
X