• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta düşüş ve yükseliş

sena50

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mayıs 2026
Mesajlar
2
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
31
Merhaba benim reglim 10 gün gecikince test yaptım kan verdim 508 çıktı beta, 2 gün sonra 728 çıktı 2-3 gün sonra 256 düştü sonra tekrar kan verdim 150 oldu doktor düşük olmus dedi ve benim adet gibi kanamam geldi büyük pıhtılar attım kontrol için 10 gün kadar sonra tekrar kan verdim bu sefer beta değeri 236 yükselmiş bu durumu yaşayan var mı benim şuan ne agrı ne kanama bir şeyim yok doktor ultrasonla ilk gittiğimde baktı dış gebelik yok dedi ama aklım karıştı
 
Siz ihmal etmeyin 236 çıktıktan 2 gün sonra tekrar kan verin ve mutlaka usg çektirin. Bazen dış gebelik anlaşılmıyor
 
Merhaba benim reglim 10 gün gecikince test yaptım kan verdim 508 çıktı beta, 2 gün sonra 728 çıktı 2-3 gün sonra 256 düştü sonra tekrar kan verdim 150 oldu doktor düşük olmus dedi ve benim adet gibi kanamam geldi büyük pıhtılar attım kontrol için 10 gün kadar sonra tekrar kan verdim bu sefer beta değeri 236 yükselmiş bu durumu yaşayan var mı benim şuan ne agrı ne kanama bir şeyim yok doktor ultrasonla ilk gittiğimde baktı dış gebelik yok dedi ama aklım karıştı
Benim de 31-58 çıktı sonra 27-22 ye düştü kanamam oldu. Kanama 5 gün sürdü tekrar kan verdim 82-135-185 çıktı yükselmeye devam ediyor. Pazartesi yeniden kan vereceğim takip edilecek yükselirse dış gebelik değerlendirilecekmiş. Benim Ekim ayında bi dış gebeliğim vardı onda hiç düşme ve kanama olmamıştı az az yükseldi ve lekelenme olmuştu. Bu durum kafamı karıştırdı benim de. Umarım sizin değeriniz de kendi kendine düşer müdahale gerektirmez 🙏🏻
 
Teşekkür ederim yorumunuz için doktor kürtaj dedi aynı zamanda parça alıp inceleyelim dedi :(
 
Back
X