Merhaba benim reglim 10 gün gecikince test yaptım kan verdim 508 çıktı beta, 2 gün sonra 728 çıktı 2-3 gün sonra 256 düştü sonra tekrar kan verdim 150 oldu doktor düşük olmus dedi ve benim adet gibi kanamam geldi büyük pıhtılar attım kontrol için 10 gün kadar sonra tekrar kan verdim bu sefer beta değeri 236 yükselmiş bu durumu yaşayan var mı benim şuan ne agrı ne kanama bir şeyim yok doktor ultrasonla ilk gittiğimde baktı dış gebelik yok dedi ama aklım karıştı