Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?