• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

BETA HCG 12 ÇIKTI

nimesal

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2025
Mesajlar
18
Emoji Skoru
6
Puanlar
6
Yaş
31
Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?
 
Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?
Merhaba erken gebelik belirtisi de olabilir çünkü 5 üzeri pozitif sayılıyor ama iğnenin etkisi de olabilir yükselmesi. 48 saat sonra tekrar kan ver 2 kat artış oluyorsa hamilesindir anca o şekilde kesinleşir
 
Merhaba erken gebelik belirtisi de olabilir çünkü 5 üzeri pozitif sayılıyor ama iğnenin etkisi de olabilir yükselmesi. 48 saat sonra tekrar kan ver 2 kat artış oluyorsa hamilesindir anca o şekilde kesinleşir
Kan vermek için 48 saatin geçmesini bekliyorum ama zaman bir türlü geçmiyor. Erken idrar testi yaptım sonucu ilk 5 dakikada negatif çıkıyor ancak aradan 45 dk geçtikten sonra silik bir çizgi oluştu. İğnenin etkisi mi emin olamıyorum çünkü iğne vücuttan 12 gün sonra çıkıyormuş
 
Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda
Merhaba erken gebelik belirtisi de olabilir çünkü 5 üzeri pozitif sayılıyor ama iğnenin etkisi de olabilir yükselmesi. 48 saat sonra tekrar kan ver 2 kat artış oluyorsa hamilesindir anca o şekilde kesinleşir
Merhaba iğnenin üzerinden neredeyse 20 gün geçmiş çok erken bi hamilelik hayırlı uğurlu olsun iğnenin etkisi var diyorlar ama iğneden 20 gün sonra o etki kalmaz bence darısı başıma dua edin ben de bu ay başladım
 
Kan vermek için 48 saatin geçmesini bekliyorum ama zaman bir türlü geçmiyor. Erken idrar testi yaptım sonucu ilk 5 dakikada negatif çıkıyor ancak aradan 45 dk geçtikten sonra silik bir çizgi oluştu. İğnenin etkisi mi emin olamıyorum çünkü iğne vücuttan 12 gün sonra çıkıyormuş
Bence iğnenin etkisi geçmiştir canım
 
Merhaba iğnenin üzerinden neredeyse 20 gün geçmiş çok erken bi hamilelik hayırlı uğurlu olsun iğnenin etkisi var diyorlar ama iğneden 20 gün sonra o etki kalmaz bence darısı başıma dua edin ben de bu ay başladım
İnşallah sizde bende mutlu haberi akırız bu ay ❤️
 
Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?
Bence ovitrelle etkisi çoktan vücuttan atılmış oluyor tarihlere göre. Gebe olabilirsiniz. Bende beta 17 ile öğrenmiştim düzenli artış olmuştu. 5 ve üzeri için pozitif diyolar
 
Kızlar, biraz önce kahverengi akıntı gibi bir lekelenme olmuş iç çamaşırımda. Bu yerleşme kanaması olabilir mi fikriniz var mı
 
Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?
İğnenin etkisi geçmiştir hamilesiniz tebrik ederim bende 25 şubatta çatlatma iğnesi oldum 8 martta 7 ile öğrendim
 
İğnenin etkisi geçmiştir hamilesiniz tebrik ederim bende 25 şubatta çatlatma iğnesi oldum 8 martta 7 ile öğrendim
Merhaba bende yarın tekrar kontrole gideceğim tedaviye başlayacak ama ne olduğunu söylemedi sabah erken gel ilaç isteyeceğim dedi acaba ilaçı devlet mi veriyor
 
Merhaba bende yarın tekrar kontrole gideceğim tedaviye başlayacak ama ne olduğunu söylemedi sabah erken gel ilaç isteyeceğim dedi acaba ilaçı devlet mi veriyor
Eğer yumurta çatlatma tedavisi yapacaksa devler karşılamıyor. Benim doktorum femera veriyor bu ilaç 800 küsür TL onu kullandıktan sonrada ovitrelle göbekten iğne oluyorsunuz onuda güncel olarak 2.200 TL gibi bir rakama almıştım
 
İğnenin etkisi geçmiştir hamilesiniz tebrik ederim bende 25 şubatta çatlatma iğnesi oldum 8 martta 7 ile öğrendim
İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bende güzel haberi duyabilmek için sabırsızlanıyorum ❤️
 
Eğer yumurta çatlatma tedavisi yapacaksa devler karşılamıyor. Benim doktorum femera veriyor bu ilaç 800 küsür TL onu kullandıktan sonrada ovitrelle göbekten iğne oluyorsunuz onuda güncel olarak 2.200 TL gibi bir rakama almıştım
Hiç bişey demedi Amh iyi kiste yok hayırlısı olsun kolaylıkla inşallah o yumurta catlama iğnesiyle öne mi geliyor
 
Kızlar sabah uyandığımda regl olduğumu gördüm yani kimyasal gebelikmiş aynı durumu yaşayanlar için paylaşmak istedim. İnşallah hepimiz en kısa sürede istediğimiz o mutlu haberi alacağız ❤️
 
Kızlar merhaba, son adet tarihim 30 ocak-2 şubat. Bu ay doktorum yumurta çatlatma tedavisi yapıyor. 22 şubatta ovitrelle oldum ve dün yani 9 martta sağlık ocağında kan verdim beta hcg 12.15 çıktı sizce hamilemiyim? Değer referans dışı kırmızı renkte görünüyor çokta ümitlenmek istemiyorum yarın sabah yine kan vereceğim. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda?
Bende ilk gebeliğimi 12.65 ile öğrenmiştim 2 aya kadar gittik ama Malesef kalbi durduğu için kürtaj olmuştum . Umarım sizin sağlıkla ilerler
 
Back
X