• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta hcg 464.63

Busskyaa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mayıs 2026
Mesajlar
32
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
26
Merhabalar Reglime daha 8 gün varken 5 mayıst beta hcg değerim 4.99 çıktı 6 mayısta 21.12 ye yükseldi 8 mayısta 84.8 e 9 mayısta 169.27 11 mayısta 464.63 çıktı bugün gene kan vericem normalde bugün regli olma günüm ama korkuyorum değerler nasıl sizce
 
merhaba bence hiç korkma gayet güzel gidiyorsun bende yarın 2. Defa kan vereceğim.. Beta herkeste aynı artmaz bence 🌸 kan verdiğiniz saat ve hastane aynı mı?
 
Gayet güzel çıkmış değerleriniz. Düzgün artış olması önemli. İçinizi ferah tutun
 
Evet evet aynı hastane ve aynı saatte verdim beta 3042 ye geldiğinde karından keseyi gördük bile inşallah haftaya kalp atışlarınıda duyarız. İnşallah sizde güzel sağlıklı artışlar görürsünüz
 
Evet dediğiniz gibi sağlıklı güzel artışlar yaşadım inşallah sağlıklı bir gebelik olarak devam ederiz hepimiz
 
Evet dediğiniz gibi sağlıklı güzel artışlar yaşadım inşallah sağlıklı bir gebelik olarak devam ederiz hepimiz
Merhaba doktorunuz ikiz gebelikten süphelendi mi acaba ya da böyle bir şey oldu mu? Ben de reglime 4 gün kala 145 2 gün kala 495 değerlerini gördüm. Kese muayenesi sıasında doktor ikinci bir kese olabielceğini ama sıvı birikintisi ya da kanamadır dedi. Bir gün sonra yoktu. Bu artışlar ve bu kadar erken artışlar normal mi. Sat 27.04. Yoksa ikiz ihtimali mi güçlüdür
 
Yok hayır ilk bizde ikiz olabileceğinden şüphelendik ama tek kese göründü tek bebek göründü. Artış hızınız gayet sağlıklı olması gerektiği gibi görünüyor. 48 saatte bir mutlaka aynı saatte ve aynı hastanede kan vermenize devam edin. İkiz gibi görünmüyor.
 
Yok hayır ilk bizde ikiz olabileceğinden şüphelendik ama tek kese göründü tek bebek göründü. Artış hızınız gayet sağlıklı olması gerektiği gibi görünüyor. 48 saatte bir mutlaka aynı saatte ve aynı hastanede kan vermenize devam edin. İkiz gibi görünmüyor.
Yumurtlamanız hangi gündü biliyor musunuz? Benim 3.38 kat arttığı için düşündürüyor.
 
Beta ilk zamanlar çok yüksek artış gösterirmiş değer çok küçük olduğu için bu yüzden gayet normal. Benimde ilk başta 4 katı artmıştı 1000 leri geçtikten sonradan 2.80 katı artmıştı sonra hep 2.75 civarı arttı. Bizde ikiz çıkmadı belki sizde çıkabilir bilmiyorum ama ilk zaman ki değerleriniz şuan gayet normal gidiyor. Kaç kere beta verdiniz peki tarihleri ve değerleriniz kaçtı?
 
Ben sadece iki kez verdim. Aslında
Beta ilk zamanlar çok yüksek artış gösterirmiş değer çok küçük olduğu için bu yüzden gayet normal. Benimde ilk başta 4 katı artmıştı 1000 leri geçtikten sonradan 2.80 katı artmıştı sonra hep 2.75 civarı arttı. Bizde ikiz çıkmadı belki sizde çıkabilir bilmiyorum ama ilk zaman ki değerleriniz şuan gayet normal gidiyor. Kaç kere beta verdiniz peki tarihleri ve değerleriniz kaçtı?
ben sadece 2 kez verdim. Aslında hiç beklediğim bir şey değildi reglime 4-5 gün vardı. Test pozitif cıktı. Aynı gün 19 mayısya çok çok yüksek ihtimal dpo 11 de kan verdiğimde beta 149 du. Ill degerin de bu kadar yüksek olması normal mi acaba
 
Yok hayır ilk bizde ikiz olabileceğinden şüphelendik ama tek kese göründü tek bebek göründü. Artış hızınız gayet sağlıklı olması gerektiği gibi görünüyor. 48 saatte bir mutlaka aynı saatte ve aynı hastanede kan vermenize devam edin. İkiz gibi görünmüyor.
Kese boyutunuz kaç ölçüldü acaba yolk kesesi de gözüktü mü ve hangi tarihte
 
Beta 3042 iken karından ultrason ile 16 Mayısta 4+4 haftalıkken kesem 5.1 mm ölçüldü 21 Mayısta 10.71 mm ölçüldü yolk keseside göründü 25 Mayısta 15.6 mm göründü kalp atışını gördük diğer kontrolüm 9 Haziranda olucak
 
Beta 3042 iken karından ultrason ile 16 Mayısta 4+4 haftalıkken kesem 5.1 mm ölçüldü 21 Mayısta 10.71 mm ölçüldü yolk keseside göründü 25 Mayısta 15.6 mm göründü kalp atışını gördük diğer kontrolüm 9 Haziranda olucak
Merhaba gittiniz mi acaba :) nasılsınız nedir son durumlar
 
Merhabaa evet evet gittik. Kalp atışını duyduk gayet sağlıklı miniğimiz inşallah böyle devam eder☺️
 
Merhabaa evet evet gittik. Kalp atışını duyduk gayet sağlıklı miniğimiz inşallah böyle devam eder☺️
 
Back
X