• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PRENSESS1

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şubat 2025
Mesajlar
293
Emoji Skoru
156
Puanlar
18
Merhaba kızlar tüp bebek beta hCG değerim
15.02.25📌 312
17.02.25📌 522.9
19.02.25📌 1197 çıktı
Sizce değerim nasıl bu değerde olup kese görenler varmı ❓
Birde Beta 1197 kaç haftalık oluyor acaba 😇😇
 
10 gün sonra çağırdı biraz geç değilmi acaba şuan gözükmezmi 😂
Hiç endişelenme benim doktorum da adet günümde kan artışına göre ki ben kan artışına Sadece bir kere baktırdım 12 gün sonra gel erken gelmene gerek yok demişti daha garanti oluyor yolc sac falan görünür
 
10 gün sonra çağırdı biraz geç değilmi acaba şuan gözükmezmi 😂
Sabret bebisi de görelim diye demiştir, gitsen bir şey göremezsin, tekrar tekrar gitme, 2500den sonra 3000civari kese görünür daha üstü Yolk sac falan goruncek vakit ve acele etme 😊 hayırlısı olsun inşallah 😊
 
Hiç endişelenme benim doktorum da adet günümde kan artışına göre ki ben kan artışına Sadece bir kere baktırdım 12 gün sonra gel erken gelmene gerek yok demişti daha garanti oluyor yolc sac falan görünür
hm anladım biraz sabırsız geçicek bugünler bakalım 😂😂
 
Sabret bebisi de görelim diye demiştir, gitsen bir şey göremezsin, tekrar tekrar gitme, 2500den sonra 3000civari kese görünür daha üstü Yolk sac falan goruncek vakit ve acele etme 😊 hayırlısı olsun inşallah 😊
Bende birazcık sabırsızlık var bide görmeyince hâlâ inanamıyorum gerçekten farklı bir duyguymuş 😂🥰
 
donmuş transferse transfer günü 2 haftalık sayılıyor bebek
Ben ona göre hesapladığımda 4 hafta 5 günlük çıkıyor ama doğru oluyormu yoksa gelişiminede bağlımı acaba haftası henüz kesede görmedik görünce belli olurda😊
 
Benm bugün 14. Günüm 381 çıktı değer haftaya kese için gel dedi 😂 e görünmez büyük ihtimal beni nie çağırdıki bu😂
Bazıları gözüküyor diyolar kalp atışı olmaz ama kesesini görürsün belki ben doktorumun videolsrında görüyorum 500 üstü Betayla kese bakıyor
 
Ben ona göre hesapladığımda 4 hafta 5 günlük çıkıyor ama doğru oluyormu yoksa gelişiminede bağlımı acaba haftası henüz kesede görmedik görünce belli olurda😊
benim tam tuttu o tarihle 10 gün sonra doktora gittiğim de 6+ bir şeydi kalp atışını da duymuştum
 
Merhaba bu sonuca bakar mısınız rica etsem
1000022777.webp
 
Back
X