Beta HCG düşük artması ve Dış gebelik riski

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Endişelerini söylersin ben küçük bir ihtimal de olsa beklemek istiyorum bir süre daha de mutlaka baska doktora git
Ben ısrarla (buradan okuduğum tecrübeleri gördükten sonra olumlu düşünüyordum, az az artıp bebeğine kavuşan çok anne olmuş) normal gebeliğe dönme ihtimali var mı? Direk hayır dönmez deyip kestirip atması...

Hani sonuçta değerim düşmüyor. ilk %84 arttı, iki gün sonra %21 sonuncusu da %52 artmış. düşüş yok, sabit kalma da yok..
 

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Endişelerini söylersin ben küçük bir ihtimal de olsa beklemek istiyorum bir süre daha de mutlaka baska doktora git
..bana demişti ki; tüpüne zarar verir, iğneyle düşürtürüz. Beklemeli miyim onu da bilmiyorum ki. Bu akşam test vericem mesela 600 üstü çıkarsa ne olacak? normale mi döndü diyecek. E ben düşünmicek miyim, hani dönmicekti diye :KK70: kafamda milyon soruuu
 

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
443 cikti. Sagliksiz dedi nobetci doktor, degee katlanmiyor dedi..
Ama beta degerinde Dusme yok. Sabit kalmiyor. Kanama lekelenme yok.. ne yapacagim bilmiyorum hic ya 😭
 

Huma12

Üye
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2021
480
151
Merhaba; reglime bir gün kala öylesine yumurtlama testi yaptım ve çok koyu çıktı. Yumurtalama testinde gebelik öğrenmiş oldum. Aynı gece hemen kan testine gittim ve çıkan değerim de hamileydim. (Yaşım 38 /11 yaşında da kızım var, bi kaç yıldır doktora gitmeden olsun diye bekleyenlerdendik)
Sırasıyla Beta Hcg;
27 Eylül - 92.40
29 Eylül - 170.5
01 Ekim - 205.6
04 Ekim - 313.0

**Mayıs ayında kimyasal gebelik yaşadım, ufak ufak düştü, bana yerleşme kanaması diyorlardı :KK43:
orda da ilk öğrendiğimde 77.4 gün sonra 114.1 gün sonra 55.0 görmüştüm. Sonra 4-5 gün sonra sıfırlanması görmem gerektiği için tekrar yapmıştım testi.


Dün akşam testi tekrarladım.
313 çıktı.
ve tüm sonuçlarımla bu sabah doktora göründüm.
Sağlıksız bi gebelik gibi görünüyor, dış gebelik olabilir dedi. ikiye katlanması gerekiyordu dedi.
Vajinal ultrasonla baktı, dış gebelik gibi durmuyor. yarın aynı saatte tekrar test yaptır ve 600 lerde olması gerek dedi. Aksi halde iğneyle düşürtecekmiş. O kadar çok kişinin yazısına şahit oldum ki beta az da artsa sonunda doğuran.
Ne düşüneceğimi bilemiyorum
Hali hazırda ağrı sızı sancı, kanama lekelenme hiç bişi yok. Benzer durum yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?
İnşAllah saglıklı dir ama eğer ki düşük olursa bir genetik testi yaptırın derim kan pıhtılaşmasi kimyasal diş gebelik sebep oluyormuş
 

Selinby61

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
3.780
2.079
443 cikti. Sagliksiz dedi nobetci doktor, degee katlanmiyor dedi..
Ama beta degerinde Dusme yok. Sabit kalmiyor. Kanama lekelenme yok.. ne yapacagim bilmiyorum hic ya 😭
Değerini takip et 2 gunde bir beta baktirmaya devam et belli ki sağlıksız bir gebelik çünkü düşüş var eğer yükselme olsaydi evet bekleyebilirdin. Şuan önceliğin dis gebelik ihtimaline karşı beta takibi yapmak dış gebelikse zaten fazla lafa gerek yok kadin doğumun en acil durumlarından birisi olduğunu söylemişti bir doktor.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 197 gün geçti.

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Değerini takip et 2 gunde bir beta baktirmaya devam et belli ki sağlıksız bir gebelik çünkü düşüş var eğer yükselme olsaydi evet bekleyebilirdin. Şuan önceliğin dis gebelik ihtimaline karşı beta takibi yapmak dış gebelikse zaten fazla lafa gerek yok kadin doğumun en acil durumlarından birisi olduğunu söylemişti bir doktor.
Ne zamana kadar beta takibi yapmalıyım? Düşüşe geçince mi? Ya da kanama ağrı filan mı beklemeliyim. yarın akşam yine test yapıcam. Bir de sağlıksız bi gebelikse değerim neden düşmüyor, artış bana umut oluyor katlanma olmamasına rağmen.
..ve diyelim yarın katlandı değerim, sağlıklıya mı döndü demek olacak?

Hali hazırda artış var, min %60 deniliyor ve son artış oranım %42

27 Eylül - 92.40
29 Eylül - 170.5
01 Ekim - 205.6
04 Ekim - 313.0
06 Ekim - 443.0
 

Selinby61

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
3.780
2.079
Ne zamana kadar beta takibi yapmalıyım? Düşüşe geçince mi? Ya da kanama ağrı filan mı beklemeliyim. yarın akşam yine test yapıcam. Bir de sağlıksız bi gebelikse değerim neden düşmüyor, artış bana umut oluyor katlanma olmamasına rağmen.
..ve diyelim yarın katlandı değerim, sağlıklıya mı döndü demek olacak?

Hali hazırda artış var, min %60 deniliyor ve son artış oranım %42

27 Eylül - 92.40
29 Eylül - 170.5
01 Ekim - 205.6
04 Ekim - 313.0
06 Ekim - 443.0
Bu artışta sorun var yeteri kadar katlanmiyor. Ya betan dengesiz yükselmeye devam edecek kese vs oluşur sağlıksız devam eder müdahale ile dusururler herhalde onu doktor der bilemiyorum ben. Ya da kanamam baslar betanın0 a döndüğünü gorene kadar takip edersin. Sağlıklı ya doner gibi görünmüyor canim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 197 gün geçti.

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Bu artışta sorun var yeteri kadar katlanmiyor. Ya betan dengesiz yükselmeye devam edecek kese vs oluşur sağlıksız devam eder müdahale ile dusururler herhalde onu doktor der bilemiyorum ben. Ya da kanamam baslar betanın0 a döndüğünü gorene kadar takip edersin. Sağlıklı ya doner gibi görünmüyor canim
niye düşüşe geçmiyor ki, ya da kanama yapmıyor ne bilim :KK43:
 

Selinby61

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
3.780
2.079
niye düşüşe geçmiyor ki, ya da kanama yapmıyor ne bilim :KK43:
Canim 6.haftada kalbi duran bebeğimin kanaması 8.hafta sonuna doğru başladı. Zaten 8.haftada öğrenmiştik kalbinin durduğunu kürtaj için tarih aldik o ara başladı kanamam. Yani demem o ki vücudun işleyişi ne şekilde bilemiyoruz Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıklıysa tez zamanda al müjdeyi inşallah. Degilsede en az hasarla atlat bir an once
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 197 gün geçti.

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Canim 6.haftada kalbi duran bebeğimin kanaması 8.hafta sonuna doğru başladı. Zaten 8.haftada öğrenmiştik kalbinin durduğunu kürtaj için tarih aldik o ara başladı kanamam. Yani demem o ki vücudun işleyişi ne şekilde bilemiyoruz Rabbim hayırlısını nasip etsin sağlıklıysa tez zamanda al müjdeyi inşallah. Degilsede en az hasarla atlat bir an once
Sağlıcakla gelsin tüm bebeler dilerim ki. Huzur içinde bi hamilelik yok arkadaş, hep bi stres hep bi düşünce.
Bu gidişatıma göre normale dönme ihtimali var mı sence :KK43: artışın bana hala umut olması da cabası. Yarın akşam yine test vericem.
iki katını görsem mesela 443 tü, 800 leri görsem herşey yoluna giriyo mu olur durum?
 

Selinby61

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
3.780
2.079
Sağlıcakla gelsin tüm bebeler dilerim ki. Huzur içinde bi hamilelik yok arkadaş, hep bi stres hep bi düşünce.
Bu gidişatıma göre normale dönme ihtimali var mı sence :KK43: artışın bana hala umut olması da cabası. Yarın akşam yine test vericem.
iki katını görsem mesela 443 tü, 800 leri görsem herşey yoluna giriyo mu olur durum?
Bilemiyorum canım tek bir artışla herşey duzelir mi? Beta takibi kese görünmesi kalp atışı tarama testleri düşük riski zaten hep var detaylı ultrasonu sonra ya erken doğarsa ihtimali doğunca hastalığı ağlaması gazi vs vs vs bitmez yani bu işler hep boyle
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 197 gün geçti.

Masallardiyarii

Masallar da gerçek olacak 🙏🏻🐣
Kayıtlı Üye
7 Mayıs 2021
1.370
1.649
Sağlıcakla gelsin tüm bebeler dilerim ki. Huzur içinde bi hamilelik yok arkadaş, hep bi stres hep bi düşünce.
Bu gidişatıma göre normale dönme ihtimali var mı sence :KK43: artışın bana hala umut olması da cabası. Yarın akşam yine test vericem.
iki katını görsem mesela 443 tü, 800 leri görsem herşey yoluna giriyo mu olur durum?
Hakkınızda hayırlısı olsun ama bence doktorunuza güvenin çünkü tüplerinize zarar verirse çok daha zor olur sizin için yine testi yaptırın ama yine az artıyor ise bir görüş daha alıp karar verin ama çok ertelemeyin bence çünkü tüpleri patlatma riski var Allah korusun aynı yerde aynı saatte kan verin bakalım nasıl olucak sonuç inşallah hayırlı haberler alirsiniz
 

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Yarına randevu aldım 11 e. Şimdi işteyim ve peçete pembe oldu. Düşürüyor muyum acaba :KK43:
Takvime göre 6 haftalık görünüyorum.
 

merviskvk

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
22 Eylül 2021
63
13
30
Perhaba
Merhaba; reglime bir gün kala öylesine yumurtlama testi yaptım ve çok koyu çıktı. Yumurtalama testinde gebelik öğrenmiş oldum. Aynı gece hemen kan testine gittim ve çıkan değerim de hamileydim. (Yaşım 38 /11 yaşında da kızım var, bi kaç yıldır doktora gitmeden olsun diye bekleyenlerdendik)
Sırasıyla Beta Hcg;
27 Eylül - 92.40
29 Eylül - 170.5
01 Ekim - 205.6
04 Ekim - 313.0

**Mayıs ayında kimyasal gebelik yaşadım, ufak ufak düştü, bana yerleşme kanaması diyorlardı :KK43:
orda da ilk öğrendiğimde 77.4 gün sonra 114.1 gün sonra 55.0 görmüştüm. Sonra 4-5 gün sonra sıfırlanması görmem gerektiği için tekrar yapmıştım testi.


Dün akşam testi tekrarladım.
313 çıktı.
ve tüm sonuçlarımla bu sabah doktora göründüm.
Sağlıksız bi gebelik gibi görünüyor, dış gebelik olabilir dedi. ikiye katlanması gerekiyordu dedi.
Vajinal ultrasonla baktı, dış gebelik gibi durmuyor. yarın aynı saatte tekrar test yaptır ve 600 lerde olması gerek dedi. Aksi halde iğneyle düşürtecekmiş. O kadar çok kişinin yazısına şahit oldum ki beta az da artsa sonunda doğuran.
Ne düşüneceğimi bilemiyorum
Hali hazırda ağrı sızı sancı, kanama lekelenme hiç bişi yok. Benzer durum yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?
merhaba oncelikle gecmis olsun merak ettim ne oldu sonucunuz insallah bir sorun olmadan devam'ediyordur gebeliginiz
 

durulina

Guru
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2010
914
13
Perhaba

merhaba oncelikle gecmis olsun merak ettim ne oldu sonucunuz insallah bir sorun olmadan devam'ediyordur gebeliginiz
Kimyasal gebelikmiş, cuma gelen pembelik düşme habercisiymiş zaten, 443 ten 367 ye düştü değerim. bi kaç günü adet kanaman da başlar dedi doktor. dün gece adet de oldum :KK43: