Aynı durum bendede var ilkinde 24 ikinci 66 üçüncü 95 çıktı moralim çok bozulduMerhabalar hanımlar :) son adet tarihim 19 Aralık ve ben 18 Ocak akşamı evde yaptığım kaset test ile hamile olduğumu öğrendim ertesi sabah testi ilk idrarla tekrarladım yine aynı şekilde koyu çift çizgi çıktı.. Aynı gün doktora gittim. Beta hcg değerim 311 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 613 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 989 çıktı.. Doktor değerlerimin 2 katı artmadığını söylüyor.. Yarın doktora gidicem ve beni muayene edicek eğer kese bişe görmezse değerlerime göre kürtaj olacağımı söyledi.. Kafam allak bullak oldu korkuyorum. Sizce değerlerim nasıl böyle şeyler yaşayıp hamileliği iyi giden oldu mu yoksa dış gebelik veya kimyasal ile mi sonuçlandı yardımcı olursanız çok sevinirim
Doktorun ne dedi peki canımAynı durum bendede var ilkinde 24 ikinci 66 üçüncü 95 çıktı moralim çok bozuldu
İki gün sonra kan ver dedi ilk artışa göre ikinci artış hızı düşük dedi kimyasal olabilirmişDoktorun ne dedi peki canım
Bilemiyorum canım işte öylece kaldım kadın direk olumsuz cevap verdi moralim bozulduIki kat degil yuzde 60 ve uzeri artmasi gerekiyor. Doktorunuz kurtaj derse mutlaka baska doktordan gorus alın bence
Hakkımızda hayırlısı olsun canım bebişlerimiz inşallah bizimledirİki gün sonra kan ver dedi ilk artışa göre ikinci artış hızı düşük dedi kimyasal olabilirmiş
İnşallah canım benim inşallahHakkımızda hayırlısı olsun canım bebişlerimiz inşallah bizimledir
Merhaba son durumunuz nedir acaba benimde bu şekilde tam iki katı artmıyor değerlerim doktorum geç döllenme olabilir dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı ama iki günde bir beta takibi yapmamı istedi kese nokta kadar göründü ama 1600 lerdeykenMerhabalar hanımlar :) son adet tarihim 19 Aralık ve ben 18 Ocak akşamı evde yaptığım kaset test ile hamile olduğumu öğrendim ertesi sabah testi ilk idrarla tekrarladım yine aynı şekilde koyu çift çizgi çıktı.. Aynı gün doktora gittim. Beta hcg değerim 311 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 613 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 989 çıktı.. Doktor değerlerimin 2 katı artmadığını söylüyor.. Yarın doktora gidicem ve beni muayene edicek eğer kese bişe görmezse değerlerime göre kürtaj olacağımı söyledi.. Kafam allak bullak oldu korkuyorum. Sizce değerlerim nasıl böyle şeyler yaşayıp hamileliği iyi giden oldu mu yoksa dış gebelik veya kimyasal ile mi sonuçlandı yardımcı olursanız çok sevinirim
Banda yardımcı olurmusunuz ilk testi dün yaptım akşamı zman yaptığımda ilk fotodaki gibi pembe dağıldı bugün baktım çizgi vardı yardımcı olurmusunuzİki gün sonra kan ver dedi ilk artışa göre ikinci artış hızı düşük dedi kimyasal olabilirmiş
Ben hiç bu testlerden kullanmadım direk kan verdim insan çok merak ediyor içi içini yiyor ama bu testler kan testi gibi yüzde yüz sonuç göstermiyor ama şunu söyleyeyim bence hamissiniz ikincisinde de gayet görülüyorBanda yardımcı olurmusunuz ilk testi dün yaptım akşamı zman yaptığımda ilk fotodaki gibi pembe dağıldı bugün baktım çizgi vardı yardımcı olurmusunuz
Ay inşallah ya bugün veya yarın bat ama bugün bir şey yok beklicem artık olmadı yarın sabah tekrar yaparım test teşekkür ediyorumBen hiç bu testlerden kullanmadım direk kan verdim insan çok merak ediyor içi içini yiyor ama bu testler kan testi gibi yüzde yüz sonuç göstermiyor ama şunu söyleyeyim bence hamissiniz ikincisinde de gayet görülüyor
Merhaba sonucunuz ne oldu acabaİki gün sonra kan ver dedi ilk artışa göre ikinci artış hızı düşük dedi kimyasal olabilirmiş
88 e düştü maalesef kimyasal gebelik olduMerhaba sonucunuz ne oldu acaba
Çokk geçmiş olsun tez zamanda tekrar sağlıklı bir şekilde hamile kalırsınız inşallah .Şuan bence aynı durumda gibiyim iki gün önce 74 çıktı bugün verdim 108 çıktı bemim hiç ümidim ypk kimyasal oldum kesin diyorum çünkü artış çok az daha öncede dört kez kimyasal gebelik geçirdim bu işten nasıl kurtulacağımı bilmiyorum88 e düştü maalesef kimyasal gebelik oldu
Size de çok geçmiş olsun biz eşimle pgt yaptırmayı düşünüyoruz genetiği sağlam embiryo transferi ile kimyasal gebelik olabilme ihtimali çok düşüyorÇokk geçmiş olsun tez zamanda tekrar sağlıklı bir şekilde hamile kalırsınız inşallah .Şuan bence aynı durumda gibiyim iki gün önce 74 çıktı bugün verdim 108 çıktı bemim hiç ümidim ypk kimyasal oldum kesin diyorum çünkü artış çok az daha öncede dört kez kimyasal gebelik geçirdim bu işten nasıl kurtulacağımı bilmiyorum
Sizin ilk kimyasal gebeliğiniz mi pekiSize de çok geçmiş olsun biz eşimle pgt yaptırmayı düşünüyoruz genetiği sağlam embiryo transferi ile kimyasal gebelik olabilme ihtimali çok düşüyor
Evet daha önce hiç gebelik olmadı siz önce şehir hastanesinde esiniz de siz de tıbbi genetik yaptırin o ücretsiz sonra pgt düşünün derimSizin ilk kimyasal gebeliğiniz mi peki
değerleriniz gayet güzel artmış illaki 2 kat artış olmasına gerek yok. bu değerlerle zaten kese görülmesi beklenmez. kürtaj derse kesinlikle başka doktora görününMerhabalar hanımlar :) son adet tarihim 19 Aralık ve ben 18 Ocak akşamı evde yaptığım kaset test ile hamile olduğumu öğrendim ertesi sabah testi ilk idrarla tekrarladım yine aynı şekilde koyu çift çizgi çıktı.. Aynı gün doktora gittim. Beta hcg değerim 311 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 613 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 989 çıktı.. Doktor değerlerimin 2 katı artmadığını söylüyor.. Yarın doktora gidicem ve beni muayene edicek eğer kese bişe görmezse değerlerime göre kürtaj olacağımı söyledi.. Kafam allak bullak oldu korkuyorum. Sizce değerlerim nasıl böyle şeyler yaşayıp hamileliği iyi giden oldu mu yoksa dış gebelik veya kimyasal ile mi sonuçlandı yardımcı olursanız çok sevinirim
ilk kimyasal gebelikte doktorların buna yönlendirmesi bence anne adayını korkutuyor. benimde 1 kimyasal gebeliğim oldu doktorum hemen hsg istedi. ben tek kimyasalla çektirmek istemediğimi söyledim ve sonraki ay sağlıklı gebeliğim olduEvet daha önce hiç gebelik olmadı siz önce şehir hastanesinde esiniz de siz de tıbbi genetik yaptırin o ücretsiz sonra pgt düşünün derim