• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Evet daha önce hiç gebelik olmadı siz önce şehir hastanesinde esiniz de siz de tıbbi genetik yaptırin o ücretsiz sonra pgt düşünün derim
ben iki kez genetik test yaptırdım eşim de kromozomlara bakıldı herşey normal çıktı ama sağlıklı gebelik olmuyor 3 yıldır evliyiz baş vurmadığımız kapı kalmadı bi kez normal hamile kaldım onda da kalp atışı duyulmadan düşük oldu kürtaj oldum .Pgt dediğiniz ne acaba tüp bebek mi
 
ben iki kez genetik test yaptırdım eşim de kromozomlara bakıldı herşey normal çıktı ama sağlıklı gebelik olmuyor 3 yıldır evliyiz baş vurmadığımız kapı kalmadı bi kez normal hamile kaldım onda da kalp atışı duyulmadan düşük oldu kürtaj oldum .Pgt dediğiniz ne acaba tüp bebek mi
Tüp Bebek de embiryo dan parça alıp DNA sina bakıyorlar embiryo sağlıklı mı değil mi diye kimyasal gebelikler genelde ondan oluyormuş
 
Tüp Bebek de embiryo dan parça alıp DNA sina bakıyorlar embiryo sağlıklı mı değil mi diye kimyasal gebelikler genelde ondan oluyormuş
Onu bende düşündüm ama tüp bebekte de kimyasal olma ihtimali var demişti doktor oda kesin çözüm değil dedi o yüzden ondan da korkuyorum
 
ilk kimyasal gebelikte doktorların buna yönlendirmesi bence anne adayını korkutuyor. benimde 1 kimyasal gebeliğim oldu doktorum hemen hsg istedi. ben tek kimyasalla çektirmek istemediğimi söyledim ve sonraki ay sağlıklı gebeliğim oldu
İki kez de negatif tüp Bebek süreci geçirdim maalesef toplam üç defa olumsuz sonucumuz oldu herseyimiz iyi işte eşimin morfolojisi düşük ileri hareketi düşük sayısı düşük
 
Onu bende düşündüm ama tüp bebekte de kimyasal olma ihtimali var demişti doktor oda kesin çözüm değil dedi o yüzden ondan da korkuyorum
İşte tüp Bebek de embiryoya pgt yapılınca kimyasal risk azalıyor yani eğer embironuz sağlıklı ise rahimde sıkıntı yok ise sağlıkla ilerliyor
 
İşte tüp Bebek de embiryoya pgt yapılınca kimyasal risk azalıyor yani eğer embironuz sağlıklı ise rahimde sıkıntı yok ise sağlıkla ilerliyor
Peki tahminen kaça mal oluyor maliyeti .Çünkü bende düşünüyorum artık eğer bu defa da kimyasal olduysam o yola başvurcam
 
Peki tahminen kaça mal oluyor maliyeti .Çünkü bende düşünüyorum artık eğer bu defa da kimyasal olduysam o yola başvurcam
Maalesef çok tüp Bebek zaten ilaçlarla 200 bin tutuyor pgt ise embiryo başı 270 dolar benim gittiğim hastanede
 
İki kez de negatif tüp Bebek süreci geçirdim maalesef toplam üç defa olumsuz sonucumuz oldu herseyimiz iyi işte eşimin morfolojisi düşük ileri hareketi düşük sayısı düşük
anladım çok geçmiş olsun, ben sadece ilk kimyasal gebeliğiniz sanmıştım. Rabbim yardımcınız olsun
 
Merhaba son durumunuz nedir acaba benimde bu şekilde tam iki katı artmıyor değerlerim doktorum geç döllenme olabilir dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı ama iki günde bir beta takibi yapmamı istedi kese nokta kadar göründü ama 1600 lerdeyken
12 Ocak 145,88
14 Ocak 264,72
16 Ocak 339
19 Ocak 1126,5
21 Ocak 1648,8
23 ocak 2323,3
26 Ocak 4572,8 benim değerlerim bu şekilde bir kere sağlıksız gebelikle gebeliğim sonlandı bu yüzden endişeliyim
Merhabalar pazartesi günü beta hcg 3180 çıktı birden ve kese göründü içinde de yolk kesesi oluşmuş dedi tekrar pazartesi gideceğim ve inşallah kalp atıştalarını dinleyecekmişiz sağlıklı bir gebelik mi değil mi bakılacak
 
İşte tüp Bebek de embiryoya pgt yapılınca kimyasal risk azalıyor yani eğer embironuz sağlıklı ise rahimde sıkıntı yok ise sağlıkla ilerliyor
Ben buyüzden tüp bebeğe başvurdum 3 kere transfer oldum 3 de kimyasl oldu pgt gönderdik temiz gelip 5. Gün embriyoydu ama olmadı yani nasip kısmet vakti zamnı var herşeyin
 
Ben buyüzden tüp bebeğe başvurdum 3 kere transfer oldum 3 de kimyasl oldu pgt gönderdik temiz gelip 5. Gün embriyoydu ama olmadı yani nasip kısmet vakti zamnı var herşeyin
Doğru diyorsunuz herşey Allah in taktirine bağlı istediğimiz teknoloji de istediğiniz kadar uğraşalim.
 
Aynı durum bendede var ilkinde 24 ikinci 66 üçüncü 95 çıktı moralim çok bozuldu
Benimde sizin gibiydi, değer artışım başta çok düşüktü. 29-39-59-100 olarak devam etti 100 den sonra bir daha yaptırmadım bile 59 sonucuıktığında doktorum progesteron değerim düşük olduğu için hemen takviye başladı. Şuan 13 haftalık olduk bile. Farklı bir doktor görüşü kesinlikle almalısınız.
 
Benimde sizin gibiydi, değer artışım başta çok düşüktü. 29-39-59-100 olarak devam etti 100 den sonra bir daha yaptırmadım bile 59 sonucuıktığında doktorum progesteron değerim düşük olduğu için hemen takviye başladı. Şuan 13 haftalık olduk bile. Farklı bir doktor görüşü kesinlikle almalısınız.
Benim düştü maalesef kimyasal oldu progesteron kullanıyordum zaten embiryo sağlıksız dedi doktorum
 
Merhabalar hanımlar :) son adet tarihim 19 Aralık ve ben 18 Ocak akşamı evde yaptığım kaset test ile hamile olduğumu öğrendim ertesi sabah testi ilk idrarla tekrarladım yine aynı şekilde koyu çift çizgi çıktı.. Aynı gün doktora gittim. Beta hcg değerim 311 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 613 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 989 çıktı.. Doktor değerlerimin 2 katı artmadığını söylüyor.. Yarın doktora gidicem ve beni muayene edicek eğer kese bişe görmezse değerlerime göre kürtaj olacağımı söyledi.. Kafam allak bullak oldu korkuyorum. Sizce değerlerim nasıl böyle şeyler yaşayıp hamileliği iyi giden oldu mu yoksa dış gebelik veya kimyasal ile mi sonuçlandı yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻
Sonuç ne oldu canım
 
Benimde sizin gibiydi, değer artışım başta çok düşüktü. 29-39-59-100 olarak devam etti 100 den sonra bir daha yaptırmadım bile 59 sonucuıktığında doktorum progesteron değerim düşük olduğu için hemen takviye başladı. Şuan 13 haftalık olduk bile. Farklı bir doktor görüşü kesinlikle almalısınız.
Merhaba benimde deger düşük ama herhangi bir tedavi uygulamadı
 
Back
X