- Katılım
- 14 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 115
- Emoji Skoru
- 20
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 26
ben iki kez genetik test yaptırdım eşim de kromozomlara bakıldı herşey normal çıktı ama sağlıklı gebelik olmuyor 3 yıldır evliyiz baş vurmadığımız kapı kalmadı bi kez normal hamile kaldım onda da kalp atışı duyulmadan düşük oldu kürtaj oldum .Pgt dediğiniz ne acaba tüp bebek miEvet daha önce hiç gebelik olmadı siz önce şehir hastanesinde esiniz de siz de tıbbi genetik yaptırin o ücretsiz sonra pgt düşünün derim