beta hcg ?

Sym05

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ocak 2018
Mesajlar
48
Emoji Skoru
18
Puanlar
88
Yaş
32
Merhaba hayırlı ramazanlar kızlar.
13 mayısda idrar testi yaptım silik cıktı.
14 mayıs bi tık daha belirgin bi cizgi oldu ve sağlık ocağına kan vermeye gittim.
Göğüslerimde cok hassas ve uclarında gebeliğe dair belirtiler var cok emındım bide 2 gün üst üste cizgiyi görünce belirginleşmeye de başlayınca ama beta hcg 3.76 çıktı. normalde 0 olması gerekmıyormu regli mi olucam yükselirmi bilgisi olan yazabilirmi ?
 
Regl ne zamandı? Belki yükselir.
 
`