Bıktım artık

Margaret Hale

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
21 Kasım 2017
8.364
33.834
Eşim uyuduğu esnada aradı polis eşimde sen anneme söyle dedi ve söyledim kızdığım nokta polis aramamış demesi hani biz öylesine söylemişimiz gibi
Eşiniz anneme söyle dediğine göre uyanmıştır herhalde. Sizin mevzular belli zaten. Ben aramam deseydiniz?
 

Merve

Nirvana
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
13 Ocak 2020
32.271
117.202
30
Bana da siz uydurmuşsunuz gibi geldi. Polis sizi niye arasın karısı dururken.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 30-11-2021

Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 1 gün kaldı.

Bu noktada bebeğinizin vücudundaki yağ oranı yaklaşık %15 dir. Yaklaşık bu yağın %80 i bebeğin derisinin altında biriken yağlardır. Geri kalan %20 oranındaki yağ ise organlarda ve kas dokularında bulunur. Kilo almanız son haftalarda yavaşlamış hatta tersine kilo vermeye dönmüş olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Sns34

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2019
3.107
5.931
Belki kayniniza ulasmaya calisan birileri yem atti numarasini filan almak icin telefonda her polisim diyene inanilmazki🙄
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 233 gün geçti.

Mlscm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.127
518
Belki kayniniza ulasmaya calisan birileri yem atti numarasini filan almak icin telefonda her polisim diyene inanilmazki🙄
Ama kaynımın nosunu istemedi eşim direkt ben görüşmüyorum kendisi ile dedi zaten kaynanam da Arayımca karakol dan biri çıkmış tele ama aramadık demiş
 

Keira-

Ömürlük bir ruh nezlesi..
Kayıtlı Üye
30 Mart 2021
1.136
5.719
Eşim uyuduğu esnada aradı polis eşimde sen anneme söyle dedi ve söyledim kızdığım nokta polis aramamış demesi hani biz öylesine söylemişimiz gibi
Zaten problemlisiniz neden arıyorsunuz ki. Hayatında sorun istemeyen insan sorun oluşturabilecek durumları öteler. Siz de ben aramam zaten sıkıntılıyım sen ara deyip olayın içinden çıkacaktınız. Ama tabi ucuz aksiyon istemezseniz bu böyle olurdu siz istiyorsunuz. Sonra buraya gelip çok dertlenmişsiniz gibi yazıyorsunuz. Çok garipsiniz🤷‍♀️
 

Merve

Nirvana
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
13 Ocak 2020
32.271
117.202
30

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 30-11-2021

Hamileliğimin 40. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 1 gün kaldı.

Bu noktada bebeğinizin vücudundaki yağ oranı yaklaşık %15 dir. Yaklaşık bu yağın %80 i bebeğin derisinin altında biriken yağlardır. Geri kalan %20 oranındaki yağ ise organlarda ve kas dokularında bulunur. Kilo almanız son haftalarda yavaşlamış hatta tersine kilo vermeye dönmüş olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3350 gr. - Yaklaşık boyu : 51.2 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Lagom06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Ekim 2020
1.193
1.487
Siz uslanmazsınız defalarca karışmayın dedik diyoruz yok illa burnunuzu sokuyorsunuz. Eşiniz söyleyemiyor mu annesine. Siz neden arayıp söylüyorsunuz. Polis sizi aramamış eşinizi aramış. Neden bu kadar ısrarcısınız anlamıyorum. Bugünde dertlenecek bir şey buldunuz
 

Asiye_

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2019
959
26.497
Kızlar az önce evli kaynım için karakoldan aradılar. Ona ulaşamamışlar eşimi aradılar bizi arasın diye eşimde ben onun ile görüşmüyorum dedi kaynımın yaptığı haksızlıktan dolayı konuşmuyorlar neyse bana biri ulaşsın demiş polis bende eşim gececi uykulu olduğu için kv yi aradım böyle böyle diye biz başka yerde oturuyoruz onlar aile apartmanında altlı üstlü oturuyor bu arada müthiş ayrımcı kv bize bir ise ona on yapar kaynımlara ama ona kalsa herşey aynı neyse aradım söyledim eltim ilede tam konuşmuyoruz yeni barıştık gibi bu arada kaynanamı aradım oda polisi aramış sonra beni aradı öyle bişey yokmuş abin aramış dedi eee dedim biz yalan mı söylüyoruz dedim baya sinirimi aldım niye bağırır gibi konuşuyorsun dedim oda yok yavrum falan dedi bende zaten millet keyfinde mutluluğunda bize gelince bişey bağırasımn geliyor herhalde dedim eltimde oradaydı sanırım sesini duydum bilmiyordum olduğunu.. sesim hopörler de ise duydu.. eşim aradı sonra anne ne diyorsun aradı böyle böyle dedi dedi falan yani sanki biz Bi yerlerden uydurduk gibi öyle bişey yokmuş demesi sinir etki yanlış tepkimi verdim sizce
Allah sabır versin sana cnm
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-06-2022

Hamileliğimin 11. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 203 gün kaldı.

Bebeğinizin cildi artık daha kalın ve daha az şeffaf duruma geldi. Kız bebeklerde vajina gelişmeye başladı. Erkek bebeklerin penisi artık ayırt edilebiliyor. 1 hafta gibi kısa bir sürede bebeğinizin ağırlığı iki katına çıktı. Bebeğiniz yaklaşık 7,6 gr. ağırlığında. Hamile anneler daha fazla oksijene ihtiyaç duyarlar, bundan dolayı hamilelik boyunca nefes darlığı hissedebilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 8 gr. - Yaklaşık boyu : 31 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Mlscm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.127
518
Zaten problemlisiniz neden arıyorsunuz ki. Hayatında sorun istemeyen insan sorun oluşturabilecek durumları öteler. Siz de ben aramam zaten sıkıntılıyım sen ara deyip olayın içinden çıkacaktınız. Ama tabi ucuz aksiyon istemezseniz bu böyle olurdu siz istiyorsunuz. Sonra buraya gelip çok dertlenmişsiniz gibi yazıyorsunuz. Çok garipsiniz🤷‍♀️
Çok Hoşuma gidiyor tartışmak falan aynen ben ona düzgün bir şekilde açıklayıp noyu attım dediği laf üzerine de sinirlendim
 

MissCherryBlossom

Nirvana
Pro Üye
23 Ağustos 2012
37.967
155.975
Siz uslanmazsınız defalarca karışmayın dedik diyoruz yok illa burnunuzu sokuyorsunuz. Eşiniz söyleyemiyor mu annesine. Siz neden arayıp söylüyorsunuz. Polis sizi aramamış eşinizi aramış. Neden bu kadar ısrarcısınız anlamıyorum. Bugünde dertlenecek bir şey buldunuz

++++
 

Sns34

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2019
3.107
5.931
Evet uydurdum başka işim yok çünkü kaynım eşimin npsunu vermiş sanırım karakola
Ee numara istemediler diyosunuz sora numara verdik diyosunuz ozmn siz nie ariyosunuz ki kaynanizi vermissiniz numarayi birakin onlar ulassin.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 233 gün geçti.

Sns34

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2019
3.107
5.931
Ee numara istemediler diyosunuz sora numara verdik diyosunuz ozmn siz nie ariyosunuz ki kaynanizi vermissiniz numarayi birakin onlar ulassin.
Pardon esinizin nosunu mu vermis kayniniz 🙄bunu size arayan polis mi dedi baya baya polisleri kekledigini esinizin numarasini verdigini ima ediyorsunuz bu daha da vahim.Bence siz sizi arayan numaranin gercekten polis olup olmadigini arastirin.Birde ne olursa olsun insan sormazmi hayirdir kardesimi ne diye ariyorsunuz diye
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 233 gün geçti.

Mlscm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.127
518
Ee numara istemediler diyosunuz sora numara verdik diyosunuz ozmn siz nie ariyosunuz ki kaynanizi vermissiniz numarayi birakin onlar ulassin.
Hanımefendi sormuşsunuz ya sizi nasıl aradılar diye daha önce eşimin nosunu sanırım kaynım karakola vermiş bundan sebep biz arandık biz numara vermedik kimseye numara falanda istemediler kayınvalideme arayan polisin nosunu verdik bu numarayı yakını arasın dedi
 

Mlscm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Haziran 2020
1.127
518
Pardon esinizin nosunu mu vermis kayniniz 🙄bunu size arayan polis mi dedi baya baya polisleri kekledigini esinizin numarasini verdigini ima ediyorsunuz bu daha da vahim.Bence siz sizi arayan numaranin gercekten polis olup olmadigini arastirin.Birde ne olursa olsun insan sormazmi hayirdir kardesimi ne diye ariyorsunuz diye
Kayınvalidem aramış zaten karakolmuş ama aramadık demiş