Sen eksik değilsin öncelikle bunu anla tamam mi ? Evet yaptiklarindan pişmanlık duyuyor olabilirsin, senin fikrin ki bence bu bir ayıp ya da utanılacak bir hal değil, gayet normal. Seni her halinle sevmeyen insan, hiç sevmesin zaten bunu hiccc unutma!!!!!!!! Ayrıca hayatına giren ya da girmek isteyen kişilere bu durumun açıklamasını da yapmak zorunda degilsin. Sonuçta senin bedenin ve evet iyi de olsa kötü de olsa bir karar vermişsin zamanında. Erkekler ilişki yaşadıktan sonra, hayatlarına giren kadınlara "a bak ben ilişki yaşadım haberin olsun ama" tarzında açıklamada bulunuyorlar mi bir düşün. Sende kimseye hesap vermek zorunda değilsin, açıklama yapmak zorunda değilsin. Seni gerçekten sevecek bir insanla karsilacaksin günün birinde. Vermiş olduğun kararlardan dolayı seni yargilamayacak bir insan. Ayrıca kapalı olabilirsin seni takdir ediyorum, çünkü ben nefsime sahip olamıyorum bu hususta. Benim herzaman söylediğim birşey vardır; Allahin emrini yerine getiriyorsun evet ama sırf bu yüzden diğer kişilerden daha dindar olmak gibi bir misyon yüklenmek zorunda değilsin. Kapalı kızların sevgilisi olmazmış da içki icmezlermis de vs vs artırılabilir bu olay. Saçmalık!!! Sen önce onu kapandığı için bir takdir et de utan. Bu ülkede zaten herkes mükemmel müslüman, ahlaklari fevkalade. Kapalı kız birşeyler yapınca yuhlamakta üstlerine yok. Onları dinleme, sen kalbini dinle. Hem imanin kimde olduğunu ahir zamanda kimse bilemez. Ayrıca hatalar insanlar icindir, sen bu konuda hata yaptığını düşünüyor oldugun için kuruyorum bu cümleyi, tertemiz ve mutlu olmayı hakeden bir insansin. Bu konuyu sürekli düşünüp kendine vicdan azabı yaşatma. Senin hesabin yüce Allahla. Kimseyi ilgilendirmez.