Bıktım..

Oykumm786

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şubat 2015
Mesajlar
905
Emoji Skoru
323
Puanlar
103
Yaş
32
Sabahtan içmeye başlıyorum artık geçen gün saat 7 olmuş aldım viskiyle başladım sonra ne bulursam bıktım be kızlar ne oldum geçen gün elimde içki şişesiyle sokakta yürüyorum o kadar farklı bir insan o kadar yabancı görüyorlarkisiz benim neden içtiğimi nerden bileceksiniz?
 
Şu anda müslüm baba orhan baba dinliyosan kapat bari iyce fena olursun
 
`