Hanımefendi tek tarafını biliyorsunuz sistemin, bilmediğiniz bir sistem için niçin yorum yapıyorsunuz, ben çekilişli yöntemleri değil kurasız yöntemleri tercih ettim, iki teslimatımdan bir tanesini 4 bir tanesini 9 ayda aldım. İlk çıkan yoktu, son çıkan yoktu, neye anlaştıysam onu aldım.
Kendi karıma baktım, 5 ayda faizsiz olarak %40 ını biriktirdiğim parayı %100 olarak teslim aldım. Bütçeme daha uygun bir sistem TR şartlarında ne yazık ki yok.
Yanlış anlamayın, tabi ki tercih meselesi. Şahsi doğrum bu.