Neden bilmiyorum, size pek hak vermemisler. Bence bir ailenin bir tane oğluna düğün yapmalarini beklemek, gelin ve oğullarını mutlu etmek için çaba sarf etmelerini istemek son derece normal istekler. İsveç'te yaşamıyoruz, kimse o kadar bireysel değil.
Ayrıca her şeyi gönülsüzce ve olabilecek olanın en asgarisi seviyesinde yapmak da gayet pasif agresif şekilde seni veya eşini veya evliliğinizi bir sebepten istemiyoruz ve onaylamiyoruz demek.
Bağlantı kurmayın, iletişim kurmayın. Eşiniz ailesiyle iletişim kursun, sizi ilgilendirmesin. Bu pasif agresif ve ayrımcı hareketler yıpratır. Tüm şunlar bir iş yerinde yapılsa mobbing davası açabilirsiniz, öyle diyeyim.