- Katılım
- 30 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 4.601
- Emoji Skoru
- 13.070
- Puanlar
- 208
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.
Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.
Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.
Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.
Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.
Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.
Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.
Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.
Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.
Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.
Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.
Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.
Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.
Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?