• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bu kişinin evine gidilir mi?

Kkedi

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağustos 2019
Mesajlar
4.601
Emoji Skoru
13.070
Puanlar
208
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.

Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.

Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.

Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.

Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.

Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.

Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.

Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
 
Bir de şöyle bir şey olmuştu aramızda. Ben tesettürlüyüm. Bi gün öğretmenler odasında ikimiz varken ben sırtımı döndüm dışarıyı izlemeye başladım. Kıpırdama dedi yanıma geldi, montumda saç teli kalmış onu aldı. Ver dedim vermedi. Tuttu anlamaya çalıştı kıvırcık mı düz mü, ne renk. Sonra sarı olduğuna karar verdi ve sen mihriban türküsünü bilir misin dedi. Sarı saçlarını deli gönlüme bağlamışlar çözülmüyor kısmından dolayı
 
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.

Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.

Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.

Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.

Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.

Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.

Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.

Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
Hayır. Eşinize de ondan önce adamın sohbet adı altında size ilgi gösterdiğini ancak sizin görmezden geldiğinizi de söyleyin bence.

Tadınız kaçmasın diye sessiz kalırsanız, kendinizi bir anda adamı evinizde misafir olarak ağırlarken bulabilirsiniz. Ve adam yine size asılmaya kalkışabilir.
 
Hayır. Eşinize de ondan önce adamın sohbet adı altında size ilgi gösterdiğini ancak sizin görmezden geldiğinizi de söyleyin bence.

Tadınız kaçmasın diye sessiz kalırsanız, kendinizi bir anda adamı evinizde misafir olarak ağırlarken bulabilirsiniz. Ve adam yine size asılmaya kalkışabilir.
Ben aslında eşime ima ettim ama ne kadarını anladı bilmiyorum. Herkesle çok flörtöz konuştuğunu, benimle de önceden öyle olduğunu söyledim ama "herkes" dedim diye herhalde net bir şey anlayamadı.
 
Eşiniz sevdiği kadını elinden almışım gibi davranıyor diyip hala ne diye adamla görüşmek istiyor anlamadım. Bir şeyler sezmiş işte bir daha muhatap olmaması gerekiyor. Biraz geniş biri gibi geldi eşiniz. Ben olsam elli kere söylemiştim bu arada bu adamla böyle böyle oldu diye. Nasıl gizliyorsunuz böyle şeyleri ben mi çok düz yalansız bir insanım bilmiyorum 🤷🏻‍♀️
 
Eşiniz sevdiği kadını elinden almışım gibi davranıyor diyip hala ne diye adamla görüşmek istiyor anlamadım. Bir şeyler sezmiş işte bir daha muhatap olmaması gerekiyor. Biraz geniş biri gibi geldi eşiniz. Ben olsam elli kere söylemiştim bu arada bu adamla böyle böyle oldu diye. Nasıl gizliyorsunuz böyle şeyleri ben mi çok düz yalansız bir insanım bilmiyorum 🤷🏻‍♀️
Biz nişanlandığımızda o çoktan evliydi. O yüzden öyle hissetse de öyle değildir zaten diye düşündü sonuçta benden önce evlenmiş adam diye
 
Screenshot_2026-03-04-23-55-02-61_1c337646f29875672b5a61192b9010f9~2.webp
 
kesinlikle hayır gitmezdim, eşimede olayı anlatır benim ona karşı bişey hissetmediğimi ama onun bana asıldığını anlatır buyüzden muhattap olmuyoruz, ne o bizle ne biz onla der tavrımı koyardım. eşinizin üstelemeside bir garip, saf ayağınamı yatıyor, aklında bi şe var onumu araştırıyor bilemöedim. bi tuhaf geldi bana.
neyse siz bu dediğimi es geçin ama çizginizi koyun
 
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.

Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.

Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.

Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.

Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.

Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.

Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.

Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
Adamın evine bebek ziyaretine gitmeyi mideniz nasıl kaldıracak bu bir soru mu ? Size karşı konuyu cinselliğe getirmeye çalışması falan da mı aklınıza gelmiyor. O da ayrı bi saçmalık. Ben de öğretmenim bu arada. Okuldan bir tane hoca bana öyle yaklaşamaz. Sınırlarım vardır. Ayrıca tesettürlüyüm diyorsunuz kaldı ki ben değilim hadi neyse önemli değil de nasıl cinsellik imasında falan bulunabiliyor siz henüz evli değilken? Yani öyle rahat biri olmadığınızı anlaması gerekmiyor muydu? Biraz bence siz de fırsat vermişsiniz, rahatsınız. Bana öğretmenler odasında öyle yaklaşan bir hoca benden tokatı bir güzel yerdi.
 
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.

Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.

Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.

Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.

Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.

Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.

Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.

Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
Tüm bunlar siz kocanızla sevgiliyken mi yaşandı yani orasını anlamadım
 
Adamın evine bebek ziyaretine gitmeyi mideniz nasıl kaldıracak bu bir soru mu ? Size karşı konuyu cinselliğe getirmeye çalışması falan da mı aklınıza gelmiyor. O da ayrı bi saçmalık. Ben de öğretmenim bu arada. Okuldan bir tane hoca bana öyle yaklaşamaz. Sınırlarım vardır. Ayrıca tesettürlüyüm diyorsunuz kaldı ki ben değilim hadi neyse önemli değil de nasıl cinsellik imasında falan bulunabiliyor siz henüz evli değilken? Yani öyle rahat biri olmadığınızı anlaması gerekmiyor muydu? Biraz bence siz de fırsat vermişsiniz, rahatsınız. Bana öğretmenler odasında öyle yaklaşan bir hoca benden tokatı bir güzel yerdi.
Cinsellik iması ikimiz arasında değil de bi şekilde bi şey söylüyordu alakasız bir şekilde. Ben hiçbir zaman ilgisine karşılık göstermedim ve tepki gösterdim, sapık mıyım ben diye tribe girdi
 
Tüm bunlar siz kocanızla sevgiliyken mi yaşandı yani orasını anlamadım
Hayır. Onun zaten sevgilisi varmış. Eşim bana yazıyordu ama net bir şey yoktu aramızda. O zaman yaşandı
 
Hayır. Onun zaten sevgilisi varmış. Eşim bana yazıyordu ama net bir şey yoktu aramızda. O zaman yaşandı
Bence gidilmemeli. Önceden flört ettiğiniz insanla yanınızda kocanız varken nasıl yüz yüze bakacaksınız hadi baktınız sonra kocanızın yüzüne nasıl bakacaksınız ? Adam orda kalkıp biz flörtleşiyoduk dese kocanıza nasıl açıklayacaksınız ??
 
Bence gidilmemeli. Önceden flört ettiğiniz insanla yanınızda kocanız varken nasıl yüz yüze bakacaksınız hadi baktınız sonra kocanızın yüzüne nasıl bakacaksınız ? Adam orda kalkıp biz flörtleşiyoduk dese kocanıza nasıl açıklayacaksınız ??
Aslında ben bu konuyu açarken "her selam vereni evlilik teklifi etti sanıyorsunuz he herkes size aşık" şeklinde bi tepki bekliyordum. Yani adam sonuçta ben nişanlı değilken evlendi bana ilgisi olsa bana açılırdı başkasıyla evlenmezdi. Ben zaten gitmek istemiyorum
 
Öğretmenim. Okula ilk atandığımda okulda bi hoca vardı genç bekar. Aramızda net bir şey geçmedi ama ne zaman herhangi bir sebepten mesaj atsak konuşmayı hep çok uzatırdı, konuyu cinselliğe getirmeye çalışırdı bi şekilde. Hatta bi kere kendini evime davet ettirmeye çalıştı demeyeyim ama onu ima etti falan. Okulda da boş dersimiz denk gelirse hep yanımda yöremde biterdi, iltifat falan da ederdi bana. Sonra başka öğretmenler gelince kendine çeki düzen verirdi, başkalarının yanında asla öyle bi tavrı yoktu hep baş başayken böyleydi. Ben bu adamın benden hoşlandığını da hiçbir zaman düşünmedim çünkü aşırı flörtöz birisi, okuldaki diğer kadın hocalarla konuşurken de benimle konuştuğu tarzda konuşurdu. Kısacası umutlanmadım ve benim eşimle aramda bi şeyler oldu, o da okuldan başka bi öğretmen.

Sonra ortaya çıktı ki bu adamın meğer epeydir sevgilisi varmış, nişanlandı ve evlendi. Ben de kendisini tebrik ettim. Bu süreçte odada tek denk gelirsek yine güzel güzel konuşurdu.

Sonra ben nişanlandım ve okuldan bir tek o tebrik etmedi. Eşim bu duruma bi süre kafayı taktı çünkü hem tebrik etmemiş hem tavırları çok değişmiş eşime karşı. Bir ara eşim "yanlış bi benzetme olacak ama sanki sevdiği kızı elinden almışım gibi davranıyor bana" dedi. Benimle en ufak bi konuşmayı falan da kesti.

Bu anlattıklarım dört buçuk yıl önce yaşanan şeyler. Sonrasında zamanla eşimle konuşmaya başladı, o tavrın gittiğini normalleştiklerini söyledi eşim.

Bir buçuk yıl önce bizim çocuğumuz oldu ve okulca ziyaretimize geldiler o gelmedi, işim var demiş eşime.

Sonra bu adam okuldan gitti. Eşimde de tam bi kör ölür badem gözlü olur tavrı başladı. Adam öylece gitmiş hiç görüşememişler, aslında görüşebilirlermiş falan. Biz burda gurbetteyiz eşimin canı sıkılıyor ne kadar arkadaş o kadar iyi onun için.
Bu bayram onu aramış uzuuun uzun telefonda konuşmuşlar. Onun da bi oğlu olmuş eşime sünnetle ilgili bir şeyler sormuş falan.

Şimdi eşim diyor ki okuldan başka çocuğu olanların evine gidildi ama ona gidilmedi, okuldan gitmiş olsa da sonuçta kaç senedir bizimleydi. Velhasıl eşim çocuk ziyaretine gitmek istiyor ona. Ben de o bize gelmedi ne alaka falan diyorum ama ara ara tekrarlıyor yakınlık kurmak istiyor galiba onunla.

Yani şimdi benim bu adamla aramda net bir şey geçmedi, askıda kalmış bi flört süreci gibi bi şeydi, belki kendisi için öyle bile değildi bilmiyorum. Siz olsanız bebek ziyaretine gider miydiniz?
Siz kafayı falan mı yediniz? Adam sohbeti cinselliğe getiren, saçınızın telinden kendince fantazi oluşturan biri.Ben anlamıyorum nasıl bir çevrede yaşıyorsunuzda bu iğrençlikleri normalleştiriyorsunuz?? Kocanızın düşünme becerisi yetersiz mi??? Adama bir ton laf edip sonra da o gidince arkasından ağıt yakıp,gidelim görelim derdine düştü??? Hepiniz tuhafsınız, Dallas dizisi mi çekiyorsunuz????
 
Ben aslında eşime ima ettim ama ne kadarını anladı bilmiyorum. Herkesle çok flörtöz konuştuğunu, benimle de önceden öyle olduğunu söyledim ama "herkes" dedim diye herhalde net bir şey anlayamadı.
O zaman tekrar söyleyin ve bu defa anladığından da emin olun. Anlattığınız karakterdeki adamlar kolay kolay değişmez. Eşinizin onu arayıp, konuşması adama neler düşündürtmüştür bilinmez.

Eşinizle aranız bozulmasın diye sessiz kalmayın; "bu adamla görüşmen bu nedenle uygun değil, kendine başka arkadaş bul" deyin.
 
Yani cok mu önemli şu adamın arkadaşlığı. Size bir duygusu olduğunu sanmıyorum önüne gelene yürüyen biri belliki. Eşiniz de bunu bildiği halde arkadaşlık kurmak istiyorsa asıl sorun eşinizde, aşırı gevşek, bence midesiz kusura bakmayın.
 
Aslında ben bu konuyu açarken "her selam vereni evlilik teklifi etti sanıyorsunuz he herkes size aşık" şeklinde bi tepki bekliyordum. Yani adam sonuçta ben nişanlı değilken evlendi bana ilgisi olsa bana açılırdı başkasıyla evlenmezdi. Ben zaten gitmek istemiyorum
Adam cinsellik yaşamak istemiş ama siz uzak durmuşsunuz ne olmasını bekliyorsunuz ben anlamadım??? Konuşmayın,görüşmeyin, eşinizin ayarlarını düzeltin ....
 
Adam cinsellik yaşamak istemiş ama siz uzak durmuşsunuz ne olmasını bekliyorsunuz ben anlamadım??? Konuşmayın,görüşmeyin, eşinizin ayarlarını düzeltin ....
Bir şey olmasını istemiyorum zaten gitmek de istemiyorum farkındaysanız. Ama aramızdakileri net şekilde bilmediği için eşim ara sıra tekrarlıyor. İma etmiştim ama anlamadı.
 
Back
X