• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canım çok sıkıldı. Fikirlerinize ihtiyacım var

Evet bazı insanlar ne kadar iyi rol yapabiliyor ben de şaşırıp kalıyorum.en benim diyen insan bile kanabiliyor valla.zaten çok iyi olmasa sen de bu konuyu açmazdin yetişkin kadınsın.
Zaten utanıp konuyu açamazdım. Evet çok iyi rol yaptı. Zaten zoruma giden kısım o. Eğer falsolarını görmüş olsam yani vardı tabi ama genel anlamda asla beklemezdim
 
Kadindan para isteyen erkekten hayir gelmez.direkt boyle birşey olunca snein engellemen gerekiyordu.Pisliğin tekiymiş ya.iyi bari paradan da olmamışsın.verirdin sen çünkü.
Yok para istemedi direkt. Sadece zor durumdayım parasızım diyordu. Hayır vermezdim. O duruma sokmam kendimi
 
Evet bazı insanlar ne kadar iyi rol yapabiliyor ben de şaşırıp kalıyorum.en benim diyen insan bile kanabiliyor valla.zaten çok iyi olmasa sen de bu konuyu açmazdin yetişkin kadınsın.
2,3 güne unutacaksın boşver.
 
Biz 4 5 kez görüştük. Film izledik. Uzun sohbetler ettik. Yani o kadar inandırıcı rol yaptı ki ona şaşıyorum. Asla beni kırmadı. Ben ona karşı duygum olduğunu belli edecek bir davranışta bulunmadım. O hep belli etti. Tam acaba olur mu diye düşündüğüm zaman bunu yaşamk ister istemez sarstı. Aslında bir açıklamayı bile çok görecek kadar değer vermemiş. Gururum çok kırııldı. Her şeyden öte iyi de bir arkadaşımdı. Değer veriyordum

Merhabalar,
Değer verip vermemesi önemli mi ki artık? Sanırım bizler birkaç iyi vakit geçirince değer veriyoruz karşımızdakine ama ne kadar doğru yapıyoruz bu şekilde? Kaldı ki değerimiz karşıdaki kişiye mi bağlı? Gururunuz da kırılmasın bence. Karşınızda yetişkin olmayı beceremeyen, bir arkadaşlığın sorumluluğunu dahi alamayacak zayıflıkta biri var. Karakteri ile ilgili size bilgi vermiş böyle davranarak, kaçarak. Bence sevinmelisiniz böyle birisi hayatınızdan çıktığı ve vaktinizi daha fazla çalmadığı için. Kendi değerinizi de başkalarının belirlemesine izin vermeyin lütfen. Hatta birilerine hala değer vererek (hak etmeyenlere dahi olsa) insan kalabilmeyi başarabildiğiniz için de sevinmelisiniz. :)
 
Merhaba herkese. Dün geceden beri canım çok sıkkın. Yani şoktayım, üzgünüm. Aslında her şeyin farkındayım. Ama insan başkasının fikrine de ihtiyacı oluyor.
Benim 1.5 yıldır tanıdığım biri vardı. Ama instagram üzeri tanıştık. Aynı ildeyiz. Fakat ben hiç görüşmek istemedim. Güvenmediğim için. Kahve içelim diyordu hep. Bir bahaneyle reddettim. En son 2 ay önce teklifini kabul ettim. Çünkü nerdeyse her gün konuşuyorduk. Genel olarak o yazardı.
Görüştüğümde yanlış davranışını görmedim. Evime kadar bıraktı. Sonrasında yine yazdı. Yine görüşmek istedi. Duyguları olduğunu ifade etti. Numaramı daha önce istediğinde reddetmiştim. Numaram yoktu bir daha da lafını etmedim. Evet saçma ama bu duruma düşeceğimi hiç düşünmedim.
Neyse görüşmelerimiz haftada bir oluyordu illa ki. Çok iyi anlaşıyorduk. Ben de hoşlanmaya başladım. Gayet ilgiliydi. Kendisi esnaftı. En son 1 hafta önce işlerinde sıkıntılar çıktı. Buna eminim bu konuda yalan söylemedi. Altından kalkamıyorum zarardayım demişti. Ama konuşmalarımız devam etti. Konuştuğumuz hesapta çok fazla kız takip ediyordu. Arkadaş olduğumuz için karışmadım hiç. Ama artık o da duygularını ifade edince, bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim.
2 gün önce gerçek hesabından bana istek attı. Fake hesabından her şeyini sildi ama hesabı silmedi.
Ben de hesabı neden silmediğini söyledim. Hatta 2 gün önce görüştük. Gayet iligili özlediğini ifade eden davranışlar vardı.
Dün de ortada bir şey yokken mesajıma cevap vermedi merak ettiğimi söyleyince işlerden dolayı sıkıntıdayım dedi.
Benle mi konuşmak istemiyorsun, anlarım ama bu şekilde susmana gerek yok dedim. Bir kaç saat sonra beni engellediğini gördüm. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Hayatında başkası var muhtemelen siz de öyle düşüneceksiniz ama gerçekten bu şekilde hiç bir şey söylemeden engellemesi içime oturdu. Numarasını bulma şansım var ama siz yerimde olsaydınız ulaşıp sadece bir açıklama yapmasını ister miydiniz yoksa boş mu verirdiniz.

Ben mesleğinizi merak ettim. Öğretmen ya da memur musunuz? Çünkü işlerimde sorun var demesi bana bunu düşündürdü. Kredi falan çektirmek isteyebilir. Burada böyle çok konu okuduk. Evli olma ihtimali de yüksek.
 
Ben mesleğinizi merak ettim. Öğretmen ya da memur musunuz? Çünkü işlerimde sorun var demesi bana bunu düşündürdü. Kredi falan çektirmek isteyebilir. Burada böyle çok konu okuduk. Evli olma ihtimali de yüksek.
Öğretmenim evet. Zaten iletişim yok aramızda artık. Bana bahsettiği eski sevgilisiyle görüşüyor. O yüzden engelledi diye düşünüyorum ben de. Kız aldatıldığını öğrenmesin diye muhtemelen. Evli değil ama kumam çoktu muhtemelen 🤣. O Fake hesabından reels videosu paylaşıyor sitemli.
 
Merhaba herkese. Dün geceden beri canım çok sıkkın. Yani şoktayım, üzgünüm. Aslında her şeyin farkındayım. Ama insan başkasının fikrine de ihtiyacı oluyor.
Benim 1.5 yıldır tanıdığım biri vardı. Ama instagram üzeri tanıştık. Aynı ildeyiz. Fakat ben hiç görüşmek istemedim. Güvenmediğim için. Kahve içelim diyordu hep. Bir bahaneyle reddettim. En son 2 ay önce teklifini kabul ettim. Çünkü nerdeyse her gün konuşuyorduk. Genel olarak o yazardı.
Görüştüğümde yanlış davranışını görmedim. Evime kadar bıraktı. Sonrasında yine yazdı. Yine görüşmek istedi. Duyguları olduğunu ifade etti. Numaramı daha önce istediğinde reddetmiştim. Numaram yoktu bir daha da lafını etmedim. Evet saçma ama bu duruma düşeceğimi hiç düşünmedim.
Neyse görüşmelerimiz haftada bir oluyordu illa ki. Çok iyi anlaşıyorduk. Ben de hoşlanmaya başladım. Gayet ilgiliydi. Kendisi esnaftı. En son 1 hafta önce işlerinde sıkıntılar çıktı. Buna eminim bu konuda yalan söylemedi. Altından kalkamıyorum zarardayım demişti. Ama konuşmalarımız devam etti. Konuştuğumuz hesapta çok fazla kız takip ediyordu. Arkadaş olduğumuz için karışmadım hiç. Ama artık o da duygularını ifade edince, bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim.
2 gün önce gerçek hesabından bana istek attı. Fake hesabından her şeyini sildi ama hesabı silmedi.
Ben de hesabı neden silmediğini söyledim. Hatta 2 gün önce görüştük. Gayet iligili özlediğini ifade eden davranışlar vardı.
Dün de ortada bir şey yokken mesajıma cevap vermedi merak ettiğimi söyleyince işlerden dolayı sıkıntıdayım dedi.
Benle mi konuşmak istemiyorsun, anlarım ama bu şekilde susmana gerek yok dedim. Bir kaç saat sonra beni engellediğini gördüm. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Hayatında başkası var muhtemelen siz de öyle düşüneceksiniz ama gerçekten bu şekilde hiç bir şey söylemeden engellemesi içime oturdu. Numarasını bulma şansım var ama siz yerimde olsaydınız ulaşıp sadece bir açıklama yapmasını ister miydiniz yoksa boş mu verirdiniz.
2 hesap kullanan üstelik diğer hesabından kadınları takip eden biriymiş ne bekliyordunuz ki?
 
Evli bile olabilir erkeklerin peşinden koşmayın kendilerini bir şey sanıyorlar siz de onu engelleyin kurtulun gitsin
 
Back
X