• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canım çok sıkıldı. Fikirlerinize ihtiyacım var

Merhaba herkese. Dün geceden beri canım çok sıkkın. Yani şoktayım, üzgünüm. Aslında her şeyin farkındayım. Ama insan başkasının fikrine de ihtiyacı oluyor.
Benim 1.5 yıldır tanıdığım biri vardı. Ama instagram üzeri tanıştık. Aynı ildeyiz. Fakat ben hiç görüşmek istemedim. Güvenmediğim için. Kahve içelim diyordu hep. Bir bahaneyle reddettim. En son 2 ay önce teklifini kabul ettim. Çünkü nerdeyse her gün konuşuyorduk. Genel olarak o yazardı.
Görüştüğümde yanlış davranışını görmedim. Evime kadar bıraktı. Sonrasında yine yazdı. Yine görüşmek istedi. Duyguları olduğunu ifade etti. Numaramı daha önce istediğinde reddetmiştim. Numaram yoktu bir daha da lafını etmedim. Evet saçma ama bu duruma düşeceğimi hiç düşünmedim.
Neyse görüşmelerimiz haftada bir oluyordu illa ki. Çok iyi anlaşıyorduk. Ben de hoşlanmaya başladım. Gayet ilgiliydi. Kendisi esnaftı. En son 1 hafta önce işlerinde sıkıntılar çıktı. Buna eminim bu konuda yalan söylemedi. Altından kalkamıyorum zarardayım demişti. Ama konuşmalarımız devam etti. Konuştuğumuz hesapta çok fazla kız takip ediyordu. Arkadaş olduğumuz için karışmadım hiç. Ama artık o da duygularını ifade edince, bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim.
2 gün önce gerçek hesabından bana istek attı. Fake hesabından her şeyini sildi ama hesabı silmedi.
Ben de hesabı neden silmediğini söyledim. Hatta 2 gün önce görüştük. Gayet iligili özlediğini ifade eden davranışlar vardı.
Dün de ortada bir şey yokken mesajıma cevap vermedi merak ettiğimi söyleyince işlerden dolayı sıkıntıdayım dedi.
Benle mi konuşmak istemiyorsun, anlarım ama bu şekilde susmana gerek yok dedim. Bir kaç saat sonra beni engellediğini gördüm. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Hayatında başkası var muhtemelen siz de öyle düşüneceksiniz ama gerçekten bu şekilde hiç bir şey söylemeden engellemesi içime oturdu. Numarasını bulma şansım var ama siz yerimde olsaydınız ulaşıp sadece bir açıklama yapmasını ister miydiniz yoksa boş mu verirdiniz.
Evli olabilir, sevgilisi olabilir, potansiyel sevgili adayı ona evet demiş olabilir.. hepsini geçtim bu adam terbiyesizin teki hayatındaki bir insanı böyle şak diye engelleyebiliyorsa.. size açıklama yapsa ben evliydim dese ne farkedecek mesela
 
İnanın amacım yapışmak değil o beni çok iyi tanıyor. Aramızda iletişimin koptuğu zamanlarda asla yazmadım ona. Hep kendi yazdı. Ama hayatına ciddi düşündüğü birini aldığını düşünüyorum. Böyleyse bile bu şekilde direkt engelleyip kurtulmak istemesi çok incitici. Asla ulaşmaz rahatsız etmezdim
E tamam bunu yazarak söyleyince ne değişecek ? Sizi engelleyen birine ulaşmak engellemekten daha itici , rahatsız etmezdim diyorsunuz da bunu bir erkek yapsa taciz ediyo deriz ellemeyin
 
Evli olabilir, sevgilisi olabilir, potansiyel sevgili adayı ona evet demiş olabilir.. hepsini geçtim bu adam terbiyesizin teki hayatındaki bir insanı böyle şak diye engelleyebiliyorsa.. size açıklama yapsa ben evliydim dese ne farkedecek mesela
Haklısınız
 
Merhaba herkese. Dün geceden beri canım çok sıkkın. Yani şoktayım, üzgünüm. Aslında her şeyin farkındayım. Ama insan başkasının fikrine de ihtiyacı oluyor.
Benim 1.5 yıldır tanıdığım biri vardı. Ama instagram üzeri tanıştık. Aynı ildeyiz. Fakat ben hiç görüşmek istemedim. Güvenmediğim için. Kahve içelim diyordu hep. Bir bahaneyle reddettim. En son 2 ay önce teklifini kabul ettim. Çünkü nerdeyse her gün konuşuyorduk. Genel olarak o yazardı.
Görüştüğümde yanlış davranışını görmedim. Evime kadar bıraktı. Sonrasında yine yazdı. Yine görüşmek istedi. Duyguları olduğunu ifade etti. Numaramı daha önce istediğinde reddetmiştim. Numaram yoktu bir daha da lafını etmedim. Evet saçma ama bu duruma düşeceğimi hiç düşünmedim.
Neyse görüşmelerimiz haftada bir oluyordu illa ki. Çok iyi anlaşıyorduk. Ben de hoşlanmaya başladım. Gayet ilgiliydi. Kendisi esnaftı. En son 1 hafta önce işlerinde sıkıntılar çıktı. Buna eminim bu konuda yalan söylemedi. Altından kalkamıyorum zarardayım demişti. Ama konuşmalarımız devam etti. Konuştuğumuz hesapta çok fazla kız takip ediyordu. Arkadaş olduğumuz için karışmadım hiç. Ama artık o da duygularını ifade edince, bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim.
2 gün önce gerçek hesabından bana istek attı. Fake hesabından her şeyini sildi ama hesabı silmedi.
Ben de hesabı neden silmediğini söyledim. Hatta 2 gün önce görüştük. Gayet iligili özlediğini ifade eden davranışlar vardı.
Dün de ortada bir şey yokken mesajıma cevap vermedi merak ettiğimi söyleyince işlerden dolayı sıkıntıdayım dedi.
Benle mi konuşmak istemiyorsun, anlarım ama bu şekilde susmana gerek yok dedim. Bir kaç saat sonra beni engellediğini gördüm. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Hayatında başkası var muhtemelen siz de öyle düşüneceksiniz ama gerçekten bu şekilde hiç bir şey söylemeden engellemesi içime oturdu. Numarasını bulma şansım var ama siz yerimde olsaydınız ulaşıp sadece bir açıklama yapmasını ister miydiniz yoksa boş mu verirdiniz.
Amaç ya sizi merak ettirmek yada zarardayım deyip sizden maddi yönden destek almak,salın ipini gitsin..
 
Merhaba herkese. Dün geceden beri canım çok sıkkın. Yani şoktayım, üzgünüm. Aslında her şeyin farkındayım. Ama insan başkasının fikrine de ihtiyacı oluyor.
Benim 1.5 yıldır tanıdığım biri vardı. Ama instagram üzeri tanıştık. Aynı ildeyiz. Fakat ben hiç görüşmek istemedim. Güvenmediğim için. Kahve içelim diyordu hep. Bir bahaneyle reddettim. En son 2 ay önce teklifini kabul ettim. Çünkü nerdeyse her gün konuşuyorduk. Genel olarak o yazardı.
Görüştüğümde yanlış davranışını görmedim. Evime kadar bıraktı. Sonrasında yine yazdı. Yine görüşmek istedi. Duyguları olduğunu ifade etti. Numaramı daha önce istediğinde reddetmiştim. Numaram yoktu bir daha da lafını etmedim. Evet saçma ama bu duruma düşeceğimi hiç düşünmedim.
Neyse görüşmelerimiz haftada bir oluyordu illa ki. Çok iyi anlaşıyorduk. Ben de hoşlanmaya başladım. Gayet ilgiliydi. Kendisi esnaftı. En son 1 hafta önce işlerinde sıkıntılar çıktı. Buna eminim bu konuda yalan söylemedi. Altından kalkamıyorum zarardayım demişti. Ama konuşmalarımız devam etti. Konuştuğumuz hesapta çok fazla kız takip ediyordu. Arkadaş olduğumuz için karışmadım hiç. Ama artık o da duygularını ifade edince, bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim.
2 gün önce gerçek hesabından bana istek attı. Fake hesabından her şeyini sildi ama hesabı silmedi.
Ben de hesabı neden silmediğini söyledim. Hatta 2 gün önce görüştük. Gayet iligili özlediğini ifade eden davranışlar vardı.
Dün de ortada bir şey yokken mesajıma cevap vermedi merak ettiğimi söyleyince işlerden dolayı sıkıntıdayım dedi.
Benle mi konuşmak istemiyorsun, anlarım ama bu şekilde susmana gerek yok dedim. Bir kaç saat sonra beni engellediğini gördüm. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Hayatında başkası var muhtemelen siz de öyle düşüneceksiniz ama gerçekten bu şekilde hiç bir şey söylemeden engellemesi içime oturdu. Numarasını bulma şansım var ama siz yerimde olsaydınız ulaşıp sadece bir açıklama yapmasını ister miydiniz yoksa boş mu verirdiniz.
İşlerin sıkıntıya girmesi ne hikmetse hep bu döneme denk gelir
 
Nası yani defalarca görüştünüz ama sadece instagramdan mı iletişim kurdunuz, telefon numarası almadan? Siz de normal değilsiniz.
 
Muhtemelen evli,karısı yakaladı..ve sıkıntıdayım diyip sizden para isteyebilir aman dikkat..zaten güven veren biri gibi durmuyor, salın tamamen
 
Bugüne kadar bulmadigin numarayı bugün bulup açıklama mı isteyeceksin cidden, bı kendine gelir misin sen, doğru düzgün birşey bile yokmuş ortada, evlidir o evli, sal koşma peşinde
 
Bugüne kadar bulmadigin numarayı bugün bulup açıklama mı isteyeceksin cidden, bı kendine gelir misin sen, doğru düzgün birşey bile yokmuş ortada, evlidir o evli, sal koşma peşinde
Peşinden kosulacak bir durum yok. Evli değil ama başkaları vardır. Ayrıca düşününce aklıma geldi. Bu maddi sıkıntıları da yalan olabilir. Çünkü cebimde 200 tl var bu aralar parasızım diyordu. Bunu bir kaç kez söyledi. Belki de benden paraya ihtiyacın var mı dememi bekledi. Koparamayınca da böyle yaptı
 
Muhtemelen evli,karısı yakaladı..ve sıkıntıdayım diyip sizden para isteyebilir aman dikkat..zaten güven veren biri gibi durmuyor, salın tamamen
Evet arkadaşım da aynı şeyi söyledi. Düşününce aklıma geldi. Cebimde para kalmadı diyordu. Hani söyleyemedi de bana yardım et diye. Ben lafını etmeyince de baktı bir şey koparamayacak engelledi
 
İşlerin sıkıntıya girmesi ne hikmetse hep bu döneme denk gelir
Aynen. Birileri vardı. Onunla netleşince de beni engelledi 😀 ayrıca param yok diyip duruyordu. Muhtemelen para isteyecekti benden söyleyemedi. Ben de hiç ihtiyacın var mı diye sormadım. Baktı koparamayacak engelledi
 
Amaç ya sizi merak ettirmek yada zarardayım deyip sizden maddi yönden destek almak,salın ipini gitsin..
Bence de kesinlikle paraya ihtiyacım var diyemiyordu. Kesinlikle benden koparamayacağını anlayınca yaptı. Zaten öncesinde kızlar bana yemek ısmarlıyor falan derdi. Ben böyle şeyler yapmayınca başka kızlara yöneldi. Yolabileceği birilerine
 
Merhaba herkese. Dün geceden beri canım çok sıkkın. Yani şoktayım, üzgünüm. Aslında her şeyin farkındayım. Ama insan başkasının fikrine de ihtiyacı oluyor.
Benim 1.5 yıldır tanıdığım biri vardı. Ama instagram üzeri tanıştık. Aynı ildeyiz. Fakat ben hiç görüşmek istemedim. Güvenmediğim için. Kahve içelim diyordu hep. Bir bahaneyle reddettim. En son 2 ay önce teklifini kabul ettim. Çünkü nerdeyse her gün konuşuyorduk. Genel olarak o yazardı.
Görüştüğümde yanlış davranışını görmedim. Evime kadar bıraktı. Sonrasında yine yazdı. Yine görüşmek istedi. Duyguları olduğunu ifade etti. Numaramı daha önce istediğinde reddetmiştim. Numaram yoktu bir daha da lafını etmedim. Evet saçma ama bu duruma düşeceğimi hiç düşünmedim.
Neyse görüşmelerimiz haftada bir oluyordu illa ki. Çok iyi anlaşıyorduk. Ben de hoşlanmaya başladım. Gayet ilgiliydi. Kendisi esnaftı. En son 1 hafta önce işlerinde sıkıntılar çıktı. Buna eminim bu konuda yalan söylemedi. Altından kalkamıyorum zarardayım demişti. Ama konuşmalarımız devam etti. Konuştuğumuz hesapta çok fazla kız takip ediyordu. Arkadaş olduğumuz için karışmadım hiç. Ama artık o da duygularını ifade edince, bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim.
2 gün önce gerçek hesabından bana istek attı. Fake hesabından her şeyini sildi ama hesabı silmedi.
Ben de hesabı neden silmediğini söyledim. Hatta 2 gün önce görüştük. Gayet iligili özlediğini ifade eden davranışlar vardı.
Dün de ortada bir şey yokken mesajıma cevap vermedi merak ettiğimi söyleyince işlerden dolayı sıkıntıdayım dedi.
Benle mi konuşmak istemiyorsun, anlarım ama bu şekilde susmana gerek yok dedim. Bir kaç saat sonra beni engellediğini gördüm. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Hayatında başkası var muhtemelen siz de öyle düşüneceksiniz ama gerçekten bu şekilde hiç bir şey söylemeden engellemesi içime oturdu. Numarasını bulma şansım var ama siz yerimde olsaydınız ulaşıp sadece bir açıklama yapmasını ister miydiniz yoksa boş mu verirdiniz.
Neyin açıklamasını yapacak ki, hem yapsa da ne işe yarayacak ki? evet evli ya da ciddi ilişkisi varmış gibi görünüyor.
 
Aynen. Birileri vardı. Onunla netleşince de beni engelledi 😀 ayrıca param yok diyip duruyordu. Muhtemelen para isteyecekti benden söyleyemedi. Ben de hiç ihtiyacın var mı diye sormadım. Baktı koparamayacak engelledi
Kadindan para isteyen erkekten hayir gelmez.direkt boyle birşey olunca snein engellemen gerekiyordu.Pisliğin tekiymiş ya.iyi bari paradan da olmamışsın.verirdin sen çünkü.
 
Biz 4 5 kez görüştük. Film izledik. Uzun sohbetler ettik. Yani o kadar inandırıcı rol yaptı ki ona şaşıyorum. Asla beni kırmadı. Ben ona karşı duygum olduğunu belli edecek bir davranışta bulunmadım. O hep belli etti. Tam acaba olur mu diye düşündüğüm zaman bunu yaşamk ister istemez sarstı. Aslında bir açıklamayı bile çok görecek kadar değer vermemiş. Gururum çok kırııldı. Her şeyden öte iyi de bir arkadaşımdı. Değer veriyordum
Evet bazı insanlar ne kadar iyi rol yapabiliyor ben de şaşırıp kalıyorum.en benim diyen insan bile kanabiliyor valla.zaten çok iyi olmasa sen de bu konuyu açmazdin yetişkin kadınsın.
 
Back
X