• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canim sikiliyor.

Ben aramiyorum zaten.bana ne.sonucta evli bir adam.isim olmaz.ay sonjna dogru cocugun faturalarini gonderecegim.iliskimjz budur bundan sonra.o kadina saygisizlik.olur gereginden fazla ararsam.bitti yani
İnanmadan hadi inşallah diyorum .
 
Emin misiniz? Anlattığınız profil hiçbir baltaya sahip olmamış, kadından para dilenen asalak ve kaba bir dağ ayısına benziyor.

Ay evet. Adam kimya mühendisi çıktı. Hiç beklemezdim bundan bu kapasiteyi. Adama dandik yazdım durdum. Çok ilginç.
 
Ay evet. Adam kimya mühendisi çıktı. Hiç beklemezdim bundan bu kapasiteyi. Adama dandik yazdım durdum. Çok ilginç.
Geçenki konuda da tartıştın benle mesela. Biz eski üyeler buradaki eski üyelerin ciğerini biliyoruz. Tüm konuklarına hakimiz pamuğun mesela Anlattıklarının çoğu kendi görüşü, gerçekler değil. Çocuğu bile normal şekilde olmadı . Karşında sağlıklı düşünen bir kadın yok.
 
Geçenki konuda da tartıştın benle mesela. Biz eski üyeler buradaki eski üyelerin ciğerini biliyoruz. Tüm konuklarına hakimiz pamuğun mesela Anlattıklarının çoğu kendi görüşü, gerçekler değil. Çocuğu bile normal şekilde olmadı . Karşında sağlıklı düşünen bir kadın yok.
Cocugum 11 yasinda.ne kadar ayip normal sekilde olmadi demen.anlamiyorum.gereksiz bir ayrinti.Yuce Rabbim onu bana nasip etti
 
Ooooo pamuk yine anlatıyor millet üzülüyor sndbsbsbs
Hayır böyle üyelere yorum yapınca tanımayan üyeler de bizi alaycı, acımasız , mobing çi falan sanıyor. Bilmiyorlar uzun seneler neler okuduğumuzu pamuk hakkında🙈🙈
 
Hayır böyle üyelere yorum yapınca tanımayan üyeler de bizi alaycı, acımasız , mobing çi falan sanıyor. Bilmiyorlar uzun seneler neler okuduğumuzu pamuk hakkında🙈🙈
Tahmini 5 sene sonra onlar da geyiğe vurur shsh
 
Cocugum 11 yasinda.ne kadar ayip normal sekilde olmadi demen.anlamiyorum.gereksiz bir ayrinti.Yuce Rabbim onu bana nasip etti
Cinsellik hep yoktu hayatında demek istedim nesi ayıp . Hala da eş istiyorsun . E evliliğin içinde cinsellikte var . Kriterlerim var diyorsun bir de para sahibi , kariyerli yakışıklı vs. Peki adamların krlterleri yok mu ? Sen uygun musun sence öyle adamlara ?istemeyerek ağır konuştum ama mecbur bırakıyorsun pamuk .
 
Pamukcugum böyle içli anlatma ciğer kalmadı ağlamaktan.
Ailen yüzünden evlendiğini okudugum andan beridir gözlerimde yaş, kaburga altımda ciğer kalmadı.
Ah ulan !!!
Çok pis dokundu hayat hikayen.
Hayatımda birini istiyorum ama ben evlenmem dediğin handikap dolu içli serzenişlerin ise son hançeri vurdu kalbime.
Hele kriterlerini okudugum an anırdım!
 
Cinsellik hep yoktu hayatında demek istedim nesi ayıp . Hala da eş istiyorsun . E evliliğin içinde cinsellikte var . Kriterlerim var diyorsun bir de para sahibi , kariyerli yakışıklı vs. Peki adamların krlterleri yok mu ? Sen uygun musun sence öyle adamlara ?istemeyerek ağır konuştum ama mecbur bırakıyorsun pamuk .
Benim istediklerim beni istemiyor zaten.ama bu benim kriterlerden vazgecegim anlamina gelmez.ben benim kriterlerime uymayan bir adama asik.olamam.belki soyle.olabilir.uzun sure tanirim.hoslanirim.o.zaman bu kriterleri aramam.sifirdan birilerini seveceksem once kriterler uygun olmali.yoksa mutlu olamam.benim uygun olup olmadigima karsi taraf karar versin.zaten olmuyor.ama olmuyor diye de onume gelenle sevgili olamam.kafamda bir profil var, soyle baktiginda herkesin wow diyecegi bir adam profili.konusmasi sesi etkileyici, bir konumu olan karizmatik biri
 
.kafamda bir profil var, soyle baktiginds herkesin wow diyecegi bir adam profili.

Abartma istersen, daha adam yok ortada. Wow diyecek adam bu kadar genç başarılı güzel kız dururken niye yani seninle evlensin

Benim kafamda bile wow adam yok yani. Eli yüzü düzgün, efendi saygılı işinde gücünde biri olsun diyorum. Wow nedir.
 
Benim istediklerim beni istemiyor zaten.ama bu benim kriterlerden vazgecegim anlamina gelmez.ben benim kriterlerime uymayan bir adama asik.olamam.belki soyle.olabilir.uzun sure tanirim.hoslanirim.o.zaman bu kriterleri aramam.sifirdan birilerini seveceksem once kriterler uygun olmali.yoksa mutlu olamam.benim uygun olup olmadigima karsi taraf karar versin.zaten olmuyor.ama olmuyor diye de onume gelenle sevgili olamam.kafamda bir profil var, soyle baktiginda herkesin wow diyecegi bir adam profili.konusmasi sesi etkileyici, bir konumu olan karizmatik biri
Taksim delisi cenk ?
Woowww diyebileceğim tek karakter.
 
Cinsellik hep yoktu hayatında demek istedim nesi ayıp . Hala da eş istiyorsun . E evliliğin içinde cinsellikte var . Kriterlerim var diyorsun bir de para sahibi , kariyerli yakışıklı vs. Peki adamların krlterleri yok mu ? Sen uygun musun sence öyle adamlara ?istemeyerek ağır konuştum ama mecbur bırakıyorsun pamuk .
Ya cok seversem vajinismus tedavisi olurum.zaten birkac seansta bitiyormus
Evliligjmde siddet oldugu icin ben o adamla.sevismek istemedim evliligimde vajinizmusa cozum de aramadim.cunku bu sehre yeni geldigimizde hamileydim daha yeni.dustan ciktim, yorgunlugumu atmak icin.ufak bir aramizda yakinlasma yasandi.sonrasinda paralar hep benden gidiuor, parani bana vereceksin beni kullaniyorsum diye beni sagli sollu tokatladi.ben bu adamla ayni yataga nasil girip sevisebilirdim kocam da olsa.istemedim, ona saygi da duymadim.4 ayda ikinci siddetiydi.birincisinde ozur dilemisti bir daha olmayacak demisti.ama ikjnci dayak para icindi.dovdu beni.ben tedavi olmak istemedim.midem almadi
 
Abartma istersen, daha adam yok ortada. Wow diyecek adam bu kadar genç başarılı güzel kız dururken niye yani seninle evlensin

Benim kafamda bile wow adam yok yani. Eli yüzü düzgün, efendi saygılı işinde gücünde biri olsun diyorum. Wow nedir.
Herkesin behenecegi biri demek isyedim
 
Abartma istersen, daha adam yok ortada. Wow diyecek adam bu kadar genç başarılı güzel kız dururken niye yani seninle evlensin

Benim kafamda bile wow adam yok yani. Eli yüzü düzgün, efendi saygılı işinde gücünde biri olsun diyorum. Wow nedir.
O adam zaten hic olmayacak.kafamda profil olatak oyle biri var.ben de biliuorjm .olmayavak.ama ben oyle birini istiyorum.
 
Ya cok seversem vajinismus tedavisi olurum.zaten birkac seansta bitiyormus
Evliligjmde siddet oldugu icin ben o adamla.sevismek istemedim evliligimde vajinizmusa cozum de aramadim.cunku bu sehre yeni geldigimizde hamileydim daha yeni.dustan ciktim, yorgunlugumu atmak icin.ufak bir aramizda yakinlasma yasandi.sonrasinda paralar hep benden gidiuor, parani bana vereceksin beni kullaniyorsum diye beni sagli sollu tokatladi.ben bu adamla ayni yataga nasil girip sevisebilirdim kocam da olsa.istemedim, ona saygi da duymadim.4 ayda ikinci siddetiydi.birincisinde ozur dilemisti bir daha olmayacak demisti.ama ikjnci dayak para icindi.dovdu beni.ben tedavi olmak istemedim.midem almadi
Kız adamın arkasından anırarak ben mi ağladım bu nasıl mide ahaha
 
Ya cok seversem vajinismus tedavisi olurum.zaten birkac seansta bitiyormus
Evliligjmde siddet oldugu icin ben o adamla.sevismek istemedim evliligimde vajinizmusa cozum de aramadim.cunku bu sehre yeni geldigimizde hamileydim daha yeni.dustan ciktim, yorgunlugumu atmak icin.ufak bir aramizda yakinlasma yasandi.sonrasinda paralar hep benden gidiuor, parani bana vereceksin beni kullaniyorsum diye beni sagli sollu tokatladi.ben bu adamla ayni yataga nasil girip sevisebilirdim kocam da olsa.istemedim, ona saygi da duymadim.4 ayda ikinci siddetiydi.birincisinde ozur dilemisti bir daha olmayacak demisti.ama ikjnci dayak para icindi.dovdu beni.ben tedavi olmak istemedim.midem almadi
Niye 12 yıldır bu adam da bu adam diyorsun o zaman ? Mantıklı tek savunman da yok ki.
 
Cinsellik hep yoktu hayatında demek istedim nesi ayıp . Hala da eş istiyorsun . E evliliğin içinde cinsellikte var . Kriterlerim var diyorsun bir de para sahibi , kariyerli yakışıklı vs. Peki adamların krlterleri yok mu ? Sen uygun musun sence öyle adamlara ?istemeyerek ağır konuştum ama mecbur bırakıyorsun pamuk .
Esimi sevmedigim ve cinsellik istemedigim icin vajinismus tedavisi olmadim
 
Back
X