Ya cok seversem vajinismus tedavisi olurum.zaten birkac seansta bitiyormus
Evliligjmde siddet oldugu icin ben o adamla.sevismek istemedim evliligimde vajinizmusa cozum de aramadim.cunku bu sehre yeni geldigimizde hamileydim daha yeni.dustan ciktim, yorgunlugumu atmak icin.ufak bir aramizda yakinlasma yasandi.sonrasinda paralar hep benden gidiuor, parani bana vereceksin beni kullaniyorsum diye beni sagli sollu tokatladi.ben bu adamla ayni yataga nasil girip sevisebilirdim kocam da olsa.istemedim, ona saygi da duymadim.4 ayda ikinci siddetiydi.birincisinde ozur dilemisti bir daha olmayacak demisti.ama ikjnci dayak para icindi.dovdu beni.ben tedavi olmak istemedim.midem almadi