ev alıp satmaktan açıldı konu..benim annem hayatta kendi evini satmaz dedim ..kaynanam bana salak annen güzelim evini niye satsın dedi...sustum,eşim sesini çıkarmadı..
nikah için süs bakmaya gittim eşim ben ,enişteside katıldı çarşıda diye..salak bu güzel değil dedi benim beğendiğim süs için...görümcemle kuaföre gittim salaksın sen dedi,çünkü ben elbisemi kendim gittim beğendim,neden onu çağırmamışım...