• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Cimri erkek sorunu???

İlgi cekmesi acısından yazdım baska türlü okunmaz diye
Evet o konu da haklısınız konu başlığı gerçekten hepimizin dikkatini çekti. Burada kadının maaş kartına çöken kocalar dolu, ya da kadın çalıştığı halde kırk takla atarak kendine kıyafet alan kadınlarla dolu. Başlığı görünce bir hışımla yorum yapmaya geldik o tarz bi konu sanıp ama hevesimiz kursagimizda kaldi🥴
 
İnsan sevgilisinden hediye bekler bu gayet normal iyi hoş tamam ama siz yolunacak kaz arayıp enayi erkek bulma derdindeymişsiniz
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Çalkş kendi paranın derdine düş, adamın lafıyla işsiz kalmışsın.
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
gün geçmiyor ki birileri adına utanmayalım. dilenci misin .
 
Bugün kkda erkek savunmayacağım diye giriyorum zorla erkek savundurttuyorsunuz. Nasıl bir his erkek arkadaşınızdan halhal dilenmek? Empati kuramıyorum error verdi empati kuran yerlerim.
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Oğlanın gözü açılmış diye yorumladım 🤔
 
bilemem multeci mi muhendis mi insan insandir ama adami gormemis bile
adam da nasil yokluktaysa tanimadigi birine para atiyor. bizim koyde teee cep telefonu bile yokken "ben gurcuyum dulum evlenmek istiyorum para gonder bilet alayim" diyen birine para gonderip dolandirilan bir amca vardi sevgili onla yarisiyor:)
ayrica belki adam evli oraya calismaya gitti. bilemezsin ki esi de burada bizi yanina alsin diye gün sayiyirdur

Ben sevgili olduklarini sanmiyorum eger bu bir yildir interner uzerinden yuruyoraa cogunlukla. Foto ve video paylaşiliyordur. :)
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Bir uçtan diğer uca geçmiş.tuhaf.vur deyince öldüren tiplerden.lovebombing mi ne de yapmış olabilir.
 
Onun vereceği sadakayla mı geçineceksiniz?
Girin bi işe çalışın, size 150 liralık halhalı layık gören adamı da şutlayın.
Şimdiye gireydi bir işe tepeden tırnağa halhal takardı kendine.Konusmam istemem yahu bir halhal isteyecek duruma düşmek nedir
 
Oha falan olan üyeye katılıyorum. Ben de oha falan oldum yani. Hatta kal geldi, o derece.

İnsanda biraz utanma olur ya.
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Bunları yazarken hiç mi utanmadınız yahu?
Belki gözü açılmıştır elemanın.
 
İlk defa “cimrilik” konusunda erkek tarafına hak veriyorum. Adam sıkılmış yiyiciliğinizden.

Görüşmediği gerçek mi üyenin, sevgilim dediği de Bulgaristan’dan Türkiye’ye gelmek istiyorum ama yol param yok diyen kadınlara para atan bir dayı o zaman.
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Sizin gibilere 150 liralık halhal bile çok
 
Back
X