Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile