Çocuk ayrımı

ozgeeeeeeeeee

Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2018
45
53
25
Merhaba arkadaşlar;

Size danışmak istediğim şu. Ben 1 buçuk senelik evliyim. Eşimin daha önceden evliliğinden 1 kızı var. Bizimde Ocak ayında bir oğlumuz oldu. Herşey güzeldi. Geçtiğimiz hafta sonu eşimin kızı bizdeydi 8 yaşında. Pazar akşamı eve annesine götürdü pazartesi annesi test yapmış covid testi pozitif çıkmış eşimde hemen kızını almaya gitti. Ama bana sordu ne yapalım diye bende ya evde oda karantinası yapalım ya da ben oğlanı alıp abinlere gideyim dedim yok evde karantina yaparız dedi. Ve geldiler ellerini yıkadılar ve direk bebeğin olduğu odaya geçtiler. Şimdi kızı birebir temaslı. Odaya geçtiklerinde kızı baba kardeşimi öpebilir miyim dedi oda tabiki sen ablasısın sen öpmüceksin de kim öpecek dedi. Şok oldum kucağına aldı oğlumu babası ve oyun oynamaya başladılar ben hayatımda ilkkez şuur kaybı yaşadım. Ne yapacağımı bilemedim mutfakta ağlıyordum yanıma gelip korkuyor musun dedi hani karantina yapacaktık dedim oda da mı yaşayalım kızım çok üzgün dedi ben gitseydim oğlumu alıp dedim e o zaman kızım daha çok korkacaktı ve psikolojisi nasıl olur su siz gitseydiniz dedi. Uzun lafın kısası 1 evladı üzülmesin diye diğer evladının sağlığını hiçe saydı. Ve ben bunu haZmedemiyorum ertesi gün anneme geldim. Odada karantinadayız. Sizce bu yaptığı ne? Ben nasıl affedicem. İçim soğudu. Kaldıramıyorum. Özür dileyecek ve geçecek bişey değil resmen oğlunun can sağlını hiçe saydı. Düşündükçe omuzlarıma yük biniyor ne yapmam gerekiyor.?
 

Umayumay35

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2014
3.064
4.231
35
Merhaba arkadaşlar;

Size danışmak istediğim şu. Ben 1 buçuk senelik evliyim. Eşimin daha önceden evliliğinden 1 kızı var. Bizimde Ocak ayında bir oğlumuz oldu. Herşey güzeldi. Geçtiğimiz hafta sonu eşimin kızı bizdeydi 8 yaşında. Pazar akşamı eve annesine götürdü pazartesi annesi test yapmış covid testi pozitif çıkmış eşimde hemen kızını almaya gitti. Ama bana sordu ne yapalım diye bende ya evde oda karantinası yapalım ya da ben oğlanı alıp abinlere gideyim dedim yok evde karantina yaparız dedi. Ve geldiler ellerini yıkadılar ve direk bebeğin olduğu odaya geçtiler. Şimdi kızı birebir temaslı. Odaya geçtiklerinde kızı baba kardeşimi öpebilir miyim dedi oda tabiki sen ablasısın sen öpmüceksin de kim öpecek dedi. Şok oldum kucağına aldı oğlumu babası ve oyun oynamaya başladılar ben hayatımda ilkkez şuur kaybı yaşadım. Ne yapacağımı bilemedim mutfakta ağlıyordum yanıma gelip korkuyor musun dedi hani karantina yapacaktık dedim oda da mı yaşayalım kızım çok üzgün dedi ben gitseydim oğlumu alıp dedim e o zaman kızım daha çok korkacaktı ve psikolojisi nasıl olur su siz gitseydiniz dedi. Uzun lafın kısası 1 evladı üzülmesin diye diğer evladının sağlığını hiçe saydı. Ve ben bunu haZmedemiyorum ertesi gün anneme geldim. Odada karantinadayız. Sizce bu yaptığı ne? Ben nasıl affedicem. İçim soğudu. Kaldıramıyorum. Özür dileyecek ve geçecek bişey değil resmen oğlunun can sağlını hiçe saydı. Düşündükçe omuzlarıma yük biniyor ne yapmam gerekiyor.?
Cocugun psikolojisi bozulmasın diye çok cahilce bir şey yapmis bence direkt temasli cocugu annesinin evinden hic getirmemeliydi. Sorumsuzca davranmis ama cocugunu dusunuyor sonuctq. Kızmakta çok çok haklısınız. Kızı evden gidip, kendi de test yaptirsin. Negatifse evi çamaşır sularıyla iyice temizlesin öyle dönün.
Yaptığı ihmalkarligin savunulacak bir tarafi yok maalesef
 

zeynones2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Ağustos 2016
6.221
8.680
Burada çocuk ayrımı değil virüsün hala toplumda anlaşılmaması ile ilgili bir durum. Çocuk temalı evden çıkarılmamalı idi. Siz temaslısınız. Oda karantina su olsa bile annenize gitmemelisiniz. Herkes bir otursun oturduğu yerde Allah aşkına.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 28-10-2021

Hamileliğimin 15. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 175 gün kaldı.

Bebeğinizin gelişiminin bu noktasında bacak ve ayaklarında dikkat cekici bir hareketlilik vardır. Tekme atabilir, ayaklarını içe dışa döndürebilir. Önümüzdeki 3-4 hafta içinde alt karın, kalça, uyluk ve göğüslerinizde hızlı gerilme sebebiyle çatlaklar görülebilir. Çatlaklar ilk başlarda kırmızımsı veya mavimsi bir halde iken ilerleyen zamanlarda gümüş-beyaz renge dönüşür.Bazı kadınlar hamilelik sırasında karpal tünel sendromu yaşarlar. Eğer ellerinizde ve bileklerinizde kas ağrıları yaşarsanız doktorunuzla konuşun.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 74 gr. - Yaklaşık boyu : 87 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

ozgeeeeeeeeee

Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2018
45
53
25
Çok haklısın. Pişman olup özür dilemeli
Yani tamam şu an pişman zaten. Ama tamam bi daha yapmıycam gibi bişey değil ki . Karı koca kavgası değil ki. Ya da kızına onu aldı oğluna almadı değil ki can sağlığı 3 aylık daha bebeğimiz daha bağışıklık sisteminin ne kadar güçlü olup olmadığını bile bilmiyoruz 😓
 

Thewitcher

HomeSweetHome
Kayıtlı Üye
28 Mart 2020
2.820
13.910
Merhaba arkadaşlar;

Size danışmak istediğim şu. Ben 1 buçuk senelik evliyim. Eşimin daha önceden evliliğinden 1 kızı var. Bizimde Ocak ayında bir oğlumuz oldu. Herşey güzeldi. Geçtiğimiz hafta sonu eşimin kızı bizdeydi 8 yaşında. Pazar akşamı eve annesine götürdü pazartesi annesi test yapmış covid testi pozitif çıkmış eşimde hemen kızını almaya gitti. Ama bana sordu ne yapalım diye bende ya evde oda karantinası yapalım ya da ben oğlanı alıp abinlere gideyim dedim yok evde karantina yaparız dedi. Ve geldiler ellerini yıkadılar ve direk bebeğin olduğu odaya geçtiler. Şimdi kızı birebir temaslı. Odaya geçtiklerinde kızı baba kardeşimi öpebilir miyim dedi oda tabiki sen ablasısın sen öpmüceksin de kim öpecek dedi. Şok oldum kucağına aldı oğlumu babası ve oyun oynamaya başladılar ben hayatımda ilkkez şuur kaybı yaşadım. Ne yapacağımı bilemedim mutfakta ağlıyordum yanıma gelip korkuyor musun dedi hani karantina yapacaktık dedim oda da mı yaşayalım kızım çok üzgün dedi ben gitseydim oğlumu alıp dedim e o zaman kızım daha çok korkacaktı ve psikolojisi nasıl olur su siz gitseydiniz dedi. Uzun lafın kısası 1 evladı üzülmesin diye diğer evladının sağlığını hiçe saydı. Ve ben bunu haZmedemiyorum ertesi gün anneme geldim. Odada karantinadayız. Sizce bu yaptığı ne? Ben nasıl affedicem. İçim soğudu. Kaldıramıyorum. Özür dileyecek ve geçecek bişey değil resmen oğlunun can sağlını hiçe saydı. Düşündükçe omuzlarıma yük biniyor ne yapmam gerekiyor.?
Eşiniz çok hatalı
Keşke çocuk annesinin yanında mı kalsaydı zaten temaslı
küçücük bebeğin yanına odasına sokması da düşüncesizlik kesinlikle
sizde annenizin yanına gideceğinize önce düşüncelerinizi ona söyleseydiniz keşke. çözülmeyecek bir konu değil
 

Fstknanas

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2015
2.427
2.863
Yani tamam şu an pişman zaten. Ama tamam bi daha yapmıycam gibi bişey değil ki . Karı koca kavgası değil ki. Ya da kızına onu aldı oğluna almadı değil ki can sağlığı 3 aylık daha bebeğimiz daha bağışıklık sisteminin ne kadar güçlü olup olmadığını bile bilmiyoruz 😓
Cok pardon mesajımı düzenledim zaten özürlük değil yazmışsınız
 

ozgeeeeeeeeee

Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2018
45
53
25
Burada çocuk ayrımı değil virüsün hala toplumda anlaşılmaması ile ilgili bir durum. Çocuk temalı evden çıkarılmamalı idi. Siz temaslısınız. Oda karantina su olsa bile annenize gitmemelisiniz. Herkes bir otursun oturduğu yerde Allah aşkına.
Ben annem de odada kalıyorum annem kapının önüne koyuyor yemeği. Ve normlde pandemi sürecinde hiç bir kimse ile görülmedik zaten hamileydim çok korkuyorduk
Herkese söyledik bebeğimiz için kimseyi eve kabul etmedik ben annemi tehlikeye attım ama evladım için şu an odanın kapısına bile yaklaşmıyorum annem oradayken sürekli pencere açık
 

damdan

Guru
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
25.941
58.447
aslında gidecek yeriniz varmış çözüm makulmüş

yani siz başka eve bebekle gidecek eşin de kızla sizde kalacakmış

ya da kız annesi ile kalacak süreci bekleyecekmiş

sizin evde oda karantinası daha imkansız olurdu çocuk için, annesinin evinde onunla birlikte oda karantinası belki bir nebze olur da arada bir geldiği evde olmaz

lakin öp vs hiç olmaz

eşin net olup biliyorsun annen hasta bebek de küçük öpmemelisin diyebilmeli

olan olmuş ama çok dikkat edin

bebeğe bulaşmasa da size bulaşabilir sütünüz vs etkilenebilir

eşiniz düşüncesizlik etmiş, nasıl davranacağını bilememiş

sakin bir anda konuşun, büyüğün psikolojisini düşünürken küçüğü ateşe attığını hissedememiş
 

Fstknanas

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2015
2.427
2.863
Ben annem de odada kalıyorum annem kapının önüne koyuyor yemeği. Ve normlde pandemi sürecinde hiç bir kimse ile görülmedik zaten hamileydim çok korkuyorduk
Herkese söyledik bebeğimiz için kimseyi eve kabul etmedik ben annemi tehlikeye attım ama evladım için şu an odanın kapısına bile yaklaşmıyorum annem oradayken sürekli pencere açık
Anneni tehlikeye attın ama yanlış olmuş kocana çocuğu geri götür veya hastaneye götür negatife gelsin demeliydin hatta baştan kabul etmemeliydin
 

ozgeeeeeeeeee

Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2018
45
53
25
Anneni tehlikeye attın ama yanlış olmuş kocana çocuğu geri götür veya hastaneye götür negatife gelsin demeliydin hatta baştan kabul etmemeliydin
Haklısın ama o an onun evladı dedim ve kızını çok seviyorum uzun konular bunlar. Kıyamadım. Ama o benim evladımın canını tehlikeye attı böyle birşey beklemiyordum. 😓 Çok pişmanım çok yıkıldım çok üzgünüm
 

damdan

Guru
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
25.941
58.447
Ama bana sordu ne yapalım diye bende ya evde oda karantinası yapalım ya da ben oğlanı alıp abinlere gideyim dedim yok evde karantina yaparız

aslında olay burada kopmuş

evde oda karantinasını kabul etmemek lazımdı

zira cidden çocuk oda karantinasına istese de uyamazdı

yemesi içmesi banyosu tuvaleti çamaşırı vs tek başına 14 gün nasıl halledecek

sonuçta yine bakıma muhtaç olacak, eşiniz de gitmenizi o işte iken çocuk evde yalnız kalamayacağı için istememiş

bir de sizde sadece haftasonu kaldı ise yani Cuma geldi ve anne Pazartesi pozitif ise zaten anne ile önce de temaslı

eğer bulaş oldu ise Cumartesi Pazar da olmuş olabilir, siz annenize gittiniz, eşiniz işe gitti vs

bu arada eşiniz evden mi çalışıyor

yukarıda yazdığım durum yine olmuş, siz annenizdesiniz çocuk evde yalnız mı kalıyor