çok acill


Doktorlarin gerçekten zararlı olduğunu bile bile ilaç verdiğini düşünmüyor musunuz ?

Gerçekten ya çok az hastanelere gidiyorsunuz ya da hep işinin ehli vicdanlı doktorlara denk gelmişsiniz.

Maalesef bazıları , ilaç firmasından aldıkları primlere bakıyor sadece.
 
`