Çünkü toplum evliliğin devam yükünü kadının sırtına yüklüyor. Burada bile kadın kocam oyun bağımlısı diyor, yanında otur sen de diye tavsiye veriyorlar, ne var ki en azından gözü dışarda değil diyorlar bir sürü örnek. Erkek için evlilik evliliğin maddi yükünü üstlenmekten ibaret çoğu kadın için. Haliyle niye boşansın ki diyor? Başka bir soruda kadının kocası muhtemelen gay, cinselliğe bakış açısı korkunç derecede, gelmiş diyor ki ne var ki, cinsellik zaten zor iş, daha iyi böyle olması. Halbuki adam kadını sırf hamile kalsın da gitmesin diye arada ilişkiye girmiş, çocuk doğunca ayda yolda bir cinsellik de rafa kalkmış, ona bile yok tedavi olsun, yok konuş. Neyi konuşacak adamla?
Adam karısına farklı şehirde çalışacağını bile söyleme gereği duymuyor, karısına bok gibi davranıyor, ailesi ve kendisi kızın ailesine dadanmışlar hakaret ediyorlar, boşan diyene tepki veriliyor böyle kadınlar tarafından. Çünkü boşanmak korkunç bir durum