dengesiz eş

Sepetle bu adami.
Yok bir sans daha vereceksen o savasmali zaten sizi yeniden kazanmak. Siz ayri yasarken o tedavi olmali. Ciddi, uzun bir tedavi.
 
boşanın. ya da terapiste devam edin. sen kendini kontrol et o da değişmeye çalışsın. iki ihtimal
 
Ilk zamanlar dayak yiyordum sonra kesti dayagi demissiniz.
Bu dayak ne kdar surdu?
Ve dayak derken ne gibi sryler? Siddeti ne kdar?
 
Dayak diye ifade etmedim sanirim. Siddet goruyordum demistim. Bu da tokat atmakti. 3 kez tokat atti ve ilk tokadinda 2 gun yataktan cikmadan yattim. Cunku daha once hic yasamadigim birseydi ve ailemden 1 kez bile tokat yemedim ben cocukken bile
 
Adam ağzı ile söylemiş seni eş olarak değil aciz biri olarak görüyor demek ki.
 
Özgüveninizi kaybetmeye başlamışsınız. Şiddet sadece fiziksel değildir psikolojik duygusal her türlü şiddeti uygulamış eşiniz.Bence bu şekilde devam etmemelisiniz ruh sağlığınız açısından boşanmalısınız.
 
2 yil bitti. Belki duzeliriz dedim. Kendime de kizdim. Biraz sus dedim ama yapamadim. Ben konustukca o daha cok sinirlendi. Tek hatam bu
Canım boşan lütfen, sana hiçbir şekilde şiddet uygulamasına izin verme
 
Esiniz sizin yumusak yuzunuzu gorunce bu durumu kullaniyor anladigim kadariyla.
Ama net ve kesin bir tavir sergilediginizde de o yumusuyor.
Iki uclarda da yasamak cok kotu.
Oturup konussaniz orta yol bulsaniz, ne siz ona cok soylenin, nede o size sozlu siddette bulunsun.
Beraberce cozmeye calissaniz problemleri...
 
Aileme nasil soyleyecegimi dusunuyorum.tek tek kurdugum evimi nasil dagitacagimi. Hepsi cok zor ve cok agir geliyor...
Ailenize şiddet gördüğünüzü söyleyin seve seve desteklerler boşanmanızı. Hem fiziksel hem psikolojik olarak şiddete maruz kalmışsınız. Kendinize bunu layık görmeyin. Sizin el üstünde tutulan mutlu kadınlardan ne eksiğiniz var. Bir an önce boşanın.
 
hay onun gibi kocanın
 

Üzgun olan yanın esını seven yuvadını seven tarafın..gelecegının olmadıgı dusunen tarafın mantıklı yanın bu adamın degısmeyecegını eli dilibıkere alıştımı asagılamalarına devam edecegını bılen yanın .. Bu tıp durumlarda eslere ıyı ders vermek işe yarıyor.. Dılerım toparlarsınız ama şiddet saglıklıbır bıreyın yapacagı bışı degıl hoş sızdekı tahrık unsuru psıkolojık sıddet.. Sız söylendıkce karsınızdakı caresızlık hıssıne kapılıyor ama ne olursa olsun asla haklı kılmaz
 
bu lafi bile bosanman icin yeterli aslinda
 
Canım ayni dengesizlik benim sözlümde vardı, sabah hersey gizel olacak, cok mutlu olacağız birdaha üzülmeyeceksin derdi aksam Saçma bi sebepten ağza alınmayacak sözler defol git demeler falan filan. Yani değişmiyorlar ya, kadının vicdanını kullanıyorlar
 
. Sadece ilk tokadini attiginda neden! Demistim. Verdigi cevap gucum senin gibi acizlere yetiyordemisti. Hic unutamiyorum onu. Tokattan bile daha agirdi
bu laf BOSANMAK Icin yeterli aslinda sakin kendini kandirma bazi seyler affedilebilir ama fiziksel siddet aldatma bence affedilemez
 
Hepinize cok tesekkur ederim. Her birinizin soylediklerini ben gun icinde defalarca dusunuyorum. Ama bir baskasindan duymak daha etkili. Rabbimden dilegim hakkimda hayirlisi ve eger bosanacaksam da bana o gucu vermesi. Tekrar cok tesekkur ederim kizlar. Hic tanimadigim birilerinin bana yardimci olmaya calismasi icinde bulundugum hassas donemde bana gercekten destek oldu...
 
O öyle devam eder Ben bırakamadım çok pişmanım yol yakınken bırak derim timsah gözyaşları dökerler böyleleri
 

Evet siddet ve aldatma affedilmez diyoruz bende ayni fikirdeyim. Ama insanlar oyle bir cikmazda kaliyorki siddette gorse şiddeti gosterdigi an disinda esine guvenen o kadar cok bayan var ki..
Bu durumda senin evliligin sana ozel. Yasadigin kötü seyler iyi seyleri toptan sifirliyorsa bosanmayi dusunebilirsin.esinin ofke kontrolü problemi olabilir.bu konuda bir seyler yapabilirsin
 
`