Diş apsesi için ne yapabilirim.....

esmergunay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
181
0
merabalar.benim dişlerim çok apse yapıyor.özellikle sıcak ve soğuğa karşı bazen ağrısından duramıyorum.ne yapmamı öneririsiniz arkadaşlar:teytey:
 

julia

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2009
4.411
22
Dışlerinizin abseli olduğunu nasıl anladınız ??
Hiç bir doktora gitmeyi düşündünüz mü?
Bakın "günde 3 kere antb. içerek" tedavi olmanız önerilmiş,buna göre hareket edip bir uygulama yapsanız boş yere antb. içmiş olma ihtimaliniz bile var.
Zaten hangi antb. içeceğinizi nerden bilecek,neye göre karar vereceksiniz?
Arkadaşlar doktora gidip muayene olmak bu kadar zor değil bence!!
 

esmergunay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
181
0
Dİşlerinizin abseli olduğunu nasıl anladınız ??
Hiç bir doktora gitmeyi düşündünüz mü?
Bakın "günde 3 kere antb. içerek" tedavi olmanız önerilmiş,buna göre hareket edip bir uygulama yapsanız boş yere antb. içmiş olma ihtimaliniz bile var.
Zaten hangi antb. içeceğinizi nerden bilecek,neye göre karar vereceksiniz?
Arkadaşlar doktora gidip muayene olmak bu kadar zor değil bence!!

söylediklerinize katılıyorum dogru..sadece bilgi almak istedim.inş ramazandan sonra gidicem doktora
 

damla

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2010
25
0
biraz dıkkatlı bır sekılde dıs ıpı kullanmayla bende bayagı azaldı ve bunun yanında gargarada bayagı faydalı gelıyoır
 

_allure_

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2009
1.028
6
bunlar çok komik öneriler. böyle bir probleminiz varsa çürük bir dişiniz ya da buna benzer bir enfeksiyon var demektir. ve o etken ortadan kaldırılmadan bulduğunuz çözümler hep geçici olacaktır.

şöyle düşünün evinizin çatısı akıyor siz altına leğen koyuyorsunuz leğen doldukça atıyorsunuz. ama çatı akmaya devam ediyor. sorun çatıda. bu sorunun kökten çözümü çatıyı yaptırmak.

sorun dişteki derin çürük, burdan sürekli diş köküne mikroorganizma geliyor. zeytin, çay vs. vs. hiç ama hiç bir etkisi yoktur. antibiyotik sadece akut şikayeti sınırlar onu da ömür boyu kullanmanız gerekir. günde 3 gün antibiyotik ne demek yahu. çok şaşırdım, yazık böbreklerine karaciğerinize... hele ki antibiyotikler öyle her şeye kullaılmaması gereken ilaçlardır. başı ağrıyan antibiyotik alıyor bu duruma geldik.

daha önce buna benzer bir uyarı yapmıştım bu sitede. ama sağolsun arkadaş siz doktorlar hep para kazanmanın dersindesiniz, böyle çözümler var ama siz para kazanmak için bunların yaygınlaşmasına izin vermiyorsunuz demişti, çok üzülmüş ve sinirlenmiştim, bir daha asla böyle bir yazı yazmıyacağım demiştim ama dayanamadım yine. siz belki tedavi olmuşsunuzdur böyle bir durum başına gelen arkadaşlar yukarıdaki yanlış önerileri uygulamasın diye yazdım bunuda, geçmiş olsun:)