Dış gebelik

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
Kizlar merhaba. Dis gebelik geciyorum. 8 haziranda Beta hcg 240 iken metotreksat igne oldum. 4 gun sonra 373 oldu. Ignenin 7. gununde 183 oldu. Yarin yine kan vericem ama korkuyorum. Degerler tekrar yukselir mi ? Ya da bu degerlerdeyken kanama olur mu ? Desteginize ihtiyacim var.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

06rey38

Zalımsın HAYAT..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2016
652
308
31
Kizlar merhaba. Dis gebelik geciyorum. 8 haziranda Beta hcg 240 iken metotreksat igne oldum. 4 gun sonra 373 oldu. Ignenin 7. gununde 183 oldu. Yarin yine kan vericem ama korkuyorum. Degerler tekrar yukselir mi ? Ya da bu degerlerdeyken kanama olur mu ? Desteginize ihtiyacim var.
Bebeğinin değerleri düşüosa tekrar yükselmesi olmuyo die biliyorum.. Rabbim sağlıklı hamilelik ewlat nasip etsin inş.. :dua:
 

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
Bebeğinin değerleri düşüosa tekrar yükselmesi olmuyo die biliyorum.. Rabbim sağlıklı hamilelik ewlat nasip etsin inş.. :dua:
Tesekkur ederim, insallah. Ilk hamileligimdi. Korkuyorum. Ileride tekrarlarsa ya da kanar da tupum alinirsa diye
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

neyli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Mayıs 2011
437
133
36
merhaba geçmiş olsn..düştüyse tekrar artmaz ama tabi sıfırlanana kadar takip edilmesi gerekiyor.

Ben de 8 ay önce dış gebelik geçirdm benim tüpüm alındı maalesef:KK43:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1527 gün geçti.

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
Allahın izniyle bişe olmaz korkma.. Ama gebelik sonlanıyo galiba..
Insallah bu sonlanir boylece. Doktor 6 ay korunma verdi igneden sonra. Hepimizin saglikli bebekleri olur insallah. Yarin kan degerinden sonra bilgilendiririm sizleri tekrar
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

lhilall

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
611
483
30
bende 2 sene once ılk gebelıhımde dıs gebelık yasadım bhcg 6000lerdeydı ve 11 gun hastanede yattım ıgne oldum degerım dusmedı ama durdu mecbur amelıyat olunacak derken degerım bırden dustu ve 1 bucuk 2 ay haftada bır gun kan vererek sıfırlanana kadar takıp edıldı ve esnada kanamam hıc olmadı merak etmeyın sızınkıde dusmeye baslamıs en yakın zamanda sıfırlanır ve merak etmeyın bu asamadan sonra kanama olmaz ınsallah sonrasında saglıklı bı gebelık yasarsınız
 

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
bende 2 sene once ılk gebelıhımde dıs gebelık yasadım bhcg 6000lerdeydı ve 11 gun hastanede yattım ıgne oldum degerım dusmedı ama durdu mecbur amelıyat olunacak derken degerım bırden dustu ve 1 bucuk 2 ay haftada bır gun kan vererek sıfırlanana kadar takıp edıldı ve esnada kanamam hıc olmadı merak etmeyın sızınkıde dusmeye baslamıs en yakın zamanda sıfırlanır ve merak etmeyın bu asamadan sonra kanama olmaz ınsallah sonrasında saglıklı bı gebelık yasarsınız
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
Igneden sonra ne kadar korundun ? Umarim benimki de duser. Bende bir hafta hastanede yattim igneden sonra. Gunluk yasantina devam ettin mi igneden sonra yoksa sifirlanana kadar evde istirahat mi ettin?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

lhilall

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
611
483
30
hastaneden ciktikdan sonra normal yasantima devam ettim ben ekimde dis gebelik oldugumu ogrendim ocak da sifirlandi kan degerim yuksek oldugundan bu kadar uzun surdu ama seninki 2 3 haftqfan sifirlanir gibi kan degerim sifirlandikdan sonra 5 ay bekledik korunmayi birakincada hemen hamile kaldim ama bende rahim agzi yetmezligi varmis o yuzden dusuk yaptim simdi yeniden hamileyim rahmime dikis atildi suan 20 haftaligiz
 

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
J
hastaneden ciktikdan sonra normal yasantima devam ettim ben ekimde dis gebelik oldugumu ogrendim ocak da sifirlandi kan degerim yuksek oldugundan bu kadar uzun surdu ama seninki 2 3 haftqfan sifirlanir gibi kan degerim sifirlandikdan sonra 5 ay bekledik korunmayi birakincada hemen hamile kaldim ama bende rahim agzi yetmezligi varmis o yuzden dusuk yaptim simdi yeniden hamileyim rahmime dikis atildi suan 20 haftaligiz
Allah saglicakla kucaginda gostersin bebegini. Doktor nadirde olsa duserken artma ihtimali ve kanama ihtimali var dedi korkuttu beni biraz. Dikkat etmem icindi belki de. Yarin kontrolde detaylica sorucam sorularimi bakalim umarim yolunda gider hersey.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

lhilall

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
611
483
30
doktorlar en kotuyu diyor ki bisey olursa mesuliyet almamak icin ben 11 gun hastanede yattim kalp atisida vardi ve degerim hic dusmedi 10. gun kalp atisi durunca degerlerim duser diye ameliyattan vazgectiler yoksa tupun patlar diye beni ne kadar korkuttular zaten ilk hamilelik daha dogrusu ben hamile oldugumu bile bilmiyordum bende duzensizlik var hemen olmaz diyodum ilk ay boyle oldu ve benim adet kanamam bitmiyor diye doktora gidince ogrendim meger adet degilmisim 10 gun kanamam oldu doktora gityim bisey yok bazen 10 gun surebilir adet dedi ama bi 10 gun daha surunce tekrar gittim meger bhcg 6000 olmus ve dis gebelikden dolayiymis kanamam ama cok sukur atlattim sizde hic korkmauin cok zor bir surec ama inanin geciyo size tavsiyem bebek dusunmeden o 5 aylik surede kan pihtilasmaniz varmi rahimde herhangi bisey varmi arastirin ne olir ne olmaz ben dis gebelikden sonra genetik testi yaptirdim kan pihtilasma cikti bir de dis gebelikden sonra tuplerde iltihap oluyo diyolar rahim filmi cekildim ben temiz cikti ama doktor para koparmal icin rahmi iltihap dolu kapanmis diye beni ameliyat etcekti zorla 1 doktorlada sinirli kalmayin ben profosore gidip gostermesem saglam tupumu alcaklardi valla ne doktorlarla karsilastim anlatsam destan olur
 

drkrksgmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
333
138
30
Cok tesekkur ederim yonlendirmeleriniz icin. Genetik testini kandan mi yapiyorlar. Bir de rahim filmini anestesi ile mi yaptirdiniz.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 963 gün geçti.

lhilall

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2016
611
483
30
genetik testini anneden ve babadan kan alarak yapiyorlar. rahim filmininde aneatezi almadim bi gece onceden agri kesici verdi doktor onu ictim o gunde kalcadan agri kesici igne yaptilar cok agrim olmadi adet sancisindan bile az bi agri hissettim insallah hersey en kisa zamanda yoluna girer bebegine kavusursun hayirla