Diyet ve spora başlıyorum hedef 1 ayda 5 kg

qzdee_

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2013
1.661
48
Geçen sene bu zamanlar 49 kg olan ben simdilerde 62 kg olmuşum ve mutsuzluktan ölüyorum :KK43:( spor antrenörlüğü yapmış biri olarak bu durumdan ciddi derecede rahatsız oluyorum artık hiçbir kıyafetim olmuyor antrenörlüğü bırakıp masa başı bir işe geçince böyle birden hızlı kilo alımı oldu :KK43: karar verdim ve başlıyorum eve bir kondisyon bisikleti aldım aksamları önce 5 dakika ısınıp sonra 45 dk bisiklete biniyorum bu baya iyi geleceketir zaten ama çok yemeğe o kadar alışmışım ki sürekli açım :KK43: o yüzden yarından itibaren 3 günlük patates diyetine başlayacağım şok diyetlere karşıyım ama biraz açlığa alışmam gerekiyorrr günlük 750 kaloriden fazla almayarak akşamda 1 saaat spor yaparak ayda 5 kg verebileceğimiii düşünüyorumm istersenizz katılın hep birlikte verelim bu kilolarıııııııııııı :KK14:
 

Metebatur

*Oğullarına aşık*
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2007
2.567
3.176
Selam benim de agustosa kadar 15 kilo vermem lazim aylik hedefim 5 kilo calisiyorum oglen yemegini hastanede yiyorum dogumdan sonra zumbayla 15 kiloya yakin vermistim ama hala vermem gereken kilolarim var..
Isten gelince hergun dönüşümlü zumba ve tae bo yapiyorum yaklasik bir haftadır hafta sonları da pilates yapmayı düşünüyorum. ..
Sporsuz kilo veremiyorum mutlaka yapmam lazim onun disinda benim de midemi kucultmem icin sok diyet yapmaya ihtiyacım var..bir haftada 4 kilo diyetine baslamayi düşünüyorum
 

mavilimYesilim

*AşK YaKaLaSıN BiZi*
Pro Üye
29 Nisan 2010
7.406
2.065
Selam benim de agustosa kadar 15 kilo vermem lazim aylik hedefim 5 kilo calisiyorum oglen yemegini hastanede yiyorum dogumdan sonra zumbayla 15 kiloya yakin vermistim ama hala vermem gereken kilolarim var..
Isten gelince hergun dönüşümlü zumba ve tae bo yapiyorum yaklasik bir haftadır hafta sonları da pilates yapmayı düşünüyorum. ..
Sporsuz kilo veremiyorum mutlaka yapmam lazim onun disinda benim de midemi kucultmem icin sok diyet yapmaya ihtiyacım var..bir haftada 4 kilo diyetine baslamayi düşünüyorum

Seda şok diyetleri boş ver. Sibel can en iyi örnek ...

Sen sporun yanında tuzu azalt ve şekeri kes. Unu kes. 3 beyazı azalt sonlandır bak nasıl kilo vereceksin.

neden bu kadar hızlı yapacaksın. Hedefin 15 kilo olsıun

akşamları çorba iç yatmadan önce ılık yağsız süt. yine spora devam... ayrıca diyetisyen ile ver bence... vücudun sürekli spor ister. kolay kolay gitmez sonra o kilolar 3 saat spor yapsan veremezsin haberin olsun...
 

mavilimYesilim

*AşK YaKaLaSıN BiZi*
Pro Üye
29 Nisan 2010
7.406
2.065
Geçen sene bu zamanlar 49 kg olan ben simdilerde 62 kg olmuşum ve mutsuzluktan ölüyorum :KK43:( spor antrenörlüğü yapmış biri olarak bu durumdan ciddi derecede rahatsız oluyorum artık hiçbir kıyafetim olmuyor antrenörlüğü bırakıp masa başı bir işe geçince böyle birden hızlı kilo alımı oldu :KK43: karar verdim ve başlıyorum eve bir kondisyon bisikleti aldım aksamları önce 5 dakika ısınıp sonra 45 dk bisiklete biniyorum bu baya iyi geleceketir zaten ama çok yemeğe o kadar alışmışım ki sürekli açım :KK43: o yüzden yarından itibaren 3 günlük patates diyetine başlayacağım şok diyetlere karşıyım ama biraz açlığa alışmam gerekiyorrr günlük 750 kaloriden fazla almayarak akşamda 1 saaat spor yaparak ayda 5 kg verebileceğimiii düşünüyorumm istersenizz katılın hep birlikte verelim bu kilolarıııııııııııı :KK14:

Açlık nedir gözde....

Size bir kitap tavsiye edicem...


DNR alabilirsin..

Sizi zayıflatabilirim. Beyinde biter zayıflamak

4 altın kural var
1- Açıktığında ye
2 -bir gurme gibi ye --yavaş yavaş
3- Canın ne çekiyorsa onu ye
4- doyduğunda yemeği bırak...

çok güzel bir kitap vücudun sinyallaeri dinleyeceksin aclığın duygusal açlık mı? yoksa normal açlık mı? açlığın seviyelidir çok aç kalmadan yemelisin gibi küçük tavsiyeler.. tavsiye ederim 2 haftada 2 kilo verdim.. hastalıklar araya girmese çok daha başarılı olacağıma eminim...
 

mavilimYesilim

*AşK YaKaLaSıN BiZi*
Pro Üye
29 Nisan 2010
7.406
2.065
Bende akşamları çorba içeceğim..

Sabahları 1 saat yürüyeceğim.

Akşamları iş çıkışı çarşı turu..

yemekten sonra zumba :))

birde size müthiç bir karın egzersizi tavisye edeceğim

yere yatacaksın ayaklarınızı 45 derece kaldıracaksınız ve alfabe yi yazacaksınız ayaklarınızla.. o kadar müthiş çalıştırıyorki kasları


birde yine yerdesiniz sırt üstü ellenizi tabanca yapıyorsunuz ve hafif kalkıyorsunuz yin ellerinizle alfaba çiziyorsunuz ...

karın, bel kalça çalışmazsa .... gelin bana :KK8:
 

Metebatur

*Oğullarına aşık*
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2007
2.567
3.176
Seda şok diyetleri boş ver. Sibel can en iyi örnek ...

Sen sporun yanında tuzu azalt ve şekeri kes. Unu kes. 3 beyazı azalt sonlandır bak nasıl kilo vereceksin.

neden bu kadar hızlı yapacaksın. Hedefin 15 kilo olsıun

akşamları çorba iç yatmadan önce ılık yağsız süt. yine spora devam... ayrıca diyetisyen ile ver bence... vücudun sürekli spor ister. kolay kolay gitmez sonra o kilolar 3 saat spor yapsan veremezsin haberin olsun...

Ben emziriyorum ayni zamanda ama yakin zamanda kesicem oglum bu ay iki yasini tamamliyor birazda ondan sanirim istahim acik..sok diyet birsz moral olmasi acisindan yoksa bende faydali bulmuyorum gunde en az 2 lt su içiyorum aksamlari cok gec saatte yemiyorum kosturmali bi isim var saglikci olduğum icin aktifim hastanede yine de istediğim gibi sonuç alamiyorum biran once bisyler yapmam lazim Ağustosta kardeşimin düğünü var elbise bulamam vallahi
 

Metebatur

*Oğullarına aşık*
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2007
2.567
3.176
Bu arada zumbanin yeni cikan dvd.leri var onlari almak istiyorum ama tr'de satisi yok eskisilerini yapmaktanda sıkıldım artik
 

mavilimYesilim

*AşK YaKaLaSıN BiZi*
Pro Üye
29 Nisan 2010
7.406
2.065
Sen sekeri kes. Tuzu salcadan al. Protein agirlikli beslen. Ben de kortizon kullandım 1 hafta evde yattım hiç kilo almadım. sekerli ve tuzlu yemedim .ve protein agirlikli beslendim ben
 

qzdee_

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2013
1.661
48
benim spor olarak çok bir sorunun yok zaten fıtness antrenörüym zumba pilates kardiyo çalışmalarını fazlasıyla biliyorum fakat gel gelelimki bunun için ne kadar zamanım var :) sabah çıkıyorum aksam 6.30 da geliyorum yemek yapyorum evi temizliyorum derken saat oluyor 8 9 birde evede iş götürmek zorunda kalıyorum 1 1.5 saat de onlarla uğrasıyorum 11 gibi anca bisiklete çıkabiliriyorm 2 periyoyod halinde 35 45 er dakika bisikletle kalıyorum saatteki km 35 km falan oluyor ortalama aksam yemeğini azaltmaya çalışıyorum gündüz de sorun olmuyor zaten ama zamanınız varsa zumbayı şiddetlle tavsiye ediyorum :):KK54:
 

KarKralicesi

ATA BARIŞ (:
Pro Üye
16 Eylül 2006
24.089
18.185
33

spor diyetle belki fazlasınıda verirsiniz.

bende diyetteyim. 68 kğyim. 170 boyum
59 olmak istiyorum. bakalım

bu arada sporla alakalı bişi danışmak istiyorum.
kollarım baya kalın... 2kğ dambılla falan hareketler yapıyorum. incelirler dimi :KK14:
al bacaklarımında arkası kalın onun için ne önerirsiniz ya. mini etekte rahatsız oluyorum alt bacakalrımdan :KK55:


 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1385 gün geçti.

Metebatur

*Oğullarına aşık*
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2007
2.567
3.176
benim spor olarak çok bir sorunun yok zaten fıtness antrenörüym zumba pilates kardiyo çalışmalarını fazlasıyla biliyorum fakat gel gelelimki bunun için ne kadar zamanım var :) sabah çıkıyorum aksam 6.30 da geliyorum yemek yapyorum evi temizliyorum derken saat oluyor 8 9 birde evede iş götürmek zorunda kalıyorum 1 1.5 saat de onlarla uğrasıyorum 11 gibi anca bisiklete çıkabiliriyorm 2 periyoyod halinde 35 45 er dakika bisikletle kalıyorum saatteki km 35 km falan oluyor ortalama aksam yemeğini azaltmaya çalışıyorum gündüz de sorun olmuyor zaten ama zamanınız varsa zumbayı şiddetlle tavsiye ediyorum :):KK54:

Bende zumbanin cok faydasini gordum dvdler uzerinden yapiyorum yeni cikan incredible results olanini almak istiyorum ama olmuyor kendi sitesindede tr.ye gonderim yok nasıl yapariz bi fikrin varmi
 

qzdee_

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2013
1.661
48
Bende zumbanin cok faydasini gordum dvdler uzerinden yapiyorum yeni cikan incredible results olanini almak istiyorum ama olmuyor kendi sitesindede tr.ye gonderim yok nasıl yapariz bi fikrin varmi

canım bende bilmiyorum ki hiç dvd alma ihtiyacı duyymadım kendim her şarkıya göre kareografi hazırlıyorum ama biraz beklesen türkiyedeki alışveriş sitelerinede düşecektir
 

qzdee_

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2013
1.661
48

spor diyetle belki fazlasınıda verirsiniz.

bende diyetteyim. 68 kğyim. 170 boyum
59 olmak istiyorum. bakalım

bu arada sporla alakalı bişi danışmak istiyorum.
kollarım baya kalın... 2kğ dambılla falan hareketler yapıyorum. incelirler dimi :KK14:
al bacaklarımında arkası kalın onun için ne önerirsiniz ya. mini etekte rahatsız oluyorum alt bacakalrımdan :KK55:



alt bacak en zor eriyen yerdir merdiven çıkarken mümkün olduğunca parmuk ucunda çıkın bisikklet kullanma sansınız varsa bu çok iyi gelir ip atlayabilirsiniz yada pilatesde bacak hareketleri var onları tavsiye edebilirim kollar içinde 2 kg dambılla yana yukarı ve arkaya yapılan kol hareketleri oldukça faydalıdır
 

qzdee_

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2013
1.661
48

spor diyetle belki fazlasınıda verirsiniz.

bende diyetteyim. 68 kğyim. 170 boyum
59 olmak istiyorum. bakalım

bu arada sporla alakalı bişi danışmak istiyorum.
kollarım baya kalın... 2kğ dambılla falan hareketler yapıyorum. incelirler dimi :KK14:
al bacaklarımında arkası kalın onun için ne önerirsiniz ya. mini etekte rahatsız oluyorum alt bacakalrımdan :KK55:



canım fotoğraflarlada belirtmek istedim hareketleri
$sandalyeli bacak zayýflatma hareketi.jpg
$kadin-egzersiz-bacaklar-SIKI-ince-spor.jpg
bu iki hareket inanılmaz iyi geliyor :nazar: