• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Duphaston / Folik Asit kullanıp hamile olanlar??

cansu9898

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ocak 2026
Mesajlar
66
Emoji Skoru
8
Puanlar
1
Yaş
28
Kızlar Merhaba, :)

Geçenlerde kadın doğu doktoruna göründüm. Adet uzantılarım uzamıştı bu sebeple gitmiştim. Doktor da adet görmem için duphaston ilacını verdi ve gebe kalman için folik asit kullanmam gerekiyor demişti. Ek olarak yumurtalarını beslemen için pikassos takviyesini önerdi. Şuan folik asit ve pikassolarını kullanmaktayım. Duphaston ilacımda yarın bitmek üzere. Bu ilacı kullanırken yumurta akı gibi uzayan akıntım vardı yumurtalamarım çatladığını anladım hemen o günü değerlendirdik. şuan ilacın bitmesini ve şu 10 günlük süreci bekleyeceğim. Duphaston ilaçlarını yorumlarını okurken çocuk varsa tutunmaya yardımcı olduğunu iyi birşey olduğunu okudum.
Benim duruma benzer yaşayıp güzel haber alanlar var mı ? Çok merak ettim.
 
bana da duphaston+folik asit+klomen verdi. bakalım hayırlısı inşallah tedavi süreci uzamadan evlat nasip olur.
 
Adet oldum şimdi folik asit kullanıyorum yumurtlama testlerine göre ilerleme yapıyorum inşallah bu ay nasip olur
 
Back
X