• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düzenledim uzun ama okursanız sevinirim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

clber

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kasım 2023
Mesajlar
156
Emoji Skoru
-39
Puanlar
28
Yaş
31
eşimle kayınvalideme gidiyoruz bana hiç laf atmaz hep eşime atar bi girerken hoşgeldiniz der o kadar mutfakta bişeyler hazırlanınca ismimi verir o kadar bende az konuşurum hatta nerdeyse hiç çünkü ne diyim durduk yere neyse bişey soruyor mesela tereyağınız varmı diyo ama bana değil eşime bakarak diyor

sonra neyse sonra mesela domatesi çok ondan vericek dedim evde var az alalım siz yemek yapmıyormusunuz evde diyor.

sonra mesela salça yapıcaz kendisi görümcemdeydi o gelmeden biz domatesleri dorayalım dedik eşim ben kayınpederim doradık sonra geldi şey diyor eşimde yanımda domatesleri elma dilimi gibi doğramışsınız eşimde öyle olmıcakmıydı dedi halka halka yapıyordum ben dedi ve hemen pınar biliyordu ya diyor benim için cevap veremedim orda ne farkeder elma dilim yada halka yada unutmuş olabilirim.

Neyse sonra başka bir olay daha şimdi biz nazilliden Denizli'ye kaynanamlara araba almaya gidiyoruz eşim ben kayınvalidem ve kayınpederim bizim kendi arabamızla gittik. Tek araba yani sonra neyse arabayı beğendi bunlar Noterde satılı yapıldı aldılar kayınvalidem araba kullanmayı bilmez eşi bilir. Şimdi iki araba oldu dönüşü eşim yeni aldıkları arabayı test etmek için o sürdü kayınvalidemde onla geldi. Ben ise kendi arabamızı sürdüm kayıpederi de benim arabayla geldi. Bu çok saçma değilmi.

Sonra kayınvalidemdeyiz mutfakta eşimde orta muslukta sıcak acıcaktı eşim hangi taraf bilemedi bende bilemedim deniyordu sıcak su gelmedi annesi geldi sordu ona oda söyledi önden geliyor diye sonra şey dedi pınar biliyor ya bende orda dedimki unuttum onumu aklımdar tutucam.

Başka bir olay daha
Bir gün görümcemlere gittik çay koydular görümcem işe gitmek zorunda kaldı siz için çayı dedi gitti ve ben eşim kayınvalidem evdeyiz eşim sabahtan uykusuz ve biraz uzandı kayınvalidem hemen uyucaksan çayın altını kapatayım dedi sanki ben yokmuşum gibi eşimde siz içersiniz dedi ben uyusamda ve cevap veremedi

Görümcemin çocuğu var ve biz onu sevmeye gittik 50 dk mesefe uzaklıktalar kayınvalidemde ordaydı kapıyı açtı neyse girdik içeri sürekli cocuğa yani torununa kim gelmiş dayı mı gelmiş ama sürekli dayı bu arada benim eşim oluyor. Sonra dayıya hoşşgeldin ettinmi diyip durdu cocuğa.

Yine başkabir gün görümceme gittik ve hediye aldık kayınvalidem başladı dayı hediyemi almış dayıdı ne almış cocuğa söylüyor hep görümcemde dayıyla Yenge ne almış sana dedi.

Ben gebe kalmıştım düşük tehlikem vardı ve gebeliği öğrenmemle düşük tehlikesinin arası 4 gün falan bana iğne verdi doktor karnından yapıcaksın kayınvalidem insülin yapıyor kendisine banada iğne yapar diye gittik mecbur gebeliğimide haber vermem gerekiyor biz ilk şey dedik ince iğne var mı karından yapılcak oda bakayım dedi odaya gitti bende gittim hemen içeride utandım söylemeye kayınpederim olduğu için neyse gittim peşinden çekmeceye eğilmiş iğne bakıyor bende tam kapını ordayım dedim ki anne gebelik var ama düşük tehlikem var dedi hiç kafasını kaldırmadı direk e dikkat etcen artık dedi kaldım öyle ben. Çok sonra gebeliğim ilerlemedi zaten

Pide yaptırcakmış bizi çağırdı. Gittik evlerinin önü dolu park için biraz ileri park yeri eşim sen ın arabayı duvara yanaştırcam dedi biraz indim yavaş yavaş yürüyom kayınvalidemde çöp atmaya inmiş gördü beni bana doğru geliyor hiç birşey söylemedi hoşgeldin falan sonrabben çok yavaşladım eşimi beklıyom o önden çıktı eve eşimle ben aynı anda çıktık biz ayakkabılarımızı çıkarırken oda bize terlik çıkardı hoşgeldiniz dedibeşim hoşbulduk dedi ben cevap vermedim köpekleri vardıyyanıma gelince onla ilgilendim sonra oda geçtik kayınpederim hoşgeldin dedi bendehoşbuldukb baba dedim duydu kayınvalidem bunu.

Bütün bunların üstüne ben 4 aydır hiç konuşmam hoşgeldin bile demem oda bende görmezden geliriz. Bugün annem aradı kendi annem kayınvalidem onu aramış ben şok asla arama huyu yoktur kayınvalidemin anneminde
İnan belki 2 sene üstüne telefonla konuştular zaten senede bir kez yüzyüze gelirler çünkü ailem 11 saatlik uzaklıkta yaşıyor neyse güzel konuşmuşlar kapatmışlar sizce neden aramıştır
 
Neden gene aynı konuyu açtın ayrıca senin kvden den başka derdin yoks mu bide hiç işin gücünde mi yok bunları nasıl aklında tuttum?
Anlaşılmadığı için yazım hataları vardı düzeltip tekrar yazdım ayrıca bir derdim konu başlığında açtım dert dinlemek okumak istemiyorsanız okunayın
 
Son üç kelimeyi okuyunca...

Merak ettiğiniz şey bu mu cidden? 😐 Annenize sorun.
 
Konu düzenlemek yerine yeni konu açmak… 🙄

Kayınvalideniz sizi anlamadığı için sizinle iletişim kuramıyor olabilir mi? Konuşmanız da yazı diliniz gibiyse anlayamıyor olması muhtemel.
 
Özet varsa alırım butonuyum tahammül seviyem 0
 
Konu düzenlemek yerine yeni konu açmak… 🙄

Kayınvalideniz sizi anlamadığı için sizinle iletişim kuramıyor olabilir mi? Konuşmanız da yazı diliniz gibiyse anlayamıyor olması muhtemel.
Hafızası iyi ama öyle deme 🤣 daha çok hiç derdi yok gibi duruyor ama tabi grne kendi bilir
 
eşimle kayınvalideme gidiyoruz bana hiç laf atmaz hep eşime atar bi girerken hoşgeldiniz der o kadar mutfakta bişeyler hazırlanınca ismimi verir o kadar bende az konuşurum hatta nerdeyse hiç çünkü ne diyim durduk yere neyse bişey soruyor mesela tereyağınız varmı diyo ama bana değil eşime bakarak diyor

sonra neyse sonra mesela domatesi çok ondan vericek dedim evde var az alalım siz yemek yapmıyormusunuz evde diyor.

sonra mesela salça yapıcaz kendisi görümcemdeydi o gelmeden biz domatesleri dorayalım dedik eşim ben kayınpederim doradık sonra geldi şey diyor eşimde yanımda domatesleri elma dilimi gibi doğramışsınız eşimde öyle olmıcakmıydı dedi halka halka yapıyordum ben dedi ve hemen pınar biliyordu ya diyor benim için cevap veremedim orda ne farkeder elma dilim yada halka yada unutmuş olabilirim.

Neyse sonra başka bir olay daha şimdi biz nazilliden Denizli'ye kaynanamlara araba almaya gidiyoruz eşim ben kayınvalidem ve kayınpederim bizim kendi arabamızla gittik. Tek araba yani sonra neyse arabayı beğendi bunlar Noterde satılı yapıldı aldılar kayınvalidem araba kullanmayı bilmez eşi bilir. Şimdi iki araba oldu dönüşü eşim yeni aldıkları arabayı test etmek için o sürdü kayınvalidemde onla geldi. Ben ise kendi arabamızı sürdüm kayıpederi de benim arabayla geldi. Bu çok saçma değilmi.

Sonra kayınvalidemdeyiz mutfakta eşimde orta muslukta sıcak acıcaktı eşim hangi taraf bilemedi bende bilemedim deniyordu sıcak su gelmedi annesi geldi sordu ona oda söyledi önden geliyor diye sonra şey dedi pınar biliyor ya bende orda dedimki unuttum onumu aklımdar tutucam.

Başka bir olay daha
Bir gün görümcemlere gittik çay koydular görümcem işe gitmek zorunda kaldı siz için çayı dedi gitti ve ben eşim kayınvalidem evdeyiz eşim sabahtan uykusuz ve biraz uzandı kayınvalidem hemen uyucaksan çayın altını kapatayım dedi sanki ben yokmuşum gibi eşimde siz içersiniz dedi ben uyusamda ve cevap veremedi

Görümcemin çocuğu var ve biz onu sevmeye gittik 50 dk mesefe uzaklıktalar kayınvalidemde ordaydı kapıyı açtı neyse girdik içeri sürekli cocuğa yani torununa kim gelmiş dayı mı gelmiş ama sürekli dayı bu arada benim eşim oluyor. Sonra dayıya hoşşgeldin ettinmi diyip durdu cocuğa.

Yine başkabir gün görümceme gittik ve hediye aldık kayınvalidem başladı dayı hediyemi almış dayıdı ne almış cocuğa söylüyor hep görümcemde dayıyla Yenge ne almış sana dedi.

Ben gebe kalmıştım düşük tehlikem vardı ve gebeliği öğrenmemle düşük tehlikesinin arası 4 gün falan bana iğne verdi doktor karnından yapıcaksın kayınvalidem insülin yapıyor kendisine banada iğne yapar diye gittik mecbur gebeliğimide haber vermem gerekiyor biz ilk şey dedik ince iğne var mı karından yapılcak oda bakayım dedi odaya gitti bende gittim hemen içeride utandım söylemeye kayınpederim olduğu için neyse gittim peşinden çekmeceye eğilmiş iğne bakıyor bende tam kapını ordayım dedim ki anne gebelik var ama düşük tehlikem var dedi hiç kafasını kaldırmadı direk e dikkat etcen artık dedi kaldım öyle ben. Çok sonra gebeliğim ilerlemedi zaten

Pide yaptırcakmış bizi çağırdı. Gittik evlerinin önü dolu park için biraz ileri park yeri eşim sen ın arabayı duvara yanaştırcam dedi biraz indim yavaş yavaş yürüyom kayınvalidemde çöp atmaya inmiş gördü beni bana doğru geliyor hiç birşey söylemedi hoşgeldin falan sonrabben çok yavaşladım eşimi beklıyom o önden çıktı eve eşimle ben aynı anda çıktık biz ayakkabılarımızı çıkarırken oda bize terlik çıkardı hoşgeldiniz dedibeşim hoşbulduk dedi ben cevap vermedim köpekleri vardıyyanıma gelince onla ilgilendim sonra oda geçtik kayınpederim hoşgeldin dedi bendehoşbuldukb baba dedim duydu kayınvalidem bunu.

Bütün bunların üstüne ben 4 aydır hiç konuşmam hoşgeldin bile demem oda bende görmezden geliriz. Bugün annem aradı kendi annem kayınvalidem onu aramış ben şok asla arama huyu yoktur kayınvalidemin anneminde
İnan belki 2 sene üstüne telefonla konuştular zaten senede bir kez yüzyüze gelirler çünkü ailem 11 saatlik uzaklıkta yaşıyor neyse güzel konuşmuşlar kapatmışlar sizce neden aramıştır
Kayınvalidenle sen iletişime geç kadından niye bekliyorsun. Kadın susmuş sen de susmuşsun evet bazı terslikler var eşiniz de aşırı pasif yani araba olayında anne sen babamla gel diyemeyecek kadar pasif, sizde aşırı pasifsiniz görümcenizin çocuğunu kucağınıza alı verip yengem ben geldim diyemeyecek kadar. Burda size ne densin istiyorsunuz, kv annenizi neden aradığını annenize sorun, ne konuştunuz diye bağlantı kurabileceğinizi düşünüyorum çünkü her şeyi aklınızda tutup analiz yapabileceğinizi yani umarım
 
Hafızası iyi ama öyle deme 🤣 daha çok hiç derdi yok gibi duruyor ama tabi grne kendi bilir
Sen gerizekalımısın yada taklitmi ediyorsun düzenlemekle kopyala yapıştıt en fazla arasında 1 saniye vardır canım onu değilde yeni açmak istedi takıldığında şey bumu sadece.evet boş saatim ev hanımıyım gündüzleri evimle ilgilenince akşam yapıcak pek bişeyim yok kalmıyor o yüzden vaktim çok sizinde çok ki buralara giriyorsunuz
 
Kayınvalidenle sen iletişime geç kadından niye bekliyorsun. Kadın susmuş sen de susmuşsun evet bazı terslikler var eşiniz de aşırı pasif yani araba olayında anne sen babamla gel diyemeyecek kadar pasif, sizde aşırı pasifsiniz görümcenizin çocuğunu kucağınıza alı verip yengem ben geldim diyemeyecek kadar. Burda size ne densin istiyorsunuz, kv annenizi neden aradığını annenize sorun, ne konuştunuz diye bağlantı kurabileceğinizi düşünüyorum çünkü her şeyi aklınızda tutup analiz yapabileceğinizi yani umarım
Annem kayınvalidemle aramda bu anlatıklatımın geçtiğini bilmez. Uzaktalar mutsuz olduğumu bilsin istemediğim için zaten yazdım iyi konuşmuşlar hal hatır. Benim sormak istediğim neden aramış olabilir ben arası çok kötüyken atçrayınca şaşırdım
 
Sen gerizekalımısın yada taklitmi ediyorsun düzenlemekle kopyala yapıştıt en fazla arasında 1 saniye vardır canım onu değilde yeni açmak istedi takıldığında şey bumu sadece.evet boş saatim ev hanımıyım gündüzleri evimle ilgilenince akşam yapıcak pek bişeyim yok kalmıyor o yüzden vaktim çok sizinde çok ki buralara giriyorsunuz
Öyle canın her istediğinde aynı konuyu açamıyorsun ama zekadan bahsedirken kurallarıda bi okusaydın keşke neyse banlana banalana öğreneceksiniz 🤣
 
Öyle canın her istediğinde aynı konuyu açamıyorsun ama zekadan bahsedirken kurallarıda bi okusaydın keşke neyse banlana banalana öğreneceksiniz 🤣
Açtım ne var bunda kuralları dılı diyelim en fazla hesap gider çokta önemli değil benim için. Kocama gelince arada kalıyor farkında herşeyin ama annem işte diyor eskisi kadar ailesine gitmez seviyeli. Konu eşim değil ki ben kayınvalidem. Birde neyi merak ettim biliyormusunuz neden bu kadar negatif siniz eminim eşiniz yoktur sizin yazınızdan bile negatif iğrenç bir enerji yayıyorsunuz neyse sizin çok boş vaktiniz yokmuş boşuna laf yetiştirmeyin bana aynı şekilde bende size cevap vermek istemiyor iyi akşamlar
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X