• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düzenledim uzun ama okursanız sevinirim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Hesabiniz ceza alırsınız diye uygunsuz yorumlar var yukarıda başıma geldi ondan 😉😁😁
Bende diyorum neden anlaştılar bir sorunun kocada olduğunu anlamayan kişi daha anne o benim karım diyemeyen adamların kvdem sorunlu diyen karıları
 

Eklentiler

  • Screenshot_20260118_200131_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20260118_200131_Samsung Internet.webp
    30,7 KB · Görüntüleme: 64
Bende diyorum neden anlaştılar bir sorunun kocada olduğunu anlamayan kişi daha anne o benim karım diyemeyen adamların kvdem sorunlu diyen karıları
Senin kocalarla alıp veremediğin nedir valla merak ettim . Tamam bi senin kocan koca hadi şimdi git burdan 🤣
 
Bu kadar zorunuza neden gidiyur diye baktım zaten kaynanam yaşındasınız ondanmis 😄😄🤣🤣
Kvden yaşinda olunca ne oluyormuş bunun benim zoruma gideceğinimi düşündün neyse beni ezdiren bi kocam yok en azından senin gibi gencecik yaşta kıyamam
 
Bakın size kaçıncı kez iyi akşamlar dedim gayretle bana hala laf yetiştiriyorsunuz. Bam teli çok komiksiniz gerçekten şimdi sayfanıza baktımda sarı saçın hakkını vermişsiniz ama yakışmak konusunda değil tamamen kafa konusunda 🤣 tekrar tekrar tekrar İYİ AKŞAMLAR
Biraz daha gez feyz alırsın belki dertsizlikten boş dertler üretip ühüü en madur benim havaları kocalar yiyor mu dicem ama belli ki hiç umursamıyor 😓😓
 
Kvden yaşinda olunca ne oluyormuş bunun benim zoruma gideceğinimi düşündün neyse beni ezdiren bi kocam yok en azından senin gibi gencecik yaşta kıyamam

Biraz daha gez feyz alırsın belki dertsizlikten boş dertler üretip ühüü en madur benim havaları kocalar yiyor mu dicem ama belli ki hiç umursamıyor 😓😓
Sana bişey diyim mi OKB bile pskologda bir yeri adı var senin bu kafanın hiç tutulacak yanı yok anlamıyorum neyin kafası bu kardeşim kocaları kötüleyip duruyorsun. Kayınvalidenin kötülüğü biletini kocaya neden kesersin. Ha kocada yapıyorsa bişey diyemem ama kaç kez kocam iyi herşeyin farkında diyorum seviye koydu ailesine diyorum yinede kv iyi koca kötü bi git ya
 
Çok iyiydi valla 🤣🤣
Öğk geldi hadsizliğinizden, zaten bir baltaya sap olamamış insanlar kişisel olarak milletin yok saçıyla başıyla yaşıyla uğraşır. Siz gencecik takılmaya devam o zaman daha çokk yolunuz var kaynanalarla dertlenecek, bol şanslar cicişler:kahve:
 
Sana bişey diyim mi OKB bile pskologda bir yeri adı var senin bu kafanın hiç tutulacak yanı yok anlamıyorum neyin kafası bu kardeşim kocaları kötüleyip duruyorsun. Kayınvalidenin kötülüğü biletini kocaya neden kesersin. Ha kocada yapıyorsa bişey diyemem ama kaç kez kocam iyi herşeyin farkında diyorum seviye koydu ailesine diyorum yinede kv iyi koca kötü bi git ya
Herşeyin farkında demek o zaman sana kvdenin yaptıklarını gayet doğal karşılıyor her yazdığın ayrı acı üzüldüm senin adına
 
Öğk geldi hadsizliğinizden, zaten bir baltaya sap olamamış insanlar kişisel olarak milletin yok saçıyla başıyla yaşıyla uğraşır. Siz gencecik takılmaya devam o zaman daha çokk yolunuz var kaynanalarla dertlenecek, bol şanslar cicişler:kahve:
Boş bir insan daha 🤣
 
Herşeyin farkında demek o zaman sana kvdenin yaptıklarını gayet doğal karşılıyor her yazdığın ayrı acı üzüldüm senin adına
Vala sen bence kendine üzül bırak beni sen üzüldün bana ben sana acıdım valla bak. Neyse iyi akşamlar valla sal beni bi ya
 
Siz daha kendi dilinizi yazmaktan, kendi dilinizde kendinizi ifade etmekten acizken başkalarına boş insan demek biraz hadsizlik değil mi?


Hadi bana da deyin sonra görelim şenlikleri.
Sen ne anlatıyorsun ya yazdıklarımı sen anlamadıysan benim sorunum mu anlayıp yazanlarda var bi sen eksiktin hadi başka sayfaya
 
Siz daha kendi dilinizi yazmaktan, kendi dilinizde kendinizi ifade etmekten acizken başkalarına boş insan demek biraz hadsizlik değil mi?


Hadi bana da deyin sonra görelim şenlikleri.
Yazacaksın anlamıyacak zaten boşver 🤣 boş diyende o kadar dolu ki kvdenin taaa 2024 de yaptığı şeyi yazıyor yani düşün nasıl bir doluluk 🤣
 
Yazacaksın anlamıyacak zaten boşver 🤣 boş diyende o kadar dolu ki kvdenin taaa 2024 de yaptığı şeyi yazıyor yani düşün nasıl bir doluluk 🤣
Ne arsız birisin ya kaç kez git diyorum hala laf yazıyorsun tamam bi akıllı sensin pardon kocan ve sen 🤣
 
Sen gerizekalımısın yada taklitmi ediyorsun düzenlemekle kopyala yapıştıt en fazla arasında 1 saniye vardır canım onu değilde yeni açmak istedi takıldığında şey bumu sadece.evet boş saatim ev hanımıyım gündüzleri evimle ilgilenince akşam yapıcak pek bişeyim yok kalmıyor o yüzden vaktim çok sizinde çok ki buralara giriyorsunuz
Git biraz kitap oku. Bu hakaretleri de kaynana yap hadi...

Kocan etkisiz eleman, konuya yorumumu da bırakayım.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X