• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düzenledim uzun ama okursanız sevinirim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
İstediğim yere yazma özgürlüğüm var babanın malı değil site
Tabiki değil ilk defa bişeyi doğru söyledin babamın sayfası değil ama benim açtığım konun altına yazmanı istememek benim hakkım ama arsız birine laf anlatamam şimdi bu size son yazısım istediğinizi yazsanızda size cevap vermicem fazla bile verdim.
 
Ne mutlu sana elit insan 🤣🤣elitliğe bak kadınlar kulübü sitesinde
Evet. Çok düzgün, çok eğitimli, kendini çok geliştirmiş insanlar var bu sitede. Bir de arada sizin gibiler düşüyor işte. Neyse ki uzun süre barınamıyorsunuz genelde. Habitatınız değil tabi.
 
Sizin oralar gecekondu mahallesi falan oluyor sanırım. Bizim buralarda insanlar birbirine saygılı.
Bak kibar feyzo buda sana son yazısım daha ne yazarsan yaz asla cevap veremicem
Cahille laf anlatması zor derler bnce en çok arsıza anlatması zor
 
Evet. Çok düzgün, çok eğitimli, kendini çok geliştirmiş insanlar var bu sitede. Bir de arada sizin gibiler düşüyor işte. Neyse ki uzun süre barınamıyorsunuz genelde. Habitatınız değil tabi.
Yav he he he sensin yürü be kim tutar seni. Okumuşun cahili daha tehlikelidir
 
Arsızlığında bi sınırı var ya ben en azından yazamıyorum sen anlamıyorsun onu napıcaz 🤣🤣
Kvde nasılda sallamıyor seni bütün hıncın bundan dimi saksı değilim ben diye git ağla bence ciddiye alır belki 😓😓
 
Kvde nasılda sallamıyor seni bütün hıncın bundan dimi saksı değilim ben diye git ağla bence ciddiye alır belki 😓😓
Sen var ya gerçekten gördüğüm en cahil insansın saksı ne ya 🤣🤣🤣🤣 bu yazman beni kışkırtmadı 🤣🤣🤣🤣çok basit çünkü ama güldürdü allahta seni güldürsün 🤣🤣🤣🤣🤣🤣bir kez daha anladım sana bırak yazmayı tek bir harf harcamak boşa valla boş vaktim var ama sen boş vakitte bie zaman harcanacak insan değilsin hadi bay
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X