- Katılım
- 16 Eylül 2020
- Mesajlar
- 399
- Emoji Skoru
- 975
- Puanlar
- 103
- Yaş
- 28
Herkese Merhaba Bu kategoride yarışmak aklımda yokken birdenbire karar verdim tahmin ettiğimden daha zordu sofra kurma olayı Umarım tariflerimi beğenirsiniz
Evet tariflerime geçelim ilk önce kebap için
bir kilo kadar koyun eti
7-8 tane yeşil biber
3-4 tane kapya biber
2 kuru soğan
2 diş sarımsak
bir yemek kaşığı tereyağı ve salça
1 su bardağı haşlanmış bezelye çok az et suyu
ilk önce etimizi haşlayalım iyice daha sonra tencerede soğanı biberleri sarımsağı iyice kavuralım tereyağı ile birlikte kavrulduktan Sonra içine bezelye salça ekleyip çok azıcık et suyu koyup kalan eti baharatlar ve Tuzla beraber içine ekleyelim
hamurumuz için 4 su bardağı un
1,5 su bardağı su
1 paket maya
1 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz bu malzemelerle hamuru yoğuralım ve 1 saat mayalamaya bırakalım mayalandıktan sonra hamurumuzu merdane ile ince açalım pişen ve soğuyan iç harcımızı içine koyalım dolu dolu daha sonra kenarlarından kapatalım kapattığımız kısım alta gelecek şekilde fırın tepsisine koyalım kapattığınız yerleri iyice sıkılın ki taşma yapmasın Daha sonra ben üzerine kapak görünümü için şerit ile şekil verdim bir 180 derece fırında kızarana kadar pişirelim
Şimdi sıra geldi tatlımıza İlk önce şerbet için bir kilo şekeri 750 gram su ile 15 dakika kaynatalım daha sonra İnce kadayıfımızı Ben Erzurum'dan getirdiğim kadayıf ile yaptım tezgaha serelim içine irice doğradığımız cevizleri koyalım ve Tıpkı lahana sarar gibi sıkıca saralım daha sonra derin ve kızgın yağda kızartıp hemen soğuk şerbetle buluşturalım
tariflerim bu şekilde Umarım beğenirsiniz
Masa duzenim ve sunum
Evet tariflerime geçelim ilk önce kebap için
bir kilo kadar koyun eti
7-8 tane yeşil biber
3-4 tane kapya biber
2 kuru soğan
2 diş sarımsak
bir yemek kaşığı tereyağı ve salça
1 su bardağı haşlanmış bezelye çok az et suyu
ilk önce etimizi haşlayalım iyice daha sonra tencerede soğanı biberleri sarımsağı iyice kavuralım tereyağı ile birlikte kavrulduktan Sonra içine bezelye salça ekleyip çok azıcık et suyu koyup kalan eti baharatlar ve Tuzla beraber içine ekleyelim
hamurumuz için 4 su bardağı un
1,5 su bardağı su
1 paket maya
1 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz bu malzemelerle hamuru yoğuralım ve 1 saat mayalamaya bırakalım mayalandıktan sonra hamurumuzu merdane ile ince açalım pişen ve soğuyan iç harcımızı içine koyalım dolu dolu daha sonra kenarlarından kapatalım kapattığımız kısım alta gelecek şekilde fırın tepsisine koyalım kapattığınız yerleri iyice sıkılın ki taşma yapmasın Daha sonra ben üzerine kapak görünümü için şerit ile şekil verdim bir 180 derece fırında kızarana kadar pişirelim
Şimdi sıra geldi tatlımıza İlk önce şerbet için bir kilo şekeri 750 gram su ile 15 dakika kaynatalım daha sonra İnce kadayıfımızı Ben Erzurum'dan getirdiğim kadayıf ile yaptım tezgaha serelim içine irice doğradığımız cevizleri koyalım ve Tıpkı lahana sarar gibi sıkıca saralım daha sonra derin ve kızgın yağda kızartıp hemen soğuk şerbetle buluşturalım
tariflerim bu şekilde Umarım beğenirsiniz
Masa duzenim ve sunum
Son düzenleme: