Eltin görümcen mi var derdin var

lillyleon

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2021
52
106
25
Kızlar bir konuda size fikir danışmak istiyorum canımı epeyce sıktı bu durum. Konu biraz uzun okursanız sevinirim. Şimdi ben 6 aydır evliyim. Nişanlılık dönemimde görümcelerimle aram çok iyiydi çok sevdik birbirimizi. Sonra düğün hazırlıkları esnasında bi takım sorunlar çıktı aramızda ama yine de birbirimizin yüzüne karşı asla ne bi kırıcı söz ne bi ima bişey yaşamadık. O dönem kendi içimde tabiki çok öfkeliydim kırgındım onlara bu yüzden biraz mesafe girdi araya. Kırgınlığımı kızgınlığımı da ister istemez çevreme kendi yakınlarıma karşı dile getiriyordum eltimle de o dönem çok yakınlaştırınız için şahit oluyordu herşeye . Ama düğün sonrası buzlar erimeye başladı zamanla. Küçük görümcem uzakta ama büyük görümcemle görüşmeye başladık yine seviyoruz birbirimizi.

Bu arada eltim 7 yıllık gelinleri ve aralarında hep sorunlar, mesafe , anlaşmazlık olmuş. Kaynanam açık açık onu sevmediğini dile getirdi bi kaç kez. Büyük görümcemle küsler zaten. Neyse ben eltimle de çok iyiydim. Yeri geldi bu görümcelerimle sıkıntılar yaşadığım dönem onunla da dertleştik falan ki benim onlarla aramın açılması onun işine de gelmişti açık açık boşver biz abla kardeş oluruz, can yoldaşı oluruz birbirimize destek oluruz falan demişti. Fakat şöyle bi durum var ben asla kin tutamayan, küs kalamayan, benim yüzüme gülene 10 adım giden bi insanım. Hep böyleydim. Bu yüzden insanlar bana nasıl davranırsa öyle karşılık verdim. İnsanlar beni bağırına basınca bende insanca karşılık verdim ve bişeyler düzeldi.

Neyse kızlar konuya geleyim. Bi kaç hafta önce eltimin annesi onu ziyarete gelmişti kaynanamlara gitmişler. Bunu kaynanam anlattı bana. Kaynanam hastaydım o gün diyor hastaneye gitmiş Hatta sabahında. Akşam habersiz geldiler oturduk bi bardak çay içtik diyor . Sonra çay bitmiş sohbete de dalınca kaynanam yeniden çay koymayı unutmuş. Eltim eve gidince ağlamış kocasına annen bize bi bardak çay bile ikram etmedi annemi böyle ağırladılar falan diye. Ertesi gün kaynım annesine kızmış niye böyle yaptınız diye ve kaynanamın zoruna gitmiş ağlamaklıydı zaten bana anlatırken.

Neyse küçük görümcem bi kaç günlüğüne kaynanamlara geldi yaşadığı şehirden. Bu olayı sadece küçük görümceme ve bana anlatmış yani o da tepkiliydi eltime karşı. Biz tesadüfen onun geldiği gün kaynanamlardaydık sadece eltim ve kaynım yoktu. Kayınbabam onları da çağırın dedi büyük görümcem o gelirse ben giderim dedi anneme gizli saklı. Annem gerek yok onlar daha dün geldiler zaten falan dedi kimse istemedi. Ben hiç bi şekilde yorum yapmadım. Ertesi gün yine çağırdılar kırmamak için gittim. Kızlar bu pandemi döneminde hiç kimseyle görüşme taraftarı değildim ama mecburen yapmak zorunda kalıyorsunuz bazen. Neyse küçük görümcem gitmeden senin evine de gelelim hiç gelmedik daha önce dedi tamam bende sizi çağıracaktım zaten dedim.

Eltimin onlarla bi araya gelmek istemediğini biliyorum. Daha önce kaynanamlar bize gelecek sizde gelin dediğimde yok onlar gelsin biz sonra geliriz demişti. Yani çağırırsa sadece eşimle beni çağırıyor başka kimseyi çağırmıyor zaten. Görümcelerim zaten istemiyor bir araya gelmeyi. Eşimle konuştuk onları önce çağıralim bi kaç gün sonra da eltiyle kayını çağırırız dedik. Neyse kızlar küçük görümcem gitmeden 1 saatliğine eltime uğramış sanırım biraz da inat olsun diye bi önceki gün hep beraber bizde olduklarını söylemiş.

Ben daha çağırmadan eltim mesaj attı bana bi kaç gün sonra. Size gelmek istiyoruz diye gelin dedim. Çok güzel ağırladım falan küçük görümcemin ona bize geldiklerini söylediğinden haberim yok. Söylemeyi de düşünmüyordum kırılmasın yanlış anlamasın diye. Sonra bu yedi içti bi ara eşim ve abisi mutfağa geçti biz yalnız kaldık eltimle. Başladı laf sokmaya “insanlar çok iki yüzlü, aşağılık, menfaatçi, kimseyi kafama takmıyorum artık , yok artık kendimi tutamıyorum yüzlerine söylüyorum” falan bende hayırdır dedim kim iki yüzlülük yaptı ki sana dedim benle özel olarak konuşmak istediğin bişey varsa söyle abla ben anlamadım konuyu dedim. Yok genel konuşuyorum dedi ve devam etti saydırmaya. Bi ara çocuğunu tuvalete götürdü gelince dedim ki haberin var mıydı yok muydu bilmiyorum ama küçük görümce bize geldi hatta büyük görünce kaynana falan hep beraber geldiler dedim. Bi araya gelmek istemediğinizi bildiğim için eşimle onları ayrı sizi ayrı ağırlamak istedik dedim. Yok ablacım anlıyorum sorun değil benlik bişey yok onlar kendi kendilerine alınıp küsüyorlar ben bi araya gelmek isterdim dedi. Ki kendisi daha önce kaç defa evime geldi diğerleri daha ilk defa gelecekti. Yani diğerlerini çağırmadan sadece bunu çağırdığım da oldu.

Daha bi kaç gün önce kaynanayla sorun yaşadığınızdan hiçbiri görüşmek istemiyordu diyemedim. Onlar gittikten sonra kendimi çok kötü hissettim resmen kendi evimde hakarete uğradım. Sonra kaynanamla görüştüğümüzde anlattım böyle böyle oldu diye boşver sen üzülme sen yanlış bişey yapmadın dedi. Eşime keşke kardeşin söylemeseydi falan dedim tabiki söyleyecek abisinin evine geldiğini niye saklasın iyi olsaydı o da gelseydi seni böyle etkilemesine suçlu hissettirmesine izin verme dedi. Yine de çok huzursuzum. Ben suçlu muyum ? Kendimi çok kötü hissettirdi. Nasıl bi tavır takınmaliyim herkese karşı dışardan bi gözle beni biraz aydınlatır mısınız lütfen...
 

Alices

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Ocak 2021
36
37
25
Bence canım sen olanları kaynanana anlatma yarın öbür gün kaynananla eltinin arası düzelir sonra sen laf taşıyan kişi olursun. Daha yeni evli olduğun için de biraz mesafeli ol herkese başta herkes çok tatlı şirin ama zaman geçince maskeler düşer. Bak eltinle de sorunları varmış herkesin ilerde senin de başına gelebilir. Normal davran ne çok samimi ne çok mesafeli .
 

Kahve __Kokusu

Carpediem
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2019
1.911
4.950
Benim 2 eltim var ..birisiyle 3 sene önce tartıştık daha doğrusu eşler tartıştı 1 yıl konusmadik KV gitme gelme olayı köşe kapmaca oynamak gibiydi denk gelmemek için 😂 herkez siz akrabasiniz barışın baskısı zor oluyor..KV üzülüyor oğullarını hepsini aynı anda görmek istiyor.. bir yılın sonunda çok rahat olmama rahmen bu sebeplerden barıştım .. eltinizde şimdi kendini dışlanmış hissediyor ama bunu bilip ona göre davranması gerekiyordu bu sorunlar olucak illa herkez aynı yerde toplanamadigi için..
 

lillyleon

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2021
52
106
25
Bence canım sen olanları kaynanana anlatma yarın öbür gün kaynananla eltinin arası düzelir sonra sen laf taşıyan kişi olursun. Daha yeni evli olduğun için de biraz mesafeli ol herkese başta herkes çok tatlı şirin ama zaman geçince maskeler düşer. Bak eltinle de sorunları varmış herkesin ilerde senin de başına gelebilir. Normal davran ne çok samimi ne çok mesafeli .
Haklısın canım inan ki bu görüşme olayını abartmamaya çalışıyorum dediğin gibi ne çok samimiyim ne çok mesafeli ortada durmaya çalışıyorum. Kaynanama aslında hiç bişey söylemeyecektim ama kendisi sordu eşim söylemiş ben anlatmadan zaten. Dün size gelmişler noldu falan diye aşırıya kaçmadan anlattım. Tahmin ediyordu zaten gelip bana laf sokacağını eltinin.
 

lillyleon

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2021
52
106
25
Benim 2 eltim var ..birisiyle 3 sene önce tartıştık daha doğrusu eşler tartıştı 1 yıl konusmadik KV gitme gelme olayı köşe kapmaca oynamak gibiydi denk gelmemek için 😂 herkez siz akrabasiniz barışın baskısı zor oluyor..KV üzülüyor oğullarını hepsini aynı anda görmek istiyor.. bir yılın sonunda çok rahat olmama rahmen bu sebeplerden barıştım .. eltinizde şimdi kendini dışlanmış hissediyor ama bunu bilip ona göre davranması gerekiyordu bu sorunlar olucak illa herkez aynı yerde toplanamadigi için..
Böyle şeyler ister istemez oluyor kimse dört dörtlük değil ki herkesin birileriyle bi sorunu sıkıntısı oluyor illaki olacak ama kırıldığım nokta daha dinlenip anlaşılmadan hakarete uğramak. Kendi kafasında neler kurmuş. Ben kötü niyetli bişey yapmamıştım ama bazen insanları buna inandırmak çok zor oluyor. Dediğiniz gibi kendine dönüp baksa ben böyle böyle yaptığım için beni dışladılar dese sorunu kendinde arasa benlik bişey olmadığını anlayacak ama o kadar ince düşünememiş malesef. Başkasını suçlamak günah keçisi yapmak daha kolay çünkü.
 

Kahve __Kokusu

Carpediem
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2019
1.911
4.950
Böyle şeyler ister istemez oluyor kimse dört dörtlük değil ki herkesin birileriyle bi sorunu sıkıntısı oluyor illaki olacak ama kırıldığım nokta daha dinlenip anlaşılmadan hakarete uğramak. Kendi kafasında neler kurmuş. Ben kötü niyetli bişey yapmamıştım ama bazen insanları buna inandırmak çok zor oluyor. Dediğiniz gibi kendine dönüp baksa ben böyle böyle yaptığım için beni dışladılar dese sorunu kendinde arasa benlik bişey olmadığını anlayacak ama o kadar ince düşünememiş malesef. Başkasını suçlamak günah keçisi yapmak daha kolay çünkü.
Ben hep şunu söylerim vicdanım rahatsa ikinci üçüncü kişilerin ne dediğini düşünmem . sizde düşünmeyin herkezi mutlu edemezsiniz hayatta...
 

Merve

Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var 🥲
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
13 Ocak 2020
19.963
75.821
29
Nişanlılık döneminde çok sevildiği zaman sonradan daha kolay sorunlar çıkıyor. Henüz aksini görmedim.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 06-12-2021

Hamileliğimin 6. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 238 gün kaldı.

kalpBebeğinizin başının iki tarafındaki oyuklar bebeğinizin kulaklarının şekilleneceği yeri işaret ediyor. Bugün döllenmeden sonraki birinci ayın son günü. (Gebelik de ay olarak kameri ay kullanılır. Bir kameri ay dört yedi günlük haftadır.) Bebeğinizin doğmasına 8,5 ay kaldı. Ultrason ekranında bebeğinizin kalp atışlarını görebilirsiniz.

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

KudrAlobar

Ayak feministi
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
16.041
93.149
Siz de dahil ailedeki herkes birbirinin arkasından konuşuyor, laf taşıyor. Bu ortamda sıkıntı çıkmaması imkansız.

Normal ve doğru olan görümceyi ağırlamadan önce eltiyle konuşup x’ler bize gelmek istedi y’ler de olacak bu sebeple sizi daha sonra bir gün ağırlayacağım demek olurdu. Gizli iş çevirmişsiniz resmen, kim olsa bozulur buna.
 

elektra

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2015
4.748
18.389
Bence herkes mesafeli olsun bu ne o ona dert yanıyor o başkasına hepiniz birbirinizin dedikodusunu yapıyorsunuz bir fark göremedim.Tencere kapak olmuşsunuz. Eltide fena kayınvalide hastanelik olmuş dua et eve kabul etmiş. Çay koymuşmuş sadece diye dert yanmış ee misafirliğe geliyorsan elin boş gelme bir şeyler getir hem pat diye geliniyor hemde hasta kadın bir anda döktürsün hizmet etsin istiyor az yesinde uşak tutsun
 

lillyleon

Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2021
52
106
25
Siz de dahil ailedeki herkes birbirinin arkasından konuşuyor, laf taşıyor. Bu ortamda sıkıntı çıkmaması imkansız.

Normal ve doğru olan görümceyi ağırlamadan önce eltiyle konuşup x’ler bize gelmek istedi y’ler de olacak bu sebeple sizi daha sonra bir gün ağırlayacağım demek olurdu. Gizli iş çevirmişsiniz resmen, kim olsa bozulur buna.
İnanın kim ne derse desin ben yorum yapmıyorum gerçekten samimi söylüyorum ne onlara gidip bunu ne de diğerlerine gidip onu kötülüyorum. Ben yine kaynanama hiç bişey anlatmayacaktım ama ben anlatmadan eşim anlatmış bize geldiler lily e böyle böyle konuşmuş canını sıkmış diye. Sorunca anlatmak zorunda kaldım. Tahmin ediyormuş zaten kaynanam bana gelip laf sokacağını eltinin. Ama kesinlikle haklısınız en doğrusu önceden eltiye haber vermek olurdu o da biraz benim dikkatsizliğime, aceleye , düşüncesizliğime geldi. Sonra hiç haberi olmasa daha iyi diye düşündüm ama arkasından iş çevirmek istediğimden , kötü niyetimden değil, kırılmasın alınmasın diye. Hata etmişim.
 

KudrAlobar

Ayak feministi
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
16.041
93.149
İnanın kim ne derse desin ben yorum yapmıyorum gerçekten samimi söylüyorum ne onlara gidip bunu ne de diğerlerine gidip onu kötülüyorum. Ben yine kaynanama hiç bişey anlatmayacaktım ama ben anlatmadan eşim anlatmış bize geldiler lily e böyle böyle konuşmuş canını sıkmış diye. Sorunca anlatmak zorunda kaldım. Tahmin ediyormuş zaten kaynanam bana gelip laf sokacağını eltinin. Ama kesinlikle haklısınız en doğrusu önceden eltiye haber vermek olurdu o da biraz benim dikkatsizliğime, aceleye , düşüncesizliğime geldi. Sonra hiç haberi olmasa daha iyi diye düşündüm ama arkasından iş çevirmek istediğimden , kötü niyetimden değil, kırılmasın alınmasın diye. Hata etmişim.
Sırf şu konuda birilerine yaptığınız en az üç yorum var, nasıl yorum yapmamak o öyle. Kayınvalide sorduysa da sorun yok anne hallettik biz aramızda der geçersiniz. Ben karışmıyorum ayağına baya baya laf taşıyorsunuz. Eşiniz zaten koşa koşa yetiştirmiş annesine. Çok acayip valla.